-36-

1.6K 187 221
                                    

HALLO FREUNDE!!!

Almanca kursundan çıktım iyi değilim 😮‍💨

YORUM İSTERİM VEEEEEEE SİZE BİR HABERİM VARR!!!

TASLAKTA KORSANLI BİR FİC BULUNMAKTAA!!!!!

ARTI OLARAK DADDYKİNG!!!

Bence çok güzel olacaklar kesinlikle seveceğinize eminim! Heyecanla bekleyin, bu fic bitsin yayımlicam 😉😈

ÖPTÜM SİZİ HADİ OKUMAYA GEÇİNN💞

_____

F: 2'inci ayın ortası

"Hyunjin, hazırlan hadi!" Diye bağırdım duyması için. Gözlüğü yamuk, saçı başı dağınık bir şekilde aşağı indi.

"Geldim, geldim!" Diyerek kendini belli etti. Onun bu haline gülümseyip, önümde durduğunda, gözlüğünü düzelttim. Ardından açını hafiften derleyip, yanağını öptüm.

"Gidelim yoksa geç kalacağız." Diyerek önden yürüdüm.

"Hamile olduğunu biliyor, neden erken saatte çağırıyor kontrol için?" Diye söylendi hyunjin arabaya binerken.

Kemerimi bağlayıp, cevapladım.

"Çünkü bebeğimizin sağlığı için önemli hyunjin. Üstelik tek bize bakmıyor." Diyerek sohbet etmeye devam ettik.

"Jisung'u görmeye gidelim en kısa sürede, resmen bebeği 3 aylık oldu. Ve ben daha görmedim bile!" Dedim heyecanla.

"Uçağa binemezsin gülüm, bu yüzden jisung gelsin." Dediğinde "Ah, doğru!" Diyerek ona hak verdim.

"Minho ne durumda?" Diye sordum.

"Haberi yok, ona hiçbirşey anlatmadım. Hakkettiğin düşünmüyoruz. Sonuçta istemedi." Diye yanıtladığında "Aferin!" Diyerek alkışladım.

Hastaneye geldiğimizde, indik. Artık belli oluyordu karnım.

"Merhaba, hoşgeldiniz. Adınız nedir acaba?" Dedi kadın güler yüzüyle.

"Hwang Felix." Diyerek yanıtladım.

"Pekala, buyrun." Diyerek bizi yönlendirdi. Hyunjinle Jin hyungun odasına doğru yürümeye başladık.

Hyunjin birden bana sırnaşıp, aptal aşık gibi güldüğünü görünce ne olduğunu sordum.

"Hwang Felix demen çok çekiciydi." Dediğinde şakadan göz devirip odaya girmek için kapıyı tıktıkladım.

"Girin."

"Merhaba!" Diyerek önden girdim içeri.

"Nasılsın bugün felix? Nasıl hissediyorsun?" Diye sordu Jin hyung sohbet etmek istercesine.

"Bende burdayım ayı." Diye sinirlendi hyunjin.

"Biliyorum aptal, görebiliyorum." Dedi ve bana döndü gülümseyerek.

"Açıkcası uykum var, ama iyiyim." Diyerek endişelenecek bir durum olmadığını söyledim.

"Güzel, sana verdiğim o vitamini kullanıyorsun değil mi?" Diye sorduğunda kafamı salladım.

"Neredeyse 2 aydır kullanıyorum, kesintisiz." Diyerek isyan ettim.

"Test sonuçlarına baktığımda vitamin eksikliğin çıktı. Yapacak birşey yok." Dedi ve jeli karnıma sürdü.

"Biliyorum, bana o mesajı attığında nasıl korktum anlatamam! Sırf o mesaj yüzünden düşürecektim!" Dediğimde hafiften güldü.

"Biraz fazla ciddi olmuşum." Dedi ve makineyi karnımda gezdirmeye başladı.

Eyes Don't Lie, HyunLix [Omegaverse]Where stories live. Discover now