-37-

1.5K 191 218
                                    

MERHABAAAAAAAAA NASILSINIZZ??

Yb geldiiii!

Önceki bölüm aşırı az oy aldı? Acaba geç attığım için mi? Neyse son gaz devamm!

YORUM LÜTFEN

Merak ettiğinizi söylediniz...OKUMAYA BAŞLAYIN O ZAMAANNNN!

✨️

_

F:

"Jisung ve bebe-" hemen ağzını kapattım wooyoungun. Jisung gelmişti, üstelik bebeğiyle. Ve minho ile yüzleşiyordu.

Açıkcası ne tepki vereceğimi şaşırmıştım.

Wooyung onu susturmak istediğimi anlayınca elimi itti. Birşey demedi ve onları izlemeye başladı.

"Minho?" Dedi jisung. Burada olduğunu tahmin etmemişti anlaşılan.

Chan hemen geldi ve jisunga sarıldı.

"Jisung." Dedi özlemle chan. Gülümseyip sarıldılar birbirlerine. Sorma hepimiz sarıldık hemen.

"Bebeğe bak of yerim!" Dedi ve yanaklarıyla oynamaya başladı woo. Bebek hemen ağlayıp, jisunga sarıldı.

"Hemen ağlattın woo." Dedim alayla.

"Ağlamaya dünden razıymış!" Dedi ve san'ın yanına gitti. Jisung kızını sakinleştirmeye çalışırken, koltuğa oturduk hepimiz.

"Nasılsın?" Dedi hyunjin.

"İyiyim." Dedi gülümseyip. Ama yorgun gözüktüğünü hepimiz biliyorduk.

"Siz nasılsınız? Felix sen nasıl hissediyorsun?" Dediğinde "Heyecanlıyım şuan." Diyebildim.

"Adı ne, adı ne?" Dedi heyecanla jeongin.

"Han Jiwon." Dediğinde "yaa." Diye ses çıkartıp bebeği sevmeye geldi. Sakinleşmiş, jisungun kucağında oturup emziğini emiyordu.

"Gerçekten çok tatlı, çok minnoş bişi." Dediğimde gülümsedi.

"Gidecek misin? " Diye sordu minho. Jisung ona bakma zahmetinde bulunmadan, sorusunu duymazlıktan geldi.

"Gitmeyeceksin değil mi jis?" Dedi seungmin.

"Gideceğim ama sizin için 5 gün kalabilirim." Dediğinde üzülsekte en azından 5 gün kalacağı için mutlu olduk. .

Kısa kısa sohbet etmeye devam ettik. Minho Birkez olsun konuşmadı, sadece jiwon'u izledi.

Jisung kızını kucağından indirip yere oturttu. Kendi halinde oynarken, sohbete daldık.

Jiwon minhonun yanına kadar emeklemişti. Ben onları dikkatle eklemeye başladım. Minhonun ne yapacağına baktım.

Herkes konuşurken, minho jiwon'a baktı kafasını aşağı eğip.

Jiwon onun pantolonunu tutup çekiştirdi. Minho yere eğilip, yüzüne baktı. Ardından ellerini koltuk altlarından geçirip, önünde tuttu. 

Jiwon minhoya bakıp gülüyordu. Minho onun bu şapşal durumuna gülümsedi.

Jisung hemen etrafına bakındı. Jiwon'u aradığı belliydi. Minhoya çevirdi kafasını. İkisini birlikte görünce, sinirle yanlarına yürüdü.

Kızını, babasının elinden aldı.

"Bir daha, seni kızımın yakınlarında görmek istemiyorum." Dedi sakince.

Eyes Don't Lie, HyunLix [Omegaverse]Where stories live. Discover now