9. kapitola

474 15 0
                                    

S mamkou jsme to vyřešili docela v míru, ale s Alexem ne. Myslela jsem, že Alex je můj  brácha. Můj brácha, který mě podrží, ale teď se ukázalo, že ne.

Nechtěla jsem s ním mluvit, a tak jsem čekala, až si přijde sám.

Ležela jsem v posteli - jak nečekané - s notebookem na klíně a koukala na Netflix. Vůbec jsem se ale nesoustředila. Hypnotizovala jsem dveře, ať už se konečně otevřou a objeví se v nich Alex.

Když se otevřely, ulevilo se mi, že by to mohl být on, ale byla to Maggie.

„Em, máš tu kamaráda. Je před domem," oznámila mi a spiklenecky mrkne.

Kamaráda? Zvedla jsem se z postele, prošla kolem Maggie a vyšla ven.

„Ethane? Co tu děláš?" zeptala jsem se, když jsem ho viděla sedět na lavičce pod stromem, který jsme měli u baráku.

„Chtěl jsem tě vidět. Co se stalo?" zeptal se mě, když se mi podíval do obličeje.

„Hádka s mamkou," pokrčila jsem rameny. Můj obličej byl napuchlý, to jsem věděla, ale netušila jsem, že tolik, aby si toho všiml i další člověk.

„Povídej." Poklepal na místo vedle sebe. Posadila jsem se vedle něho a pověděla mu celý včerejší večer a dnešní ráno.

„...a Alex se mi ani neomluvil nebo za mnou nepřišel a dneska odjíždí, takže..." Nevěděla jsem, co k tomu mám ještě říct. „Někdy chci prostě zmizet a už nikdy se nevrátit," řekla jsem.

Ethan mi položil ruku na stehno. „Mám to úplně stejně," podíval se mi do očí.

Jen jsem se na něj usmála a on mi dal ruku pryč z nohy. „Tak tohle je teď můj život. Co tvůj?"

„Normálka," pokrčil rameny a usmál se.

„Ethane, určitě nemáš nejlepší život, taky máš trable, tak se s nimi poděl!" pobídla jsem ho.

„Mojí trabli jsem ti už řekl - ségra."

„No, tak o ní povídej dál."

„Ségra, Laura. Už je to dávno, ale fakt jsem to psychicky nedával, protože jsem tam byl s ní, byl jsem v tom autě s ní a když byla prudká zatáčka, prostě jsem to neutáhl. Auto narazilo do stromu, párkrát se otočilo. Já jsem to přežil, ale ségra ne," ukončil to s pokrčenými rameny. „Neříkej to Kim, ale Laura byla moje oblíbenější ségra," zašeptal.

„To nebude problém. Kim je moje...jak by se to řeklo... nepřítelkyně...?" řekla jsem a on vykulil oči. „Tak proč si sakra byla na tý párty?!"

„Proč ne? Žádná jiná nebyla. A navíc jsem ji tam ani nepotkala." pokrčila jsem rameny.

„Okey," řekl a pobídl mě, abych vyprávěla. „Proslulý příběh Emily Williamsové a Kim Parkerové všichni znají, ale vím, že ty ne, takže ti ho povím," začala jsem. „Byly jsme kamarádky...nevím, proč to nevíš?! Ale byly jsme kamarádky, hádka kvůli klukovi a bum jsme nepřátele!" řekla jsem stručně.

„Vím, že měla Kim nějakou kamarádku Emily, ale nikdy jsem ji neviděl, protože -  rozdělený domovy."

Můj obličej se zkrabatil do překvapeného. „Víš co je divný? Že se o tobě nikdy nezmínila."

Bylo to smutný, protože s takovým člověkem jako je Ethan bych se moc ráda poznala už dřív.

Okouzleni prvním pohledemKde žijí příběhy. Začni objevovat