-35-

1.7K 186 297
                                    

SELAM BEN GELDİM!! 💖

Gerçekten iyi hissetmeye başladım. Hepinize de çok teşekkür ederim gerçekten  tek tek iyi olup olmadığımı sorup, beni merak ettiğiniz için. Sizler mükemmel insanlarsınız💞

İyi olduğuma göre bu demek oluyor kii!

Siz 3 ve hastalık 0

Harikaa!! Böyle devam edelim!!

Yorum🤙

HERKESE KEYİFLİ OKUMALAR!!!!

_

F:

Birinin saçlarımla oynadığını hissetmemle, yavaşça gözlerimi araladım.

Hyunjin yavaşça saçımla oynarken, ona biraz daha yaklaştım ve gözlerimi kapatıp uyuyor numarası yaptım. Sessizce fısıldadı.

"Şuan seni öperek uyandırabilirdim,Ama  sana kırgınım." Dediğinde uyuyor numarasına devam ettim. 

"Uyumadığını biliyorum, numara yapma." Dediğinde hafif utançla gözümü açtım.

Birşey demeyip, ona baktım. Kısa bir göz teması kurup, yavaşça oturur vaziyete geldi. Başını tutup, gözlerini ovaladı.

Birşey diyemedim. Aklımda onca plan vardı fakat şuan çekinmiştim. Cesaretim yoktu. Onun gibi oturur pozisyona geldim. 

Tam gidecekken, elini tuttum. Bana döndü.

"Özür dilerim." Dedim üzgünce.

"Neden?" Diye sordu.

"Sana inanmadığım için."  Dediğimde, otorup sırtını koltuğa yasladı.

"Seni sevdiğimin farkında mısın?" Dediğinde kafamı salladım.

"Farkındayım."

"Peki neden, inanmak istemedin?"

Stresle kafamı çok az eğdim.

"Mesaj aklımı bulandırmıştı."

"Hatanı anladın mı?" Dedi derin bir nefes alarak.

"Evet, Sana inanmadığım için üzgünüm."
Dedim ve ardından eliyle 'gel.' İşareti yaptı.

Hızla koltukta emekleyip yanına gittim.

Beni hemen kolları arasına alırken, boynuma bir öpücük bıraktı.

"Ah, kıyamıyorum sana. Hemen affediyorum." Dedi hafif tebessümle.

"Felix, sen benim Biriciğimsin. Aklımda sadece sen varken, başkasına gitmem imkansız." Diyerek devam etti.

"Üstelik mühürlüyüz biz, Sen benim eşimsin, omega'msın." Dediğinde ağzımdan sadece 3 kelime çıktı.

"Çok Özür dilerim." Ne değiştirirdi, bilmiyordum ama, gerçekten üzgün hissediyordum.

"Sana inanmam gerektiğini biliyorum ama o an, mümkün değildi benim için. Ve haklısın, dinlemem gerekirdi seni." Diyerek kafamı göğüsüne koydum.

Feromonunu içime çekerken, hyunjin yanağımı okşadı baş parmağıyla.

"Bu alfa tarafından resmi olarak Affedilmiş bulunmaktasın, minik omega!" Diyerek gülümsedi ve yanağımı öptü.

Tebessüm edip, dudaklarına uzandım.

Üst dudağını hafifçe emerken, dilini ağzımın içine yolladı. Sesler odayı doldururken, yavaşça ayrıldım.

Eyes Don't Lie, HyunLix [Omegaverse]Where stories live. Discover now