Šla jsem domů se sluchátkama v uších a jsem spokojená. Fab byla šťastná, Nate sice ke mně ještě nepřišel, ale Fab říkala, že se na to připravuje, bavila jsem se s nejpopulárnějším klukem na škole a můj kluk za chvíli bude zase vedle mě.
Proč nebýt šťastná!?
„Jsem doma!" zakřičela jsem do ticha.
Sundala jsem si boty, zabouchla dveře a šla k sobě do pokoje. Když jsem dveře otevřela, stál v mém pokoji Ethan.
„Překvapení!" roztáhl ruce a já mu skočila kolem krku. „Měl jsi přijet až večer!" řekla jsem, když mě pustil na zem.
„Chtěl jsem tě překvapit," pokrčil rameny a já jsem se rozzářila.
„Tak povídej! Co se tam stalo? Budeš tam spokojenej?"
„Jo, fakt jo. Mám tam už pár kámošů a byl jsem i v galerii. Kvůli tobě." Přitiskl své rty na mé.
Jak mi tohle chybělo. Jednou jsem mu to oplatila a pak se dotrhla a vzpamatovala „Tys byl v galerii?!"
„Taky mě zajímá umění!" ohradil se.
„Ale nevěřím ti, že jsi se jen procházel. Byl jsi na nějaký párty?"
Zavrtěl hlavou. „Jen na pár koncertech místních kapel a to, že tam jsou fakt talentovaní lidi, nemusím ani zmiňovat, jsou úžasní!"
„Jsem fakt ráda, že seš spokojenej." A naše rty se zase setkali.
„Přemýšlela jsi někdy nad tím úplně se přestěhovat z tohohle města a už se sem nikdy nevracet?"
„Věř mi, že jo, protože moje rodina..."
„Jasně a proč jdeš teda na Arizonskou, když už tu nechceš být?"
„Neřekla jsem, že tu nechci být!" upozornila jsem.
„Ale nechceš."
„Jo, tak nechci, ale máma chce, abych byla co nejblíž a já jsem k tomu nesměla nic namítat."
„Ale vždyť tvůj brácha je- "
„Že jo! To jsem si taky říkala," křikla jsem. „Ty chceš, abych se přihlásila na Stanford?" zeptala jsem se nejistě.
„Přemýšlel jsem o tom. Fakt by se ti tam líbilo, Em. Je to fakt nádhernej kampus a ještě do toho ta škola." Skoro se až zasnil.
„Ethane, nemůžu se jen tak přihlásit na školu, zvlášť když je už skoro konec roku."
„Vždyť je ještě čas. Některý lidi vzali až o prázdninách," namítl a já přemýšlela.
Bylo by super přihlásit se na Stanford, ale vzali by mě tam vůbec? Co kdyby jsme se s Ethanem rozešli, bylo by to blbý? A chci tam vůbec?
ČTEŠ
Okouzleni prvním pohledem
RomanceEmily Williamsová nemá moc pozornosti. Je taková ta typická šprtka, která dostane od učitele všechno. Jde po chodbě a nikdo si ji nevšímá. A když si ji konečně někdo všimne tak ji to až vyděsí. Je to Ethan. Nikdy nevěřil na lásku nebo naději, ale k...