-4-

4.1K 487 581
                                    

30 oy gelmese de oy verenler için bekletmek istemedim!! Wuhuu!

İyi okumalar dilerim omegalarım!  (Wtf?)

Size nasıl hitap etsem ya? Söyleyin bana öyle sesleneyim size. Aranızda anlaşın bakalım. Querencia'larım demeye devam edeceğim ama onun dışında ne demeliyim?

F:

Çekimler bitmemiş, tam gaz devam ediyorduk. Komik sahneler vardı ve gerçekten eğleniyorduk.

Ve benim rolümde adım 'yongbok' hyunjininki ise 'sam' di. Sebebi ise yönetmen, ikimizi de ön planda tutmak istiyormuş. Bu yüzden 2. Adlarımızı kullanmak istemiş.

"Yongbok, çocuklaşmayı bırak. Onu almayacağız." Şimdi ise çekim yeri değişmişti. Markete gelmiştik. Jung ile birlikte aburcubur seçiyorduk.

Hyunjin ise aldırmıyordu zararlı diye. Bende almak için ısrar ediyordum.

"Almak istiyorum."

"Hayır almıyoruz. Onun yerine hepimiz sağlıklı beslenebiliriz!" Diyerek sebze reyonunu gösterdi. Şimdi sıra bizdeydi.

Jung ile birbirimize baktık. Ardından hyunjine dönüp dil çıkarttık ve 'iğrenç!' Diyerek sepete aburcubur ekledik.

"Unutma sam, benden bir tane daha var."Diyerek jung'u gösterdim.

"Benimde genlerimi taşıyor. Değil mi babacığım? Sağlıklı beslenmeliyiz."

Jung kafasını sağa sola salladı. "Hayır! Yongbok babamın tarafındayım." Diyerek bana sarıldı. Eğilip onu kucağıma aldım.

"Sen şimdi alıyor musun?" Dedim.

"Sadece 2 paket."

"Hıh." Diyerek saçımı geriye savurdum ve arkamı döndüm. Jung'da kısa saçını arkaya savurup "hıh." Dedi.

"Sizinle ne yapacağım ben." Diyerek gülümsedi hyunjin. Jung yüzünden çocuk yapma isteğim artıyor.

"Kestik!"

Bu markette işimiz bitince rolden çıkıp jung'un yanaklarını sıktım.

"Sen çok tatlı birşeysin!" Diyerek onu gıdıkladım.

"Evet bugünlük bu kadar yeter. Sonraki sette Minhwa'yı arkadaşınıza bırakıp, partiye gidiyorsunuz." Dedi.

"İyi işti. Özellikle Jung, çok güzel oynuyorsun." Diyerek ona gülümsedim.

"Peki ben?"

"İğrenç oynadın." Dediğimde histerik şekilde güldü.

"Sende çok acemi şekilde oynadın."

"Çünkü acemiyim! Sen profesyonel olmana rağmen berbat oynadın."

"Kıskançlık seziyorum." Dedi gülerek.

"Senin kariyerini mi kıskanacağım? Sen ve seni ilgilendiren şeyleri asla kıskanmam."

"Çok emin konuşma." Diyerek yanımdan ayrıldı.

"Felix hyung, hyunjin hyung ile çok yakışıyorsunuz." Dediği şey ile şoka uğramıştım. Jungu yanıma çekip, kulağına fısıldadım.

"Hyunjin hyung, çok korkunç bir Alfa!" Dedim korkmuş gibi.

"Neden?" Diye sordu heyecanla.

"Çünkü öyle! Baksana şuna." Diyerek minik vantilatör ile serinlemek çalışan hyunjini göstererek.

Eyes Don't Lie, HyunLix [Omegaverse]Where stories live. Discover now