2.7

7.8K 509 313
                                    

23.12.2023

Satır arasına yapacağınız yorumları hevesle bekliyorum. Yorumlarınız beni inanılmaz motive ediyor. Tepkilerinizi görmek de çok hoşuma gidiyor. Oy ve yorumlarınız sandığınızdan daha çok mutlu ediyor biz küçük kitleli yazarları.

BÖLÜMÜ SANA İTHAF EDİYORUM SUDİŞKO'M! İyi ki varsın ilk günden beri. ❤️ iamgeces

bölüm şarkıları:
yaşlı tamca, her şey sen
duman, yürek
TNK, aşkı harcamanın 80 yolu
yalın, sesinde aşk var

2.7

Aşk nedir?

Bölümdeki ilk sene, ombreli saçları omuzlarının altında biten kadın hocamız sormuştu bu soruyu bize. Kadının adını sürekli yanlış hatırlıyordum o zamanlar da. İşletme okurken dersimize giren bir hocayla çok benzediklerinden ikisinin ismini karıştırıp duruyordum.

İsim hafızam yeterince iyi olmasa da bir kere gördüğüm yüzü kolay kolay unutan biri olmadım hiçbir zaman. Kırklarının ortalarında olmasına rağmen daha genç göründüğünü hatırlıyorum mesela. Taş çatlasın otuzlarının sonu. O kadar bile değil. Görüntüsü gözümün önüne gelir gibi olsa da, asıl konu bu da değil. Esasen, unutmadığım da. Unutmadığım, bize sorduğu soru.

Aşk nedir?

Çok hızlı havalanan parmaklar olduğunu hatırlıyorum. Hep bu soruyu beklemişçesine, saniye geçmeden havaya kalkan eller... Ve beni duraksatan o kelime. Aşk.

Aşk nedir?

Ben o gün, bu soruya verilecek afili bir cevap bulamadım. O yüzden elimi havaya kaldırmadım. Aslında o an bunun üstüne düşmedim. Bir an için düşünmedim bile. Çünkü o hissi, o güne kadar hiç yaşamadım. İçimdeki merak kırıntılarıyla parmaklarını kaldıran yüzleri izledim sadece. Bazıları olaya çok toz pembe bakarken ben onlara burun kıvırmakla yetindim. Bazıları sevmekle, bazıları sevilmekle alakalı cümleler kurdu; bazılarına içimden yorum getirsem de ağzımı hiç açmadım. Sustum.

Selin ve Kaan'la şu an olduğum gibi yakın değildim o zamanlar. Yeni yeni tanışıyordum ikisiyle. Kaan'ın yavaşça havalanan elini hatırlasam da verdiği cevabı hatırlayamamıştım. Acaba Kaan'ın o gün yaptığı aşkın tanımı genel miydi, yoksa cevap verirken aklındaki insan yalnızca Selin miydi? Bunun cevabını merak etmiştim.

O gün, hoca cevapların üzerine yorumlar getirmeye başladığında ders birdenbire onunla öğrenciler arasındaki bir soru cevaba dönüşüvermişti. O noktada, ilk anda derse karşı kazandığım ilgimi yitirmiştim. Acaba bilmiş bir şekilde parmak kaldırıp cevap verenlerin ne kadarının anlattığı gerçekten aşktı? Dahası, böyle bir duygu gerçekten de var mıydı?

Sıkıldığım için deftere çizdiğim çarpı işaretlerini dün gibi hatırlıyordum. Çünkü o çarpı işaretleri, beni hiç bakmadığım bir çerçeveden bakmaya sevk etmişti.

Çarpı.

Zıtlık.

Esasında her şey, zıddıyla var olur.

Bu yüzden o gün, deftere bu cümleyi yazdım. Aşk nedir? Ve üzerine onlarca çarpı attım. Ta ki cümlem görünmez olana kadar. Onun yerine başka bir cümle yazdım.

BENİMLE OYNAMA | yarı textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin