İki gün çabucak geçmiş Aden ile Sarp'ın buluşma günü gelmişti. Bu süre boyunca Aden ile Aslan teknede kalmaya devam ederken iki adamında keyfi yerindeydi. Aslan önceden planladığı gibi işe gitmemiş vaktinin tamamını huysuz sevgilisine ayırmıştı.
Günleri birlikte ne kadar iyi geçse de kıskanç adamın sevgilisinin Sarp'la görüşecek olması hiç aklından çıkmazken yine de bunu Aden'e belli etmedi.
"Kaçta buluşacaksınız Aden'im?"
"İki gibi."
"Hımm..."
Aslan daha fazla soru sormak istemedi çocuğa merakını belli etmek istemiyordu ama Aden sevgilisinin aklı onda kalmasın diye kendi kendine devam etti konuşmaya.
"Benim önceden çalıştığım kitapçının oradaki bir kafede buluşacağız. Belki sonrasında sinemaya filan gideriz daha belli değil " dediğinde Aslan'ın elleri kravatını bağlarken hareketsiz kaldı. Sinema fikri hoşuna gitmemişti.
Aden her şeyini giyip yatağa oturduğunda dönüp Aslan'a baktı.
Sevgilisi jilet gibi takımının içinde nefes kesici görünüyordu. Ondan gözlerini alamazken içinden onun bu kadar yakışıklı olmasına isyan ediyordu.Aslan olduğu yerde dönüp saatini koluna takarken bakışlarını Aden'e çevirdiğinde çocuğun çatık kaşlarıyla karşılaştı.
"Bir şey mi oldu?"
"Niye bu kadar özendin ki altı üstü işe gidiyorsun."
Aslan gülümseyip üzerinde son düzeltmeleri yaptı.
"Her zamanki halim güzelim ekstra bir şey yapmıyorum "
"Her zaman yakışıklısın zaten bir de böyle özenli giyinmene gerek yok. Dışarıda insanların sana nasıl yiyecekmiş gibi baktıklarını gördüm "
"Senden başkası umurumda degil."
Aden huysuzca omzunu silkerek oturduğu yerden kalkıp aynada dağınık saçlarını düzenlerken gözü sürekli arkasındaki adama kayıyordu.
"Sen ne yapacaksın bugün?"
"Önce şirkete geçeceğim ardından da bir iş yemeği var ona katılacağım güzelim. "
"Anladım. Kaçta döneceksin peki?"
"Henüz bilmiyorum. Neden sordun?"
"Hiç "
Sordu çünkü bugün ne kadar Sarp ile buluşacak olsa da oğlanın canı Aslan ile vakit geçirmek istiyordu. Tekneye geri döndüğünde yalnız kalmak istemiyordu.
"Hazırsan çıkabiliriz "
"Hazırım."
İki adam da birlikte arabaya binmiş ilk önce Aden'i gideceği yere bırakacaklardı.
Aslan'ın içi rahat olmasa da yine de oğlanı sık boğaz etmemek için buluşmaları dışında bir şeyler konuşmaya çalışıyordu.
"Aslan?" Aden, Aslan yaklaşarak kısık sesle adama seslendi.
"Efendim?"
"Adamların da benimle mi gelecek?"
"Evet Aden bunu konuşmuştuk seninle di mi? İtiraz istemiyorum."
"İyi de altı üstü biriyle buluşacağım gündüz vakti ne olabilir ki? Hem böyle takım elbiseli filan adamlar etrafımdayken nasıl rahat edebilirim?"
"Aden ne kadar itiraz etsen de onlar seninle gelecekler. Konu kapandı! "
Aslan son sözünü söyleyip elindeki tabletten bir şeyler okumaya devam edince Aden adamın bu tavrına sinir olsa da sesini çıkarmadan kafasını çevirip yolu izledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TENİ TENİME [BxB]
Teen FictionYalnız kalmış Aden'le kimseye dokunamayan Aslan'ın hikayesi... Kitapta şiddet, sex, taciz, uyuşturucu, cinayet, intihar kısacası her bok var. Duyar kasacaksan okuma. 05/2023