HERKESEEE SEEELLLAAAAMMM!!
Beni özlediniz mi????? 🤗 ben özledim sizi
Bu bölüm güleceksiniz baya KWKAMD yani hedefim gülmeniz.
Bu arada şimdi felix doğuma gidecek, orayı okuyacaksınız, haberiniz olsun. Kafanız karışmasın!! Ayy heyecanlandım nedensee
HADİ OKUMAYA BAŞLAYINN GULLERİM!
-
F:
Elimde tuttuğum çikolatayla, salona ilerledim. Hamilelikten sonra çikolatanın tadı değişmişti resmen!
Herkes gene bizdeydi, her buluşmayı bizim evde yapıyorduk. Hyunjinin yanına yürüyüp, oturdum. Wooyoung bacaklarını uzatmış San'ın kucağına, telefonla ilgileniyordu.
Ötekilerine baktığımda, onlarda telefonlaydı. Hyunjin hariç. O televizyon izliyordu.
"Madem, herkes telefonla oynayacaktı, niye geldiniz?" Dedim sinirle.
"Yok, WhatsApp'dan konuşuyoruz." Dedi changbin.
"Ne? Niye?" Dediğimde seungmin cevapladı beni.
"Çok ses yaptığımızı söyledin ya, ondan." Dediğinde telefonuma baktım. Mesaj yoktu hiç.
"Bana niye mesaj gelmiyor?" Dediğimde, hyunjin cevapladı.
"Telefonun bildirim sesinden sinirlerin bozulduğu için, başka grup kurdular hayatım." Dedi ve gülümsedi.
"Aa." Diyerek güldüm. "Öyle mi olmuş?" Dedim tatlı tatlı. Wooyoung yanıma gelip, yanağımı sıktı.
"Minnoşum, tipe bak yerim." Dediğinde güldüm.
"Bu kiloları nasıl vereceğim?" Dediğimde, "Ölüm diyeti vardı ondan yaptırırım." Dediğinde gülüyordu. Hyunjin bunu duyunca kaşlarını çattı. Şakayı anlamamıştı.
"Woo, öyle birşey Yaptırmayacaksın felixe." Dediğinde woo gülüyordu.
"Bende zaten yaptırcaktım gerçekten." Dediğinde "hee, tamam." Diyerek geri sırtını koltuğa yaslayıp televizyon izlemeye başladı.
"Sıkılıyorum ben." Dediğimde woo düşünür gibi yaptı.
"Oyun oynayalım?" Dediğinde kafamı salladım. "Olmaz, sinirlerim bozuluyor."
"Film izleyelim?" Dediğinde kafamı salladım. "Onlar yerine ben geriliyorum."
"Ne yapacağız o zaman!" Dedi sinirle.
"Bağırma!" Diye de ben bağırdım.
"Pardon." Diyerek San'ın yanına gitti.
"Of, doğsun bebeğim artık!" Dediğimde sancı girdi. Hemen geçmesi adına, hyunjin yaklaşıp, karnımı okşamaya başladı.
Boynumu öpüp, gülümsedi.
"Bu aralar çok sık oluyor." Dediğimde "Doğuma yaklaştık çünkü." Dedi hyunjin.
Birşeyler içmek istediğimden, mutfağa ilerledim. Hafiften bir ağrı girdi. Ama hemen geçince kendime meyve suyu koydum.
Yanlarına ilerlerken, hafif hafif sancılarımın acısı arttı, yerimde durdum.
Pijamamdan aşağı, bir sıvı hissedince, kafamı eğdim.
Wooyoung oradan gülerek "İşedim mi lan?" Dediğinde kendimi tutamadan güldüm.
YOU ARE READING
Eyes Don't Lie, HyunLix [Omegaverse]
Fiksi PenggemarHyunjin dünyaca ünlü bir oyuncuydu. Herkes tarafından sevilirdi. Felix ile tanışınca onunla kısa bir sevgililik sürecine girdi. Fakat işler karmaşık bir hale gelmiş, hyunjin felix'i aldatmayı seçmişti. Felix ise bunun üzerine, idol olmaya karar ver...