30.09.2023
BENİMLE OYNAMA | TEXTİNG
Bu kısmı okursanız çok sevinirim. Ben bu hikayeyi yazarken bu kadar büyüyeceğini, yeni bölüm bekleyenlerin olacağını tahmin etmiyordum. Bu çok gurur ve mutluluk verici benim için. Ama bunun yanında beni üzen bir şey de var. O da oylar. Son iki bölüm arasındaki oy yüzü geçti ve bu, zaten üç yüz-dört yüz oy alan bir hikaye açısından çok fazla. Bunun yanısıra hayalet okuyucular olduğunun da farkındayım. Hiçbir zaman sınır koymayı düşünmedim, şimdi de düşünmüyorum.
Sizden tek isteğim yıldızı parlatıp beni motive etmeniz. Ve tabii ki yapmak isterseniz yorumlarınız. Yorumlarınızı okumayı çok seviyorum. Okuduğunuz için teşekkür ederim. 🥹
yorumlarınızı eksik etmeyin. favlamayı da unutmayın. öpüldünüz. 💋
kargo, yıldızların altında
2.3
Hayatta her bir saniyemiz için sonsuz olasılık vardır.
Tam şu an sonsuz olasılıklardan birinde kapıyı açıyorum. Selim odasının banyosundan birinin çıkacağını beklemediğinden şok oluyor ama asıl şok olmasının sebebi bu değil. Çünkü oradan çıkan kadın, geçen hafta öptüğü kadın. Kendisini karanlıkların, göze bağlanan kumaşların ardına saklamak isteyen kadın.
Bu senaryonun sonunda Selim'i sonsuza kadar kaybedecekmişim gibi hissediyorum. Sadece Selim'i de değil, odasında mışıl mışıl uyuyan en yakın arkadaşımı da. Çünkü böyle bir durumun içine düştüğüm takdirde Selim'in bana sakin bir tepkiyle yaklaşacağını hiç mi hiç sanmıyorum. Uykuya aşık o kız bile sesimize bir noktada uyanır. Gerçekler hangisini daha çok şoke eder bilmiyorum ama emin olduğum bir şey var ki gerçekler bir bir ortaya döküldüğünde, hem de doğum günümün gecesinde, kendimi sokakta ve bir başıma yürür halde öngörebiliyorum.
Sonsuz olasılıkların bir diğerinde dışarıya çıkacak cesareti kendimde bulamıyorum ama en nihayetinde Selim banyoya girdiğinde yine sobelenen kişi ben oluyorum. Diğer senaryoda ne oluyorsa bu senaryoda da aynıları oluyor, soğuk bir aralık gecesinde kendimi yalnız başıma yürürken buluyorum.
Başımı hızla iki yana salladım. Sonsuz olasılıkların arasında Selim'i kaybedeceğim bütün seçenekleri reddediyordum. O yüzden hızlı bir hamleyle cebimden telefonu çıkardım ve aklıma ilk geleni, onun adım seslerinin yaklaştığını duyduğum esnada gerçekleştirdim. Öncesinde telefonumu sessize almayı unutmamıştım.
Masal: S
Masal: E
Masal: L
Masal: İ
Masal: M
Masal: A
Masal: K
Masal: Y
Masal: A
Masal: Z
Masal: I
Masal: A
Masal: C
Masal: İ
Masal: L
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİMLE OYNAMA | yarı texting
Teen FictionKatil ve Maktül dizisinde Hun Karacalı rolüne hayat veren Selim Akyazı'ya dizinin senaristinin kızı Masal Okur'un yazmasıyla hikaye başlar. 🎥 Selim: Benimle oynama. Masal: Oyuncu olan sensin Selim: Benimle oynayan da sensin.