Seběhla jsem schody až k němu a padla mu do náruče. „Vím, že tyhle veřejný gesta nesnášíš, ale tak...zabiješ mě?" řekl mi do ucha.
Odtáhla jsem se od něj. „Ještě si to musím rozmyslet," usmála jsem se a políbila ho. Byl to jako náš první. Vášnivý a tak strašně toužebný a strašně daleký.
„Bude, ale co vysvětlovat," kývla jsem k Fab a Natovi.
„Miluju tě, víš to?" ignoroval moje upozornění.
„Už mi to nedělej, prosím." Objala jsem ho ještě větší silou.
Po všem tom "haló", Ethan odešel do šatny a já měla čas to vysvětlit těm dvěma. „Já to chápu, Em," řekla narovinu Fab.
„Seš fakt nejlepší kámoška, že jo?" zeptala jsem se se smíchem.
„Jo, ale příště mi to řekni," objala mě.
„Jsme obě zadaný!" jásala jsem jí do ucha.
„Musíme už jít," řekl Nate a odtáhl nás od sebe. „Pa, zítra!" rozloučili jsme se a já se otočila na svoji sestru.
„Tys to věděla, že jo?" zeptala jsem se.
„Jo. Byla si tak smutná a měla jsi vidět Ethana. A ještě jak tě vzali na ten Stan, tak..."
„Tebe vzali?" ozval se za náma Ethanův nadšený hlas.
„Jo..." vydechla jsem a vpadli jsme si zase do náruče.
Nikdy neříkej nikdy.
Někdy prostě narazíš jen tak do kluka, který bude tvoje životní láska a už bez ní prostě nejde žít.
Tenhle příběh ke mně dost citově dolehl. Vztah Emily s Ethanem mě strašně moc zasáhl. Prožívala jsme všechno s nimi a vůbec se mi nechtělo psát jejich rozchod. Srdce mi bušelo stejně jako Emily, slzy tekly stejně jako jí a cítila jsem i její bolest. Tenhle příběh je zatím můj nejoblíbenější. Doufám, že se vám taky tak líbil. Budu ráda, když ho podpoříte a děkuju, že jste se dostali až sem, moc to pro mě znamená.
- nekonecnohvezd 🌷💫
ig: nekonecnohvezd
ČTEŠ
Okouzleni prvním pohledem
RomanceEmily Williamsová nemá moc pozornosti. Je taková ta typická šprtka, která dostane od učitele všechno. Jde po chodbě a nikdo si ji nevšímá. A když si ji konečně někdo všimne tak ji to až vyděsí. Je to Ethan. Nikdy nevěřil na lásku nebo naději, ale k...