-13-

3.2K 368 320
                                    

SELAAAAMMM! Yb geldi, wuhuuuu!!

Felix'in bir sapığı var artık. O kişi hyunjin olsaydı gene bu kadar nefret eder miydiniz? Merak ediyorum gerçekten.

Çünkü bu tarz olaylar çok var. Gerçekten çok berbat bir durum. Düşünsenize, uyuyorsunuz yemek yiyorsunuz veya arkadaşlarımızla takılıyorsunuz sizi sürekli takip eden bir sapık var? Ve sizin yakınınız olan insanlarla yakınsınız diye sizi tehtid ediyor? (ÖZNEL)

Kesinlikle çok kötü bir durum. (BENCE)

ama tabiki renkler ve tercihler tartışılmaz. Herkesin kendine has fikirleri vardır. Bu yüzden konuyu kapatıyorum.

Bol yorum istiyorum lütfeennn💋
İyi okumalar Querencia'larım!

_____

F:

Kağıt elimden düştü. Yaşadığım şok sebebiyle, yerimde kalakaldım.  Evime kadar girebilen kim olabilirdi?

Evim çok korunaklı olmasa dahi, dışında şifre sistemi vardı. Ve biz genellikle anahtar ile girerdik? O zaman kimdi bu?

Yavaşça etrafıma bakındım. Ya şuan beni izliyorsa?

Düşüncem yüzünden, iyice korkmaya başladım. Karşımda nasıl biri olduğunu bile bilmiyordum. Ben bir omega'ydım. Ne kadar dirensem de, Alfa veya beta olan birine ne kadar dayanabilirdim ki?

İçim ürperdi. Korku, bedenimin her zerresinde gezinirken yatağın üstünde olan telefonumu aldım. Beni kim alabilirdi?

Wooyoung'u aradım. Yaklaşık 3 kere aradım. Ama orası çok gürültülü olduğu için, duymuyordu. Bu sebeple ona ulaşamadım. Hyunjin peki? Gelir mi? Muhtemelen uyuyordur.

Bir ihtimal açabilir diyerek hyunjini aradım. Biraz çaldıktan sonra telefon açıldı.

"Kimsin lan! Gecenin kaçı olmuş. Olum San sen misin? Uyuyorum, kapat amına koyay-"

"Hyunjin benim." Dedim sözünü kesip.

"Felix? Pardon San aradı zannettim. Noldu?"

"Şey, eve geldim, Bir zarf ve bıçak var-"

"Ne demek evinde bıçak ve zarf var?"

"Bilmiyorum birisi koymuş. İçinde bizim fotoğraflarımız ve uyurken çekilmiş fotoğraflarım var. Tehtid mesajı verilmiş kısaca."

"O tehtid mesajını alır, o kişinin götüne sokarım. Geliyorum."

"Teşekkür ederim!"

"Odandan çıkma. Ben geliyorum şimdi."

"Tamam görüşürüz." Diyerek telefonu kapattım.

Ufak bir çanta aldım. İçine cüzdanımı ve telefonumu koydum. Önemli belgeleri de aldım. Eğer evime girebiliyorsa, onları da alabilirdi. Tüm önemli eşyalarımı alıp çantama koydum. Taşınmam gerekiyordu. OF!

Yatağıma oturup hyunjini beklemeyi başladım. Herkes uyuduğu için, gruba mesaj falan atmadım. Wooyoung'a mesaj atmıştım eve gelmemesini söyledim.

Otel ayarlamam lazımdı.

O işlemi hyunjinin arabasında yapardım. Şuan sadece evden çıkmak istiyordum. Kendimi böyle güçsüz ve korkak görmek istemezdim. Ama yapabilecek birşeyim yoktu.

Eyes Don't Lie, HyunLix [Omegaverse]Where stories live. Discover now