-44-

1.6K 172 234
                                    

MERHABAAAAA NASSSINIIZ????

OF alışmışım hergün yb atmaya buraya yazmayınca bişi unuttum sanıyorum.

Birde saat 10 olunca, sanki yb yazmışım da atmam lazım gibi telefonuma koşuyorum LWLWLLSLELWLD

siz❤️ ben

OKUMAYA GEÇMEDEN ÖNCE YORUUM ATMAYI UNUTTTMAAYINNNN

İŞTE ŞİMDİ İYİ OKUMAALARRR🔥🔥🔥

-

F:

"Jiwon kim?" Dedi jinyong heyecanla.

"Jisung teyzenin(neyi oluyor bilmiyorum) kız çocuğu. Senden büyük." Diyerek cevapladım.

"Çok merak ettim." Diyerek arabaya çıkmaya çalıştı. Onu tutup koltuğuna oturttum.

"Şimdi gidiyoruz yanlarına, görürsün." Dedi hyunjin gülümseyip. Ardından sürücü koltuğuna geçti. Yanına oturup, kemerimi taktım.

"Jinyong az kalacağız, çekim var tamam mı?" Dedi hyunjin. Jinyong gülümseyip kafasını salladı.

"Tabii eğer seversen, gelemeyebilirsin?" Dediğimde kaşlarını çattı. Aynı hyunjine benziyor şuan.

"Hayır! Wooyoung, beni bekliyor!" Diyerek cevap verdiğinde "Wooyoung hyung." Diyerek düzelttim.

"Ama ona woo, slaywoo ve wooyung dememe kızmıyor?" Dediğinde ona baktım şaşkınca.

"Sen bu lakaplar nerden biliyorsun?" Dedim tebessüm ederek.

"O söyledi." Dedi ve devam etti.

"Woo'mu satmam ben! Sizle gelicem." Dediğinde omuz silktim.

"Sen bilirsin, bebeğim." Diyerek önüme döndüm. Biliyordum ki, jiwonu görünce fikri değişecekti.

Biz konuşurken, çoktan jisungların evine gelmiştik. Kalmak için, ev kiralamışlardı.

"Hadi bakalım prenses, önden buyrun." Diyerek hyunjin Jinyong'un kapısını açıp, elini uzattı. O sırada Jinyong ile aynı taraftan indiğimiz için benimde kapımı açıp, öteki elini uzattı. (777)

İkimizde gülümseyip elini tuttuk ve aşağı indik.

Jinyong'un boyu kısa olduğundan aşağı inemedi, hyunjin onu kucağına aldı. Kapıya yürüyüp zile bastım.

Kısa bir süre sonra jisung kapıyı açtı.

"Hoş geldiniz!" Diyerek karşıladı. Gülümseyip içeri girdim.

"Jiwon!" Diyerek bana doğru koşan bebeği aldım kucağıma. Jisung hyunjini ve Jinyong'u karşılarken, minho çıktı odadan. Bana döndüğünde sarıldım.

"Naber lan?" Dediğinde "İyi sen?" Diyerek karşılık verdim. "İyi iyi." Diyerek hyunjinin yanına gitti.

Birbirleriyle sohbet ederken, hyunjin yanıma geldi, oturdu. Jiwon kucağımdan inip, babasının yanına, kucağına çıktı.

Jinyong utanmış, hyunjinin kucağından inmiyordu.

"Tanıt kendini güzelim." Dedi hyunjin. Fakat Jinyong kafasını olumsuz anlamda sallayıp hyunjine sarıldı.

Minho jiwona döndü.

"Tanıt kendini sen, sana öğrettiğin şekilde." Dedi minho çaktırmadan gülümseyerek.

Eyes Don't Lie, HyunLix [Omegaverse]Where stories live. Discover now