13. kapitola

424 13 0
                                    

Byl to něžný, žádný hloubkový polibek, ale byl příjemný a nechtěla, aby skončil. Proto jsem mu ho oplácela.

Líbali jsme se na basketbalovém hřišti a slunce nás postupně celé ozářilo. V břiše mi létalo spousty motýlů a já se snažila udržet v sedě.

Nakonec jsme se od sebe odtrhli a opřeli  se o sebe čely. Dýchali jsme stejný vzduch mezi sebou a srdce nám oběma bušilo rychlostí, která ani nešla popsat.

„Naše dohoda, ale pořád platí," zasmál se.

Já jsem se usmála a pořád tomu nevěřila. „Takže to znamená, že spolu chodíme?" zeptala jsem se nejistě, protože jsem se bála odpovědi.

Nikdy jsem s nikým nechodila, a i když chci mít pozornost a mít kluka si o pozornost přímo žádáš, asi jí tolik mít nechci.

Pořád jsme měli o sebe opřená čela. „Nevím," pokrčil rameny.

„Hele já teď nemám kamarády, takže mi to asi může být jedno, ale nevím, jestli chci pozornost a bylo by to asi moc najednou a hlavně pro školu a...."

„Dobrý, klídek. Můžem to mít tajný." Pohladil mě po rameni.

„Jo.., ale rodina? Tý se nebojím a spíš mi jde o pozornost u rodiny..."

„Tak rodině to řekneš a ve škole ne, bude to aspoň zajímavější."

Nevím, jestli to byl dobrý nápad, ale jak řekl bude to zajímavější. „Tak jo.." vydechla jsem.

„Tak pojď." pohl hlavou k odchodu.

Chytli jsme se za ruce a já věděla, že už to není jen kamarádský, ale že fakt chodím s Ethanem Parkerem.

Okouzleni prvním pohledemKde žijí příběhy. Začni objevovat