11.02.2024
Gecikme için çok üzgünüm. Final sınavlarım vardı, neyse ki atlattım o süreci. Bundan sonra düzenli bir şekilde bölüm atmaya çalışacağım elimden geldiğince. Bizden vazgeçmeyen ve bu satırları okuyan, burada olmaya devam eden herkese teşekkür ederim.
OYLARINIZI ve YORUMLARINIZI bekliyorum. Ben bu bölümü çok sevdim. Umarım siz de seversiniz. Keyifli okumaklar. 🫠
❤️
bölüm şarkıları:
ceylan ertem - el adamı
the score - born for this
can ozan - ağlama ben ağlarım
melike şahin - nasır
dedublüman - günü geliryok olmak isteğiyle kalbim
attığı zaman
bana "yaşa" der gibi gülen
senin yüzündü
-Sabahattin Ali2.8 BOŞLUK, YAMA, YAMA BOŞLUĞU
🎬
Muhabir: Selim Bey, iddialar hakkında bir şey söylemeyecek misiniz? Sosyal medyada sıkça konuşulan birlikteliğinizi ne siz ne de Derin Hanım, siz, tam olarak onaylamış değilsiniz.
Muhabir: Derin Hanım, bu konu hakkında suskun kalmaya devam mı edeceksiniz? Bu Selim Bey'le aldığınız ortak bir karar mı, yoksa bu konuda fikir ayrılığına düşmüş durumda mısınız?
Muhabir: Başbaşa olduğunuz bir yemekte yakaladık sizi. İkinize ait özel bir günü kutlamak için mi bir aradasınız?
Muhabir: Aranızdaki ilişkinin Katil ve Maktül'den öncesine dayandığını söylüyorlar son zamanlarda sık sık. Doğruluk payı var mıdır?
Muhabir: Selim Bey, kariyeriniz boyunca böyle haberlerle daha önce hiç anılmadınız. Aşk orucunuzu Derin Hanım'la mı bozdunuz?
Muhabir: Selim Bey, 'maçın uğuru' derken ne demek istediniz? Bu açık bir aşk itirafı mıydı?
Muhabir: Derin Hanım, eski sevgiliniz Güntekin Kıraslan'la ayrılık sebebiniz kıskançlık mıydı? Peki bunun Selim Bey'le bir ilgisi var mı?
Muhabir: Eski sevgilinizle Selim Bey'le yaşadığınız aşk sebebiyle mi ayrıldınız?
Muhabir: Selim Bey, Derin Hanım'dan sette çekilen cesur sahnelerden sonra mı etkilendiniz yoksa daha öncesinde de partnerinize karşı duygusal bir his besliyor muydunuz?
Muhabir: Yılbaşına sayılı günler kala hayranlarınızın çok merak ettiği bir konu var. Yılbaşını beraber mi geçireceksiniz? Yılbaşı planlarınız neler?
Muhabir: Artık ilişkinize kesin gözüyle bakılıyor. Başka bir merak konusu da şu: ufukta evlilik var mı?
Muhabir: Sorulara cevap vermeyecek misiniz?
Magazin muhabirleri tarafından uzatılan mikrofonlar, üst üste basılan deklanşörler ve deklanşörden çıkan rahatsız edici ses... Beraberinde göz alıcı, yoğun bir ışık...
Art arda, birkaç magazin muhabiri tarafından sorulmuştu tüm bu sorular. Bazı sorular aynı anda sorulduğundan, muhabirlerin sesi üst üste binerek çirkin bir kakafoniye sebep olmuştu. Görüntü yeterince net değildi ama görüntünün odağında olan iki kişi, oldukça netti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİMLE OYNAMA | yarı texting
Novela JuvenilKatil ve Maktül dizisinde Hun Karacalı rolüne hayat veren Selim Akyazı'ya dizinin senaristinin kızı Masal Okur'un yazmasıyla hikaye başlar. 🎥 Selim: Benimle oynama. Masal: Oyuncu olan sensin Selim: Benimle oynayan da sensin.