KİM SMUT YAZARKEN ÜZÜCÜ ŞARKILAR DİNLEERRR? BEN TABİKİİİİ!
Harbiden ya üzücü şarkılarla kendimi moda sokup yazmak bana çok güzel geliyor WMWMWMSMSMDM
Yazarken dinlediğim 2 şarkı vardı
-Daylight
-GMFU2. Şarkı çoşturuyo, 1. Şarkı da beni moda sokuyo Bi seviniyorum Bi üzülüyorum WMWMWMWMEMWM
valla Yazarken çok pozisyon düşündüm. Hadi bakalım inş seversiniz. Birde fantezi buldum bir tane...
YORUM YORUM YORUUMMMM!!
İyi okumalar!!!
(Yemek yazmicam acıkıyorum sonra DİYETTEYİM BEN)
______
F:
Öpüşüne hızla karşılık verirken, ellerini kalçama yerleştirdi. Dilini ağzımın içinde hissettikçe arzum büyüyordu. Yavaşça ayrıldık.
"Bunu istediğinden emin misin?" Diye sordu. Kafamı istekle salladım. "Kesinlikle, istiyorum." Diyerek tekrardan birleştirdim dudaklarımızı.
Ellerini kalçamdan ayırmayıp, kalktı ayağı. Hızla yatak odasına ilerlerken, dudaklarımızı ayırdık. Onun boynuyla ilgilenmeye başladım. Isırdığımda hafifçe inlediğini işitmemle kıkırdadım. Beni yatağa oturttu. Dizlerim üzerine çıktım ve üstünü çıkarttım.
"İnlememe mi gülüyorsun öyle?" Dedi şakadan kaşlarını çatıp. " İnlerken çok güzel oluyor ses tonun." Dedim onu sinirlendirmek için.
"Yatakta sinir olmaz. Aksi taktirde, bu senin canını yakar." Dedi alttan alttan mesajı vererek. Üstümü çıkarttı sonra.
"Hemen de sinirleniyorsun, canım." Dedim şakadan dudaklarımı büzerek. Ufak bir öpücük bıraktı dudaklarıma ve beni uzandırdı.
"Beni kızgınken görmemişsin, sen." Dediğinde cidden gülmeye başladım. Boynumu ısırmasıyla acıdan dolayı inledim.
"Seni hep kaşların çatık görüyorum, bu yüzden bunu söylemen komiğime gitti." Dediğimde hyunjin, ısırdığı yeri öpmekle meşguldü.
Ardından yüzüme yaklaştı.
"Kızmamın bir sebebi oluyor." Dedi ve dudağımı öpmeye başladı. Dudağımın üstünü emerken, istekle karşılık veriyordum. Elimi kaslarında gezdirdim. Sonra sıktım.
Ayrılıp şortumu çıkarttı.
"Kızmanın sebebi beni kıskanman." Dedim açık açık. Oturur pozisyona geldim. Gülümseyip, elini yanağıma koydu. Baş parmağını ağzıma yaklaştırınca, ağzımı araladım.
"Güzel ve zarif bir omegayı kıskanmamak elde değil ki..?" Orta parmağıyla, yüzük parmağını ağzıma sokunca dilim ile ıslatmaya başladım. Yeteri kadar ıslandığını düşünmüş olacak ki, çekti parmaklarını.
Son parça olan, iç çamaşırımı çıkartmasıyla karşısında tamamen çıplak kaldım.
Ardından uzandım.Bacaklarımı aralayıp, deliğimi öne çıkarttı.
"Daha önce kendine dokundun mu?" Diye sorduğunda kafamı salladım. Kızgınlığımı başka nasıl geçireceğim? Sürtünmekle olmuyor.
Parmaklarını içimde hissetmemle odaya büyük bir inleme bıraktım. Kafamı geriye attım.
YOU ARE READING
Eyes Don't Lie, HyunLix [Omegaverse]
FanfictionHyunjin dünyaca ünlü bir oyuncuydu. Herkes tarafından sevilirdi. Felix ile tanışınca onunla kısa bir sevgililik sürecine girdi. Fakat işler karmaşık bir hale gelmiş, hyunjin felix'i aldatmayı seçmişti. Felix ise bunun üzerine, idol olmaya karar ver...