Helloo ben geldimmm! İşte yb geldiiii wuhuuuu! Bol yorum istiyorum ona göree.
Hergün yazıyorum öpücüklerinizi çok görmeyin. 😚💋
İyi okumalar sigmalarım!😈
---
H:
Gözleri kararsızlıkla, dudağımda gezinip duruyordu. Öpmek istiyordu ama iradesini zorluyordu. Kalbini değilde beynini dinliyordu.
Kendini çekti. Ellerimi üzerinden ayırdım. Dengede durmakta zorlanıyordu. Muhtemelen başı dönüyordu.
Wooyoung geldi yanımıza.
"Felix, sarhoş mu oldun?"
"Woo! Senden 2 tane görmem normal mi?"
"Aslında ikiz kardeşim var benim!" Dedi gülerek.
"Lan sende mi sarhoşsun?" Diye sordum. Çünkü yayık yayık bakıyordu.
"Hee sarhoşum napıcan?"
"Felix'i de alıp gidin."
"Yürüyemez, bu şimdi kendini yerlere atar."
"Ne?" Birden felix'in kendini yere atmasıyla, boşboş baktım. Woo Her zamanki bir olay gibi izliyordu.
"Bacaklarım yok! Nerede? Hyunjin benim bacaklarım nerede?" Ciddi olamazsın?
"Felix? Ayağa kalk. Ezileceksin."
"Ama bacaklarım yok! Aaa buradaymış." Dedi öne uzattığı bacaklarına bakarak.
"Ama başım çok dönüyor. Yerler kayıyor. Yoksa deprem mi oluyor? Ölecek miyim!"
"Wooyoung sen felixe nasıl sahip çıkıyordun daha önce?"
"Valla aşko ben değil, başkaları yardım ediyordu. Felixi taşıyıp eve falan getiriyorlardı. Artık sende bize yardım edersin?"
"Siz her içmeye geldiğinizde, felixi bir alfaya mı taşıttırıyordun?" Dedim dişlerimin arasından. Woo beni ciddiye almayıp gülüyordu.
"İkimizde içiyoruz. Ben taşıyamam. Bu yüzden onlar taşıyor." Dedi kıkırdayarak.
"Felixin bundan haberi var mı?"
"Hayır. O sırada alfanın kucağında sızmış oluyor." Senin ben..
"Bundan sonra içmek yok! Ya biri dokunmaya çalışsaydı? O zaman ne yapacaktın?"
"Biliyordum. Valla biliyordum."
"Neyi biliyordun?"
"Felixe birşeyler hissettiğini."
"Heh, hissetmiyorum."
"O zaman neden bunu dert ettin? Kıskandın işte."
"Yeter! Kıskandığım falan yok. Götünden uydurma. "
"Tamam. Yujeon! Yujeon nerdesin!" Etrafta dönüp durdu. Sonra bir Alfa geldi.
"Noldu woo? Felix niye yerde ağlıyor?"
"Öleceğim! Kesin bugün öleceğim! Deprem oluyor. Neden herkes sakin?" Felixin lafını duyan yujeon güldü.
"Ölmüyorsun felix."
"Ölmüyor muyum? Ama deprem oluyor? Kesin öleceğiz!"
"Deprem olmuyor, başın dönüyor şapşal."
"Yujeon, bu Alfa bize yardım etmek istemedi. Sen bize edersin değil mi?" Kaşlarımı çatarak ne yapmak istediğini anlamaya çalıştım.
"Ne yapacağım?"
YOU ARE READING
Eyes Don't Lie, HyunLix [Omegaverse]
FanficHyunjin dünyaca ünlü bir oyuncuydu. Herkes tarafından sevilirdi. Felix ile tanışınca onunla kısa bir sevgililik sürecine girdi. Fakat işler karmaşık bir hale gelmiş, hyunjin felix'i aldatmayı seçmişti. Felix ise bunun üzerine, idol olmaya karar ver...