Hariz X Adreanna

48 2 0
                                    

Cerita ini tiada kena mengena dengan  si hidup mahupun si mati.Saya menulis cerita  ini hanya untuk menghilangkan bosan.

Jika ada kesalahan,silalah tegur saya.Mungkin cerita  ini akan ada banyak  typo.So kalau ada buat buat tak nampak je lah ye..

-curang
-sedikit klise
-tidak mengandungi unsur yang tidak  baik

Warning!

-typo bersepah
-ada satu masalah yang tidak dikembangkan-author terlalu syok sehingga terlupa masalah tu
-kesalahan tatabahasa mungkin berada di mana mana

Saya nak ingatkan awak semua yang ingin membaca cerita ini,cerita ini hanya cerita biasa biasa yang membosankan.Dari segi penyusunan cerita mungkin agak ke laut  kerana kisah ini adalah cerita pertama saya yang diterbitkam di sini.Saya harap anda semua tidak terlalu meletakkan harapan yang tinggi pada cerita yang membosankan ini.

Saya hanya penulis yang mahu bersuka ria menulis.Not too serious in this because I'm still a young girl yang tidak tahu apa apa dalam dunia penulisan.

Read at your own risk🥰

Risau takut ada spicy scene?

Jangan risau dear readers,saya bukannya seorang penulis seperti itu.Saya tidak akan pernah menyelitkan any spicy scene dekat setiap cerita saya.

Saya harap,anda dapat membezakan antara maksud 'spicy scene' and 'sweet scene '

Kefahaman dan kerjasama anda amat saya hargai 💕

Setiap chapter pendek pendek jer🛵Hahah saya tak ada idea nak tulis panjang panjang.

Saya harap segala tanda tanya anda di dalam cerita ini akan terjawab semuanya.Kalau ada yang tak clear,just comment🤗 InshaAllah saya akan jawab.

Alright,enjoy reading ✨

Protect Our Love Where stories live. Discover now