Assalamualaikum ayang ayang saya
So dekat sini saya akan ceritakan journey saya sepanjang menyiapkan cerita pendek ini.
If you guys wanna know,saya dah banyak kali give up untuk buat cerita ni😔 because I always comparing my writing with other authors.
Saya rasa penulisan saya ni tersangatlah teruk.Saya rasa tak layak. Saya rasa cerita ni sangat memboringkan.
But the fact that I have to accept is,this story is very boring.
Penulisan ibarat sebuah lukisan.Siapa yang melihatnya akan dapat merasakan perasaan seseorang pelukis itu.
Sedih, gembira Dan banyak lagi perasaan yang akan terselit di gambar itu.
Sama sahaja seperti penulisan.Kita boleh tahu perasaan seseorang penulis itu.
Cerita ini boring sebab saya tulis Dan karang cerita ini dalam perasaan yang mendatar.No feelings.
Sebab tu penulisan saya pun bosan Sebab penulisnya tidak mempunyai sebarang perasaan ketika menulisnya.
Bak kata author Effalee,
"Yang penting kita tulis sebab suka,bukan sebab kejarkan pembaca. Nanti kita tak enjoy dengan apa yang kita buat.Penulisan pun macam terpaksa"
Yess that's trueee🫶🏻
Mula mula saya buat cerita ni Sebab nak kejarkan pembaca.
But bab kebelakangan ni nampak la kan hidup sikit kan?
Sebab I enjoy jer buat.Saya dah tak kisah pun dah pasal pembaca🫶🏻I just want to end this story fastly, that's all.
So yang mana rasa macam takde kekautan nak menulis,just write it.
Korang boleh buat!
Asalkan you enjoy did it,then your story akan nampak hidup🌈
Sesungguhnya semua penulis bermula daripada bawah.Just create you own story,your own idea.
Not ciplak!
Buat cerita yang baik baik,
So, itu sahaja daripada saya,seoarang author yang mudah jatuh tapi mudah untuk bangkit kembali🫶🏻
Saya buat cerita ni cepat cepat Sebab kesiankan my friend yang terlibat dalam Queen Love Series ni🤣
Sebab tu saya lompat lompat.Malas nak panjang panjang 😌🤣
Sorry jika ada terkasar bahasa, penulisan saya yang tak berapa bagus ni, InshaAllah di masa akan datang,saya kana sedaya upaya mengubah cara penulisan saya ini❤️
PROTECT OUR LOVE ,
OFFICIALLY END!✨
YOU ARE READING
Protect Our Love
RomanceADREANNA AREESA.Sebaris nama yang cantik dan sesuai dengan tuan empunya badan. Tetapi tidak pada jalan cerita hidupnya.Dia dicurangi dan ditinggalkan tanpa sebab.Bertambah sakit apabila lelaki pujaanya berkahwin dengan perempuan lain. "Why Hariz...