Disclaimer,special chapter ini hanya mempunyai satu bab sahaja.Tiada lanjutan bab yang lain.
Pov bila author terlalu bosan🦭
"Hana Alisya!Apa yang awak buat ni?!"Suara Adreanna ternaik sedikit apabila melihat barisan mainan askar askar yang tersusun berserta dengan mainannya yang lain sekali di ruang tamu
Pening dia nak layan Hana ni seoarang!
"Sorry mommy but I'm so boring this morning.That's why I play this alone.Adrien and daddy still sleeping in the bedroom,"Beritahu Hana.Mommynya dipandang.
Adreanna mengangguk angguk.Walaupun anak daranya yang telah berusia lapan tahun ini sedikit kekanak kanakkan dan kasar,tetapi anaknya ini mudah untuk bangun awal.Tak seperti dua orang lagi yang terbongkang tidur lagi di atas katil.
Saja ja dia mengajak Hana untuk menemannya memasak pagi ni.Alang alang dah bangun.Tak sangka pula dia Hana lari ke ruang tamu untuk bermain benda ni.
Tadi terletak elok aje atas kerusi.Ralit sangat dia memasak sehingga tidak sedar akan Hana yang sudah melarikan diri ke ruang tamu.
"Hana pergi panggil daddy dengan Adrien eh?Tolong mommy.Mommy nak hidangkan breakfast kita pagi ni.But sebelum tu simpan dulu mainan mainan ni.Kalau terpijak kaki ni,mahu tembus kaki mommy."Pesan Adreanna ringkas
"Alright mommy!"
~Discontinue~
_______________
Saya nak clearkan draft je ni.Yang ni draft sebelum sebelum ni.Walaupun ini hanya khayalan,tetapi saya rindukan mereka.
Sama juga dengan Adreanna rial laif tu.Rindu sangat dengan Hana Alisya sorang tu.Hah tak ngaku!
Btw korang jangan risau,tahun depan I bagi korang bom.Okay?Now boleh enjoy layan A True Love by Riana Mantri author kesayangan korang tu.
Kita saling support each other!
Bye from now,
🦭
YOU ARE READING
Protect Our Love
Lãng mạnADREANNA AREESA.Sebaris nama yang cantik dan sesuai dengan tuan empunya badan. Tetapi tidak pada jalan cerita hidupnya.Dia dicurangi dan ditinggalkan tanpa sebab.Bertambah sakit apabila lelaki pujaanya berkahwin dengan perempuan lain. "Why Hariz...