65.

9.4K 359 213
                                    

"K-kemal"

Elinden kayıp düşen telefonla Kemal olduğu yerde donup kalmış, duyduğu sesin gerçek olup olmadığını anlayamamıştı. 

Doğu panikle yerinden kalkıp Kemal'in yüzünü avuçlarının arasına aldı.

"Kemal... Kemal iyi misin? Ne oldu? Bana bak!"

Yeşil gözleri kendiliğinden dolarken hala hareket edemiyor, mavişinin seslenmelerine karşılık vermedikçe odada ki adamlar daha da paniklemişlerdi.

Aslan çaresizce kardeşine bakıp ne yapacağını bilemezken kötü bir haber aldığına emindi. Aklına hemen babası gelmişti.  Ya onunla ilgili kötü bir haberse diye tüm bedenini korku sarmıştı. 

Doğu, sevgilisini sarsarak kendisine getirmeye çalışırken Aslan daha fazla dayanamayıp yere düşen telefonu eline alıp " Alo? "dedi.

3 saat önce...

Kapıyı çalan adam içeriden ses gelmeyince meraklanıp kulpu indirdi. Tam açmadan kafasını aralık kapıdan içeriye uzatıp odada gözlerini gezdirince bir ay önce yaşadığı korku dolu anlar doluştu yine zihnine. İçeriye girdiği gibi doğruca banyonun kapısını açtığında görmekten deli gibi korktuğu manzarayı bu sefer görmediği için rahat bir nefes vermişti. Odadan çıkıp  evde onu ararken ilk gördüğü adamına nerede olduğunu sordu.

"Nerede?"

"Gölün orada efendim."

"Yalnız mı yolladınız?!"

Sesi sert çıkmıştı.

"Hayır efendim. Üç adamımız da kendisine eşlik ediyor "

Cevap vermeyip hemen evden çıkarak gölün orada öylece dikilen çocuğun yanına gitti.

Az önceki gergin sesinin yerini yumuşacık bir tona bırakıp öyle seslendi çocuğa.

"Adennn."

"Gelmişsin. "

"Odanda göremeyince merak ettim seni."

"Korkmaaa! Bir daha öyle bir şey asla yapmam."

Vlad, uzanıp çocuğa sıkıca sarılınca Aden de ona sarıldı.

"Yapmazsın ufaklık artık büyüdün."

"Ben zaten büyüktüm."

Kollarını Aden'in zayıf bedeninden ayırıp saçlarını karıştırdı.

"Koca adamsın tabi ama benim gözümde hep ufaklık olarak kalacaksın. Bir de..."

"Melek" diye tamamladı Aden, Vlad'ın sözlerini güzel gülümsemesiyle.

"Hem ufaklıksın hem de zeki!"

Aden, gülerek yürümeye başlayınca Vlad'da onunla beraber adımlarını attı.

"Üşümüşsün. Küçük burnun donarak düşecek yakında "

"İyiyim merak etme."

"Nasıl geçti günün? "

"Aynı... Boş boş oturmaktan çok sıkılıyorum.  "

"Az kaldı. Okulun açılınca görürüm ben seni. Gitmek istemiyorum diye tutturduğun an seni buraya geri getiririm "

"Tutturmam! Okula devam edeceğim diye uykularım kaçıyor Vlad. Ya başarılı olamazsam?
Ya herkesten geri kalırsam?"

"Sen çok zekisin merak etme hemen yetişir, arayı kapatırsın."

"Umarım dediğin gibi olur."

"Olacak bana güven. Bu arada orada kalacağımız ev filan her şey hazır.  Senin aklına gelen yeni bir şey var mı? "

TENİ TENİME [BxB]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin