-25-

2.1K 232 326
                                    

SELAMLAR! BEN GELDİMM! NASILSINIZ?

Benim moralim düşüktü ama sonra ona ihtiyacım olmadığını ve sizin bana yettiğinizi hatırlayıp mutlu oldum. 

Sizinle aynı okulda ya da sınıfta olsak okulu yıkarız KWMAMWMEMSMWM keşke aynı okulda olsak offf!

iyi okumalar miniklerim/hıyarlarım?

(Allah belanızı vermesin ne olmak isterseniz dedim herkes değişik şeyler yazmış MWMAMWMDNWME)

Yarın dediklerinizi yazıcam.

________

F:

Birinin beni dürtmesiyle kaşlarımı çattım. Ama uyanmak yerine, hyunjine yaklaştım.

"Lee Felix!" Diye babamın sesini işittim kulağımın dibinde. Sağır oldum baba sağol.

"Ne oldu baba?" Dedim yeni yeni gözlerimi açarken.

"Sorun hyunjinde değil, benim çocuğumda." Dedi yakınırcasına.

Hyunjin uyanmış, yatakta oturur pozisyona gelmişti.

"Günaydın, yıldız parçası." Dedi gülüp saçlarımı gıcıklığına karıştırırken.

"Yapma ya! Açılmıyor sonra." Dediğimde uzandığım yerden kalkmadım. Babama döndüm sadece.

"Noldu babacım?" Dedim esnerken.

"Neden Odandan çıkma dememe rağmen hyunjinin yanına geliyorsun?" Dedi bıkkınlıkla sonra devam etti.

"Uyurken bile ayrılamıyorsun! Hyunjin yavrum senin bir suçun yokmuş, bu benim çocuğum yaramaz." Dediğinde kaşlarımı çattım.

"Sevenleri ayırmaman gerek. Hyunjinin yanına geldim tabiki." Dediğimde hyunjine döndü.

"Bu yaramaz, söz dinlemeyen, gıcık, ve sürekli sinirli olan omegayla evlenmek istediğine emin misin?" Dedi Babam.

Hyunjin düz bir ifadeyle bana döndü.

"Onun sadece güzelliğinden dolayı değil, tüm hal ve hareketlerine de aşık oldum." Dedi ve gülümseyip ellerini yanaklarıma koydu. Sıkıp babama döndü.

"Şunun tipine bir bak, Matthias amca! İstediği her tür hatayı yapsın, beni dinlemeyip kızdırsın, gene de kıyamam ona." Dediğinde ne kadar doğru bir seçim yaptığımı bir kez daha anladım.

"Hyunjin onu bırak beni al. Ya da San'a da öğret şu sözleri. " Dedi wooyoung arkadan.

"Tamam hadi gidin geleceğiz birazdan." Dediğimde babam gözlerini kıstı.

"Hyunjin kendini felixten koru." Dedi ve çıktı odadan Wooyoung ile.

Onlar çıktığı gibi uzandığım yerden kalkıp, hyunjinin kucağına oturdum ve kollarımı boynuna sarıp sıkıca sarıldım. Elleri bedenimi sararken, güldüm.

"Nereden geliyor bu romantiklik sabah sabah?" Dedim kulağına.

"Sana her baktıkça içimden romantik bir alfa çıkıveriyor." Dediğinde sesli güldüm. Ve sarılmayı bıraktım. 

"Yani ben, her tür yaramazlığı yapsam bana kızmazsın öyle mi?" Dediğimde kafasını salladı.

"Yani ben, kendimi sana bastırsam..?" Dedim ve bastırdım. Ağzından kısa bir "Hey!" Çıktı. Ardından "Felix, yapma." Dediğinde ona baktım sahte üzgünlükle.

Eyes Don't Lie, HyunLix [Omegaverse]Where stories live. Discover now