11.07.2023
BENİMLE OYNAMA | TEXTİNG
0.1
Selim: Öncelikle ne saçmalıyorsun?
Selim: Sonra da kimsin?
Selim: Daha sonra da benim iş için kullandığım telefonun numarasını nereden buldun?
Masal: Öncelikle kim olduğumu bilmeni istesem en baştan söylerdim genius.
Masal: Sonra da merak etme magazinci değilim.
Masal: Kim olduğum önemli değil.
Masal: Oynadığın dizinin fanı olarak düşünebilirsin beni.
Selim: Hayır, düşünemem çünkü bu numaranın sınırlı bir çevrede olduğunu biliyorum.
Selim: İŞİM için kullanıyorum. Fanım gibi eleştiri yapacak olsan bunun yeri sosyal medya olurdu.
Selim: Dökül. Ne istiyorsun?
Masal: İki gözüm önüme aksın ki magazinci falan değilim. Ne isteyeceğim ben senden?
Masal: Sadece hemcinslerini düşünen bir gencim.
Masal: Tekrar belirtmek istiyorum ki çok kötü öpüşüyorsun.
Selim: Magazinci olmadığını tahmin edebiliyorum.
Selim: Onlar yazacağı oyuncuya partneri hakkında yanlış bilgiler vermezler genelde çünkü.
Masal: Nasıl ya? Ne bilgisi?
Selim: Derin'in önceki işinde partneri bir köpekmiş.
Selim: Öpüşmeleri için para verebileceğin bir partneri yoktu yani.
Selim: Şimdi tekrar ediyorum, küçük hanım. Derhal dökül.
Masal: Hadi ya. Belki de zaman çok hızlı geçiyordur ve ben önceki partnerinden bahsetmişimdir.
Masal: İsmini hatırlasam söyleyeceğim!
Selim: Öyle biri yok.
Selim: Konuyu saptırıp durma.
Masal: Nereden bileceksin? Var diyorsam var.
Masal: Sanki partnerinin bütün işlerini takip ettin de kendinden bu kadar emin konuşuyorsun.
Masal: Anlamıyorum yani.
Selim: Partnerimin her işini takip etmiyorum ama onunla bir şeyler paylaşıyorum.
Masal: Ne gibi şeyler? Öpüşürken mesela maalesef ki tükürük paylaşımı yapıyorsunuz ve bu iğrenç.
Masal: Güzel öpüşseydin o kadar iğrenç gelmezdi gözüme.
Selim: Bölüm gününden beri hep olumlu dönüşler aldık. Fragmana koyulan öpüşme sayesinde reyting arttı.
Selim: Israrla öpüşme sahnesinin kötü olduğunu iddia eden tek insansın.
Selim: Eleştirilerini kabul etmiyorum.
Selim: Ayrıca her bölüm öpüşme sahnesi varmış gibi konuşuyorsun.
Masal: Tek olmam haklı olduğum gerçeğini değiştirmez.
Masal: Ayrıca iki bölümdür beş kere öpüştünüz! Beş kere! O iğrenç kareler gözümün önünden gitmiyor.
Selim: Diziyi izlemezsin olur biter.
Selim: Amacın ne anlamıyorum.
Masal: Senin dudaklarını başka bir kadının dudaklarında görmek kalbimi çok kırıyor, Selim. (Gönderilmedi)
Masal: Benim niyetim iyi. Bu kadar öpüşme seyirciyi sıkar. Gerek yok.
Masal: Herkesin gözü alışır. Bir zaman sonra bir anlamı kalmaz.
Selim: Bunu söyleyeceğin kişi ben değilim, senarist. Benim numaramı bulan Çiçek Hanım'ın numarasını da bulur bence.
Masal: O İŞE DE EL ATACAĞIM MERAK ETME. (Gönderilmedi)
Masal: Çiçek Hanım ne yapacağını bilir.
Masal: Yılların senaristine iş öğretmek haddim değil.
Masal: O da bu kadar kötü öpüşeceğini tahmin etmemiş demek ki yazarken!
Selim: Sen gerçekten inanılmazsın...
yorumlarınızı eksik etmeyin. favlamayı da unutmayın. öpüldünüz. 💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİMLE OYNAMA | yarı texting
Teen FictionKatil ve Maktül dizisinde Hun Karacalı rolüne hayat veren Selim Akyazı'ya dizinin senaristinin kızı Masal Okur'un yazmasıyla hikaye başlar. 🎥 Selim: Benimle oynama. Masal: Oyuncu olan sensin Selim: Benimle oynayan da sensin.