♡-23-♡

3.4K 271 406
                                    

Selaaaaaam! Ben geldim! Yb ile karşınızdayımmm!

Yorum isterim bu arada lütfenn💞

İyi okumalar hayat bulduklarım!

______

F:

"Burada bir bebeğimiz olsun ister misin, sevgilim?" Bunu söylerken, gözlerindeki yoğun duyguyu hissetmiştim. Yerimde dikleşip,Ani kararla kafamı salladım.

"İsterim ama, olmaz hyunjin." Elini karnımdan çekmedi.

"Neden olmasın?"

"İlk önce şirketten kovulur, sonra ailemden nefret alırım. İlişki yaşıyorum seninle. Ama hamilelik farklı." Sustu önce. Devam ettim konuşmama.

"Bu büyük sorumluluk-" lafımı böldü dudaklarıyla. Ardından ayrıldı.

"Tüm sorumluluğu üstlenirim. Ben Bir aile olmak istiyorum felix. Sen istemiyor musun?" Olamazdı. Henüz bir evlilik söz konusu bile değilken, aile olamazdık.

"Hyunjin, şuan sadece sana yardımcı olacağım. Bu konuyu sonra konuşacağız. Senin kafan yerindeyken." Diyerek dudaklarımızı birleştirdim.

Hareketleri hızlanmıştı. Sabredemiyor olmalı ki, hızla pijamamı çıkarttı. Sırtım yeniden yatakla buluşurken, o sadece dudağımı emiyordu.

Odak noktam, gözleriydi.

Üstümden ittim önce, yatağa oturmasını istedim.

"Bugün ben seni memnun edeceğim." Dediğimde gülümseyerek gözlerini bedenimde dolaştırdı arsızca.

Hızla emekleyip altını çıkarttım. Baksırı kalmıştı. Elimi baksırın üstüne koyup okşarken, dişlerimi onun boynuna geçiriyordum. Baksırının içine elimi soktum. Elime aldım penisini.

Hafifçe çekiştirirken, dudaklarına uzandım. Öpmeyip, nefesimi dudaklarının üzerine verdim.

"Evinde eşya var mı?" Dediğinde anlamadım.

"Eşyadan kastın ne?"

"Oyuncak?" Kafamı iki yana salladım.

"O zaman, bir dahakine bendeyiz." Diyerek sırıttı. Ben ise baksırını çıkarttım.

Aletini çekiştirip, ağzıma almaya kalktım.  Önce sadece azını alabilmiştim. Ama sonra emmeye Devam ettim. Hyunjinin haz aldığını, derin nefes alış verişinden ve boğuk inlemelerinden anlıyordum.

İyice ağzıma almışken, nefessizlikten çıkarttım ağzımdan. Tekrar aldığımda hyunjin kafama bastı yaparak, daha derine almamı sağladı. Derince inleyip geldiğinde, ağzımdaki sıvıyı tükürmek yerine yuttum.

Çenemi tutup kafamı kaldırdı. Beni hızla altına alırken aceleciydi. Beni genişletme gereği duymadan sokmaya hazırken, birşey arıyordu.

"Prezervatif nerede?" Komidini gösterdim. Hızla alıp, taktı. Ardından yavaşça girdi.

Gözlerinin rengi hızla değişirken, hareketleri hızlandı.

"Hyunjin, B-bekle." Durduğunda alnından terler akıyordu. Saçları yüzüne yapışmıştı ama bundan rahatsızlık duymuyordu.

"Devam edeyim mi?" Dediğinde kafamı salladım. Önce içimden çıkıp, beni ters çevirdi. Ellerimle bedenimi dengede tutarken, bacaklarımı iki yana ayırdım.

İçime tekrar girdiğinde hareketleri hiçte yavaş değildi. Ben İnlerken, o sadece yüzüme bakıp hareketlerine devam ediyordu.

Saçımı tutup eğmiş olduğum kafamı yukarı kaldırdı.

Eyes Don't Lie, HyunLix [Omegaverse]Where stories live. Discover now