73.

8.1K 388 73
                                    

Olaylı geceden sonra hep birlikte  hastaneden çıkmışlardı. Vlad'ın tüm gece keyfi yokken Aslan'ın ki tam aksine çok tıkırındaydı.

"Bebeğim evimize dönüyoruz değil mi?"

"Evet, sen de bizimle geliyorsun. "

"Nasıl ya? Konağa gitmiyor muyuz?"

"Aslan, Aden'i zaten bir evi var neden senin evine gelsin."diye araya atladı Vlad.

"Bebeğim?"

"Evet, Vlad haklı. Önce benim evime gidiyoruz sonra seninkine de gideriz. "

Sakin ol. Baskı yok.

"Ama... Biz birlikte yaşamayacak mıyız Aden'im?"

"İleride bakarız. Şimdilik böyle yaşayalım, olmaz mı?"

Ela gözleriyle öyle bir baktı ki genç oğlan Aslan'ın az önceki gergin hali uçup gitmişti.

Olmaz!

Olmaz da olacak mecbur!

Vlad'ın arkadan göz kaş işareti yapmasıyla daha yeni kazandığı bebeğini kızdırmamak için sessizce kafasını salladı. Aden, gülümseyerek Aslan'ın yüzüne bakarken hemen adamın kolunun altına girip ona sıkıca sarılınca bu saatten sonra Aslan, nasıl Aden'e hayır diyebilirdi ki?

Eve gider gitmez Vlad tüm keyifsizliğiyle odasına kapanmış Aslan ile Aden de kendi odalarına geçmişlerdi.

"Başın ağrıyor mu?"

"Bebeğim milyon kere sordun. İyiyim ben."

"Ne yapayım emin olmak istiyorum. "

Üzerindeki kazağı çıkartıp kenara atarken suratını astı hemen.

"İyi bir daha sormam Aslan!"

"Büzme şu dudaklarını!"

Aslan, bebeğini kucağına alıp yatağa oturduğunda Aden hemen kollarını adamın boynuna sardı. Kucakta olmayı sevdiğinden az önce asılan yüzünden şimdi eser yoktu.

"Seni öpebilir miyim Aden'im?"

Barıştıklarından beri ilk defa öpüşeceklerdi. İkisi de fazlasıyla heyecanlıyken Aden sessizce kafasını salladı. 

Aslan, özleminden ölüp bittiği dudaklara yavaşça yaklaşıp alt dudağını dudaklarının arasına alıp emdiği anda tüm bedeni karıncalandı. Aynı şekilde karşılık veren oğlanla tatları birbirine karışırken bir kere daha birbirlerini ne kadar özlediklerini fark ettiler. Elleri bebeğinin bedenin her yerinde santim santim dolanırken Aden'in ince parmakları da adamın göğsünü okşuyordu. Aylar sonra altında hissettiği sertlik çocuğun iyice heyecanlanmasına sebep oluyordu. Öpmeye devam ederken kalçasını altında giderek sertleşen alete sürtmeye başlayınca inlemesi Aslan'ın ağzında yok olup gitti.

Aslan, koca ellerini çocuğun eşofmanın belinden içeriye doğru sokup beyaz minik popoyu iki eliyle birden sıkarak kendine bastırdığında Aden bu sefer daha yüksek bir sesle inledi.

"Babacığım!"

Evet, Aslan'ın babacık kilidi açılmıştı.

"Oğlumm!"

Heyacandan dolayı hafiften titreyen bede bedeniyle beraber Aslan'ın ona oğlum derken ki ses tonu iyicene çocuğu heyacanlandırmıştı.

"Ç-çok özledim. "

"Neyi özledin oğlum?" diye sorarken kedi gibi kendine sürtünen oğlunun kucağındaki kıvranışlarından neyi özlediğini tabi ki biliyordu Aslan. Kendi de deliler gibi özlemişti.

TENİ TENİME [BxB]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin