1.1

7.3K 647 350
                                    

25.07.2023

BENİMLE OYNAMA | TEXTİNG

1.1

Masal: Cumartesi Galatasaray-Beşiktaş maçı var.

Masal: Hayranlarının Beşiktaş maçı olduğunda,

Masal: özellikle derbi olduğunda yatıp kalkıp dua ettiğini biliyor musun?

Masal: Çünkü ancak o zaman sosyal medyada fotoğraf paylaşmak aklına geliyor.

Masal: Meşhur pençe hareketini yaptığın bir selfie paylaşacak mısın acaba yine?

Selim: Şüphen mi vardı?

Masal: Asla!

Masal: Yalnız bu yoğunlukta maça gidemezsen senin açından çok üzücü olur.

Masal: Doğru söyle böyle zamanlarda sete gitmemek için yönetmene veya yapımcıya yalvarıyor musun?

Selim: Benim hakkımda sana küçük bir bilgi.

Selim: Ben hiçkimseye hiçbir şey için yalvarmam küçük hanım.

Selim: Maça gidiyorum. Hatta ekip olarak gidiyoruz.

Selim: Bu çok önemli bir maç. Sonuçta onları kendi sahalarına gömmüş olacağız.

Masal: Bilgi için teşekkürler büyük bey ama bence hiçbir konuda kendinize bu kadar güvenmeyin.

Masal: Mesela Galatasaray'ı kendi sahasına 'gömmek' konusunda kendinize ve de takımınıza hiç mi hiç güvenmeyin.

Selim: Beşiktaş'a kendimden çok güveniyorum.

Selim: Orası ayrı mesele de

Selim: Sen hangi takımlısın?

Masal: Tabii ki de Galatasaraylıyım.

Masal: Ben kaybetmeyi pek sevmem çünkü.

Masal: Her zaman 'winner'dan taraf olmayı tercih ederim.

Selim: Bir ruhu iyisiyle ve kötüsüyle, doğrusuyla ve yanlışıyla seversin; Beşiktaş benim için bir takım değil bir ruh. Bir olmak, kenetlenmek kazanmaktan daha değerli.

Selim: Senin bunu anlayabiliyor olmanı tabii ki beklemiyorum.

Masal: Hadi ya.

Masal: O niyeymiş?

Selim: Beşiktaşlı değilsin.

Selim: Bu tolere edilebilirdi.

Selim: Eğer Galatasaraylı olmasaydın.

BENİMLE OYNAMA | yarı textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin