-41-

1.6K 179 229
                                    

MERHABAAA!!! NASSINIZZZ BAKEMM?

hemenn yb'ye geçelim miiii? 😉😉

YORUM ATINN LOO

İYİ OKUMALAR 💋💋💋💋

-

J:

Hyunjinin telefonu yüzüme kapatmasına kızsamda, oldukça mutluydum. Sevinçle minhoya döndüm. Ne diyeceğimi bekliyordu.

"Felix, doğuma girmiş!" Dedim bir çırpıda.

"Güzel." Diyip yatağa geri uzandı. Sonradan farkına varıp, gözleri kocaman oldu.

"Dur, ne?" Dedi bir anda.

"Evet! Şuan gidemeyiz ki, ama?" Dediğimde "Gitmek istiyor musun?" Diye sordu.

"Tabiki, gitmek istiyorum. Ama-" Dediğim an işaret parmağıyla, susturdu beni.

"Sen istiyorsan, gideceğiz." Diyerek geri yerine uzandı.

"Okul?" Dediğimde "Rapor alırız." Dedi. "Hasta değilim, nasıl alacaksın?" Diye sordum.

"O iş bende." Diyerek gülümsedi. Kafamı sallayıp, yanına uzandım.

"Ben bu davar hyunjini bir arayayım." Diyerek telefonuna uzandı.

Telefon çalmaya başladığında, hyunjin büyük bir gürültüyle açtı. Hoparlörde olmamasına rağmen, konuştukları herşeyi duyabiliyordum.

"Ne var amına koyayım?" Diye telefonu açtı hyunjin.

"Sus lan, aradık işte mal." Dedi minho.

"Tm kapa."

"Puşt, aradık bir dur! Felix nasıl?"

"Tamam tamam, şaka yaptım. Felix şuan yorgun, hastane de kalacak mışız, doktor felixi iyi olmadan bırakmam diyor."

"İyi iyi, hayırlı olsun mal arkadaşım."

"Ok sağol, hadi kapat, felixin yanına gideceğim."

"Tamam, bay." Minho telefonunu komidinin üstüne koyup, yatağa uzandı.

"Kız mı erkek mi?" Diye sordu bana. "Bilmiyorum, tam konuşamadım zaten. Felixi ararım yarın." Diyerek cevap verdim. Ardından uykuya geçtim.

-

F: 3 gün later

"Hyunjin, uyandırma!" Diyerek, uyuyan Jinyong'la oynayan hyunjine kızdım.

"Ama çok tatlı uyuyor." Diye yanıt verdi hyunjin.

"Ama uyuması gerekiyor, hiç uyumadı bugün. Zorla uyuttum." Diyerek arabaya bindim.

"Tek uyuması gereken o değil." Dedi esneyerek.

"Haklısın." Dedim kapanmak isteyen gözlerimi zorla açarken. Şoför bizi eve bırakırken, neredeyse ayakta uyuyorduk.

Yaklaşık 10 dakika sonra eve gelmiştik, tüm eşyaları yere atıp, Jinyong'u onun için yaptırdığımız odaya götürmeyip, yatak odamızda bulunan beşiğe yatırdı.

Üstünü güzelce örtüp, banyo yapmak içim, üstlerimi aldım. Hemen duşa girdim.

(Hamilelik hakkında hiçbir bilgiye sahip değilim, ve okuma gereği duymadım. Felix şuan önceki kilosundan biraz daha kilolu. Mesela 50 iken 60 oldu bebek varken. Şimdi doğum sonrası 55 gibi düşünün.)

Eyes Don't Lie, HyunLix [Omegaverse]Where stories live. Discover now