Nicole
Harry nás vysadil před školou, kde už jsem viděla ty nechápavé pohledy mladších a dokonce i starších spolužáků. "Tak čau." Řekla jsem a vyšla s Kate z auta a postavila se ke schodům u školy a čekala na odemčení budovy.
"Hej ty!" Zavolala na mě malá blondýna, nejspíš z prváku. "Co máš s Harrym?!" Řekla hnusně. "Dvě děti a barák." Pousmála jsem se. "Nedělej si ze mě prdel." Řekla už klidněji. "Je sestra Nialla Horana." Řekla Kate. "No to určitě." Řekla nějaká holka vedle ní. Povzdychla jsem si a vytáhla z tašky občanku a ukázala jí těm holkám. Obě dvě na to vyjeveně koukly a vydaly se do školy, která se otevřela. Já a Kate jsme šly za nimi.
Lenny
Autobus se zastavil pár metrů od školy a já si jen povzdychla. Otevírají až za deset minut, proto jsem si stoupla dál od školy. Jsem úplně mimo, v hrozným stresu. Co budu dělat? Co když se semnou nikdo nebude bavit?
Sáhla jsem do kapsy a vytáhla svůj černý iPhone a vytočila své oblíbené telefonní číslo.
"Biersack?" Ozvalo se po třech zazvoněních. "Ahoj Ashi." Pousmála jsem se, když jsem slyšela jeho mírně pisklavý hlas. "Copak?" Řekl rozespale. "Promiň, nechtěla jsem tě vzbudit. Potřebovala jsem tě slyšet." Ujasnila jsem mu. "Jsi nervózní?" Zasmál se. "Hrozně." Zoufale jsem odpověděla. "To bude v pohodě a ne, že si daš cigaretu!" Výhrůžné mi řekl. "Noo, chtěla jsem, ale.."
"Nechtěla!" Řekl a já si povzdechla.
"Chybíš mi Ashi." Řekla jsem potichu. "Ty mně taky Biersack." Povzdychnul si. "Ahoj." Řekla jsem, čekala až mi odpoví a poté típla hovor a šla dovnitř do budovy.Absolutně jsem nevěděla, kam mám jít. Sundala jsem si boty, vzala je do ruky a šla na chodbu. U nástěnky stály dvě holky. Jedna brunetka a její o něco vyšší nejspíš kamarádka. Měla fialové vlasy, o něco zářivější než já. "A-ahoj. Nevíte, kde najdu ředitelnu?" Zeptala jsem se. Obě holky se na mě otočily. "Jasně, chodbou dozadu a první dveře vlevo." Řekla bruneta a usmála se. Šla jsem jak slečny říkaly k ředitelně.
Zaklepala jsem a vešla. "Dobrý den, já jsem Lenny Biersack. Jsem ta nová žákyně co vám volala minulý týden." Řekla jsem zřetelně, aby mi rozuměla. "Ano, dobře. Budete ve třídě 3.A." Super, A jako Ashley a Andy. Dobrý začátek. "Třídní učitelka Andrea Silly." Dokončila. "Bližší informace vám dodá ona, běžte za ní do kabinetu. Druhé patro, třetí dveře vpravo." Řekla a já přikývla. Zabouchla jsem za sebou dveře a šla nahoru.
Z kabinetu vyšla vysoká černovlasá žena kolem čtyřiceti let. "Dobrý den, já jsem Biersack, Lenny." Řekla jsem jí a podala jí ruku. "Ahoj, já jsem Silly. Pojď semnou do třídy." Řekla a šla do třídy číslo 207. Ze třídy vycházel smích a hluk. Když Silly vešla dovnitř, všichni utichli a posadili se k lavicím. Všimla jsem si holek, co stály u nástěnky. Seděly úplně vzadu a smály se něčemu do mobilu."Horan! Collins! Schovejte mobil." Holky přikývly a ostatní si sedli. "Tohle je vaše nová spolužačka Lenny. Lenny, běž si sednout dozadu k oknu." Řekla mi a já se vydala dozadu. Prošla jsem kolem těch holek, které se na mě usmály a sedla jsem si dozadu.
Kate
Zazvonilo a do třídy vešla naše třídní, kterou máme na ájinu a s ní i ta holka, co se nás ptala, kde je ředitelna. Vypadala mile, jenom doufám, že to nebude uječená fanynka One Direction jako ta venku. To bych dneska už nesnesla
Nici mi něco ukazovala v mobilu a smála se tomu. "Horan! Collins! Schovejte mobil!" Výhružně se na nás podívala třídní a my jen ztichly a sedly si do lavice.
"Tohle je vaše nová spolužačka Lenny. Lenny, běž si sednout dozadu." Řekla a Lenny si šla sednout do lavice vedle nás. Učitelka začala něco kecat o ájině, ale to už jsem si nandala sluchátka a zaposlouchala se do písně Little Thinks. Asi po pěti minutách jsem si všimla, že Lenny udělala to samý, ale nejspíš s jinou písní. Naše pohledy se střetly a vyměnily jsme si úsměvy. Hodina byla dlouhá a nudná, ale nějak jsem jí přečkala.
Lenny
O přestávce zamnou přišly holky.
"Ahoj, ty jsi tu nová, že?" Zeptala se mě fialka. Přikývla jsem nad tím, jak moc chytrá je, že na to přišla. "Já jsem Nicole a tohle je Kate." Ukázala na brunetku. "Ahoj, já jsem Lenny." Pousmála jsem se. "Nechtěla bys po škole k nám, šly bychom třeba ven nebo nakupovat." Pokračovala Nicole. "Joo, jasně. Děkuju." Odpověděla jsem s nadšením. Kate měla v uších sluchátka a pohupovala se nejspíš do rytmu. "Co posloucháš?" Zkusila jsem. "One Direction." Jee, další magor do 1D. Doufám, že Nicole poslouchá něco inteligentnějšího."To by sis rozuměla s mým nejlepším kamarádem. Taky je poslouchá." Ashley mi vážně chybí a to jsem ho neviděla dva dny. "Fakt? A je odtud?" Vyjekla Kate. "Ne, je v Los Angeles, ale za dva týdny přijede." Trochu posmutněla. "Aha, škoda." Sklopila pohled. "Proč?" Nechápala jsem. "Aha, ty to nevíš. Já jsem sestra Nialla Horana." Řekla Nicole.
"Fakt? Libový!" Řekla jsem nadšeně, když zrovna zazvonilo a já se usadila do lavice. Zbytek dne jsem buď spala nebo poslouchala muziku. No co? Tohle už jsme se učili.Ashley
Po hovoru s Lenny se mi začaly do očí hromadit slzy. Chyběla mi už teď a pomyšlení na to, že se další dva týdny neuvidíme, bylo hrozné.
Sebral jsem si země kalhoty a navlékl si je na sebe. Šel jsem pomalým krokem až do kuchyně, kde jsem si udělal kafe a vzal si suchý rohlík. Vzpomněl jsem si na Lenny, jak vždycky říkala: "Dej si na to alespoň máslo!" Nikdy jsem jí neposlechl, ale teď mu něco říkalo, že mám. Vyndal jsem tedy z lednice máslo a šunku a dal si je na rohlík. Vážně to bylo super. Už, aby jsem jí viděl.
Že stolu jsem sebral klíče, zamknul svůj dům a otevřel garáž, kde na mě už čekala Jahůdka. "Ahoj lásko." Zašeptal jsem a přejel prsty po červeném laku. Zase jsem si vzpomněl na Lenny a na to, jak to auto zbožňuje. Zase mi to vehnalo slzy do očí. "Chybíš mi Biersack, chybíš." Sklonil jsem pohled k zemi.
Další část! Hrozně dlouho to trvalo-.- ale jsem zpět! Tahle část bude věnována mojí kámošce Lenny, který moc děkuji, že patří do těch lidí, co mě chápou. Děkuji ti:3 ♥
ČTEŠ
Different [1D+BVB]
FanfictionNicole je sestra Nialla Horana z One Direction a s její nejlepší kámoškou Kate jsou jejich velké fanynky, ale co se stane, když do jejich školy nastoupí nová holka Lenny? Budou kámošky nebo ne? A co když se zjistí, že Lenny je vlastně sestra Andyho...