SELAAAAAM!! YİNE BEENNN!!
Dün "burada mı kesilir yazar, hemen yb at!" Demiştiniz. Bugün geldi iştee
BOLCA YORUM İSTİYORUMM LÜTFENN
İyi okumalar Thita'larım!
(Yarın da başka bişi olacaksınız. YEY!)
____<
F:
"Bence daha kısasını giyip bana fotoğrafını yollayabilirsin." Dedi hyunjin haylazca. Ne diyorsun sen be!
Şaşkınlıkla gözlerimi kıstım.
"Seni pis sapık!" Diyerek vurdum.
"Ah, vurma acıyor!" Dedi alayla.
"İndir beni! Pis Alfasın sen! Kirli düşüncelerin var senin!" İndirdi beni. Patenler yüzünden hyunjini tuttum.
"Kirli düşünceler kurmamı sağlayan kişinin suçu bu." Dedi gülerek.
" İki harekete kalkıyorsun. Sorun onda değil sende!" Diyerek ona arkamı döndüm ve yürümeye çalıştım. Ama aynı yerimde duruyordum.
"Neden gidemiyorum!"
"Buzun üstünde yürümeye çalışıyorsun." Dedi alayla.
"Götür beni, daha sürmeyeceğim." Dediğimde ellerini göğüsünde birleştirdi.
"Ama ben 'Pis alfayım' unuttun mu? Bence kendin gidersin. Görüşürüz!" Diyerek beni izlemeye başladı.
"Aslında düşe kalka da olsa giderdim. Ama kariyerimi etkileyecek hiçbir harekette bulunamam! Bu yüzden, minho!"
Changbin ve jeongin, chan ve seungmin kayıyorlardı.
San ve Wooyoung romantik dakikalar geçirirken, jisung orada oturuyordu. Minho ise bir omega tavlamaya çalışıyordu. Bu yüzden minhoyu çağırdım.
Jisunga baktım tekrar. Minhoyla omegaya bakıyordu sinirle. Ondan hoşlanıyor!
"Gelemem felix'cim." Dedi arkadan kaş göz yapıyordu. Ulan...
"Minho, bu cani Alfa beni bıraktı. Sen beni götürürsün diye seni çağırdım. Ama sende-" Dediğim sırada "Of tamam." Diyerek geldi yanıma.
"Gel." Diyerek elimi tuttu. Hyunjine döndüm.
"Hyunjinin çok pis bir alfa olduğunu söylemiş miydim sana minho?" Dediğimde hyunjin çoktan kaşlarını çatmıştı.
"Şuan minhonun yanındasın? Sana önceden yürüyen birisinin yanında, beni mi kötülüyorsun?" Dediğinde mantıklı buldum.
"İlk defa haklısın."
"Ya, ben onun için özür diledim?" Dedi minho.
"Tamam o konu kapandı artık." Dedim.
"O zaman benim konumda kapansın?" Dedi hyunjin.
"Minho en azından özür diledi, sen?"
"Hayır, bir daha olsa bir daha derim. Bunun için özür dilemeyeceğim." Dedi pişkince.
"O zaman sen kaybedersin. Çünkü artık özür dilesen de, pis alfasın!" Diyerek ilerlemeye başladık.
Minhoya döndüm. Kulağına fısıldadım.
"Jisung ile aranda ne var?"
"Yatak arkadaşıyız?" Ne! Onun gibi bir omegayla sadece yatak arkadaşı mı! Mal.
YOU ARE READING
Eyes Don't Lie, HyunLix [Omegaverse]
FanfictionHyunjin dünyaca ünlü bir oyuncuydu. Herkes tarafından sevilirdi. Felix ile tanışınca onunla kısa bir sevgililik sürecine girdi. Fakat işler karmaşık bir hale gelmiş, hyunjin felix'i aldatmayı seçmişti. Felix ise bunun üzerine, idol olmaya karar ver...