Herkese selam!!! Napıyorsunuzz????
Enerjim çekildi gibi hissediyorum angst bir fic okudum...BU YABANCILAR İŞİ BİLİYOR!
gerçekten mukemmeldi...
Wattpad ne işe yarar diyenler için; ingilizceniz gelişiyor 🔥😈 (smut yerleri🤙)
Amk sıkıntıdan rusların ficlerine başladım. Onları çevirerek okuyorum bu sabah bir tane okudum monster diye çok güzeldi ve bol smutluydu MQMWMSMQM
ruslar çok azgın oluyor galiba. Çünkü dakika başı sevişiyorlardı. Neyseeeeee
YORUM VE OY ATMAYI UNUTMAYIN 😊
İYİ OKUMALAAAAARR!!!!
-
H: 5 sene later"Jinyong poz ver." Dedim kamerayı tutup. Dudaklarını büzmesiyle, güldüm.
"Kim öğretti bu pozu sana?" Dedim. Aslında biliyordum ama gene de sormak istedim.
"Annem!" Diyerek güldüğünde, onu kucağıma alıp felix'in yanına ilerledim.
"Felix, kızımıza poz değil, öpücük nasıl atılır onu göstermişsin." Dedim alayla.
"Hayır, poz." Dedi ve kendine koyduğu tabaktan elma alıp, telefonuyla ilgilenmeye devam etti.
"Sen yap birde?" Dedim kurnazca. Yanına oturdum. Jinyong'u ortamıza oturttum.
Felix telefona bakmaya son verip, dudaklarını büzdü bana doğru. Jinyong'un gözünü kapatıp, büzdüğü dudaklarına ufak bir öpücük bıraktım.
"Hey!" Dedi gülerek felix.
"Ne oldu ne oldu?" Dedi Jinyong elimi itip.
"Ah, poz mu vermiştin? Ben, seni öpmemi istediğini sandım." Dediğimde omzuma vurdu hafiften ve televizyonu açtı.
"Ne izleyelim?" Dedi heyecanla.
"Hm, kış günü kar yağarken ne izlenir?" Dedim sesli düşünerek.
"Grinch izleyelim mi?" Dedi felix gülümseyerek.
"O ne?" Diye sordum.
"Animasyon. Yeşil bir canavar var böyle." Dedi ve "Bekle anlatmayayım, izleyelim!" Diyerek televizyondan Netflix'e girdi.
Onun bu heyecanlı davranışlarına tebessüm ettim. Bu 4 yılda eski formuna, hatta daha çekici bir şekilde, kavuşmuştu.
Omega'mın bu kadar kusursuz olmasından ötürü alfam içimde rahat durmuyordu. Jinyong olduğu için birlikte olamıyorduk. Ah, ağla hyunjin ağla.
"Anne, sen bunu izledin mi?" Diye sordu Jinyong. Kafasını iki yana salladı.
"Hayır, fragmanını gördüm, bebeğim."Diyerek yanımızdan kalktı.
"Nereye?" Dedim arkasından.
"Geliyorum!" Diyerek odaya çıktı. Filmi durdurup, onu bekledik.
O sırada, çekmiş olduğum Jinyong'u İnstagramda paylaştım.
YOU ARE READING
Eyes Don't Lie, HyunLix [Omegaverse]
FanfictionHyunjin dünyaca ünlü bir oyuncuydu. Herkes tarafından sevilirdi. Felix ile tanışınca onunla kısa bir sevgililik sürecine girdi. Fakat işler karmaşık bir hale gelmiş, hyunjin felix'i aldatmayı seçmişti. Felix ise bunun üzerine, idol olmaya karar ver...