SEEELAAAAMMM! YB VE BEN GELDİM!
YORUM AYOL!!!!
İyi okumalar, papatyalarım/ şakşukalarım/ dönerlerim!
Bunlar nasıl istek? WLWKWWKWMWM ama zevkler tartışılmaz. Bu yüzden lafım yok sadece komiğime gidiyor. 😄
_
F:
"Hamileyim." Dedi jisung heyecan, ve stresle. Minhoya bahsetmemişti belli ki, çünkü minhonun tepkisini ölçüyordu.
Minho gülümserken, birden soldu.
"Ne?" Dedi şaşkınlıkla. Jisung hala ondan bir cevap bekliyordu.
"Ne demek Hamileyim?" Dedi minho jisungun yanına gidip.
"Jisung gerçekten mi? Çok mutlu oldum!" Dedi seungmin. Ardından hepimiz bağırıp jisunga sarıldık. Fakat jisung minhoya bakıyordu sürekli.
"Bir şey demeyecek misin?" Dedi jisung.
"Benden değil, değil mi?" Dediğinde hepimiz ona baktık şaşkınlıkla.
"Minho, ne saçmalıyorsun?" Dedi jisung sinirle gülerken.
"Benden mi?" Dediğinde jisungun gözleri dolmuştu.
"Tabi ki senden, benim sevgilim sensin!" Dediğinde çok sinirli gözüküyordu.
"Benden önce başkasıyla olmadığın ne malum?" Dediğinde jisung bir hışımla tokat attı minhoya.
"Ben sadece seninle oldum minho, çünkü seni seviyorum anlıyor musun! Beni kendinle karıştırma, ben herkesle yatmıyorum!" Dediğinde minho jisungu tutup gözlerine baktı.
"Aldır." Dediğinde, jisung kaskatı kesildi.
"N-ne diyorsun sen?" Sesi titremişti çünkü sevdiği adamın bunları söyleyeceğini hiç düşünmemişti.
"Ben bu kadar sorumluluğa sahip çıkmam jisung. Eğer seninle olmamı istiyorsan, aldır onu." Jisung'a dediklerine karşı artık sessiz kalamadım.
"Sen ne diyorsun lan?" Diye jisungu kenara çektim.
"Onunla yatarken, almış oluyorsun sorumluluğu anlıyor musun?" Dedim sinirle.
"Bu senin hatan! Düzgün bile korunmayı bilmeden ilişkiye giriyorsun." Dediğimde kaşlarını çattı.
"Aldıracak onu." Dediğinde minhoyu ittim göğüsünden.
"Çıldıracağım ya! Önce gel işi pişir, sonra 'aldır onu.' Oldu canım!" Anlamıyorum böyle malları. Madem istemiyorsun korun!
"Sen ne diye karışıyorsun? Gitsene hyunjininin yanına!" Diye bağırdığında "Kes lan!" Diye wooyoung geldi yanıma.
"Şerefsiz, mal! Aşağılık pislik, senin o bitik şerefini sikeyim!" Dedi wooyoung.
"Oh be rahatladım." Diye gülümsedi woo.
"Sen ne diyorsun!" Diye wooyounga yürüyünce, San wooyoungun önüne geçti.
"Sen yaptığın şeyin arkasında durmayan bir şerefsizin tekisin." Diyerek gözlerine baktım. Hızla elini kaldırmıştı, fakat hyunjin hemen gelip minhoyu itti.
"Hayırdır?" Diyerek yere düşen minhoya baktı.
Jisung geldi bizi ondan uzaklaştırdı.
"Aldırmıyorum, bu bebek doğacak ve ona senin aksine, sahip çıkacağım" Diyerek ayrıldı.
YOU ARE READING
Eyes Don't Lie, HyunLix [Omegaverse]
FanficHyunjin dünyaca ünlü bir oyuncuydu. Herkes tarafından sevilirdi. Felix ile tanışınca onunla kısa bir sevgililik sürecine girdi. Fakat işler karmaşık bir hale gelmiş, hyunjin felix'i aldatmayı seçmişti. Felix ise bunun üzerine, idol olmaya karar ver...