-17-

3K 325 507
                                    

İşte herkesin merakla beklediği yb!

YORUM ĞAĞAAĞĞAAĞAĞ 🤭

iyi okumalar brownilerim/ tantunilerim/Triliçelerim/ bol tereyağlı iskenderlerim!

ACIKTIM LAN

_____

H:

Felixin hala gelmemesi üzerine endişeleniyordum. Wooyoung ise oldukça rahattı.

"Sakin olsana. Arada çıkıyor, endişelenme hemen. Zaten geleceğini söyledi." Dediğinde "Bunu demesi üzerinden 15 dakikayı geçti!" Dedim.

"Kızma ya!" Diyerek felixi aradı. Açmayınca kaşlarını çattı.

"Endişelenme woo." Dedim alayla. Ardından Şakanın sırası olmadığı için felixi aramaya devam ettim. Birinin telefonu çaldı birden, arkamdan geliyordu ses.

Arkamı döndüğümde felixi görmemle, hızla yanına gittim.

"Nerelerdeydin felix!" Diyerek sarıldığımda hızla karşılık verip ayrıldı.

"İyiyim, sokakları karıştırmışım. Bu yüzden geciktim." Dedi ama yüzündeki tüm kan sanki çekilmişti.

"Birşey mi oldu? Korktun mu?" Diye sordum.

"Hayır, Dedim ya sokakları karıştırdım. Bir an kayboldum zannettim." Dedi gergince gülümseyerek. Çokta inanmış değildim ama daha da uzatmadım.

"Ben odama gidiyorum." Diyerek ayrıldı yanımızdan.

"Birşey var onda." Dedim hemen.

"Baya yalan söyledi az önce." Dedi wooyoung.

"Neden yalan söyledi peki? Yoksa-!" Sözümü woo kesti.

"Önemli bir durum olsaydı söylerdi zaten hyunjin. Hemen kötü şeyler düşünme." Dedi. Kafamı salladım.

Odama çıktığımda felixin kapısının ardından gülme sesi geliyordu.

Kapıya vurdum yavaşça. Bugün gerçekten olanları öğrenmeliydim. Bir sorun vardı. Ama söylemiyordu.

Kapıyı açtı felix.

"Hyunjin? Aslında gelmen iyi oldu." Diyerek içeriye davet etti. Koltuğa oturdum. Karşıma geçti.

"Aslında buraya gelme sebebi-" sözümü kesip, "Seninle önemli birşey konuşmam gerekiyor." Diyince sustum.

"Bu ilişkiyi devam ettirebileceğimden emin değilim." Dediğinde kaşlarımı çattım. 

"Ne saçmalıyorsun?" Diyebildim.

"Devam etmek istemiyorum bu birlikteliğe."

"Bu çocuk oyuncağı mı? Daha dün yanımda uyurken, şimdi? Nedenini öğrenmek istiyorum. Neden?"

"Güvenemiyorum sana hyunjin." Dediğinde "Bunu çözebiliriz? Bunun için mi ayrılacaksın?  Seni sevdiğimi hissedemiyor musun?" Dediğimde sustu.

"Sana ne oluyor felix? Bugün dışarı çıktığında ne oldu?" Dedim sertçe.

"Birşey olmadı? Dedim ya, kaybolduğumu sandım."

"Yalan söylüyorsun."

"Hayır, yalan söylemiyorum. " gözlerin öyle demiyor.

Derin bir nefes verdim. Felixin elini tutmak istedim ama elini çekti.

"Neden böyle davranıyorsun! Güven sorunlarını birlikte aşarız, sana yeni kavuşmuşken ayrılmak istemiyorum felix." Dedim üzgünce.

Eyes Don't Lie, HyunLix [Omegaverse]Where stories live. Discover now