Lenny
Mám deja vu. S rozdílem toho, že tu sedíme všichni. Ležím v trávě a pozoruju šedou oblohu, která mi v mé depresívní náladě moc nepomáhá. V ruce svírám cigaretu, která je teď jen moje a nesdílím jí s mým bráchou, který sedí vedle mě. Po mé levé ruce sedí Nicole a vedle ní Harry. Naproti mně Niall a CC s Jinxxem. Liam, Zayn, Kate a Andy. Jsme tu v takovém kruhu. Ale chybí nám tu dva členi. Jake a Louis.
"A prostě..." začne Andy a podívá se na Kate. "Zítra odletáme." A sklonil pohled k zemi. Kate udělala to samé a po tváři jí stekla slza. Nicole mě stiskla za ruku a taky jí steklo pár slz.
Seděli jsme v tichosti asi dvě minuty. Potom jsem to nevydržela a prudce se zvedla a rozběhla se pryč. Doběhla jsem do lesa a sesunula se po zdi. A je to tady zase.
Asi po deseti minutách jsem se zvedla a utíkala. Utíkala jsem a nepřemýšlela kudy a co by se mohlo stát. Na náměstí jsem do někoho vrazila a jak jsem běžela, tak jsem spadla. Dotyčný, kterému jsem se zatím nepodívala ani do obličeje mi pomohl vstát.
"Omlouvám se a děkuju." Řekla jsem v rychlosti a když jsem se podívala do očí tomu do koho jsem vrazila, jakobych zamrzla. "So-Sophie?" Rozkoktala jsem se a pomalu začala couvat. "Nehodlám tě zabít, Lenny. Nemusíš se bát. Zachránil tě Ashley a tak to bude. Jo a taky trochu pospíchám, takže čau." Hned jak to dořekla jsem se zase rozběhla pryč. Srdce mi bušilo a jediný, co jsem teď chtěla, bylo obejmout a bylo mi jedno od koho.
Štěstí mi samozřejmě přálo a první, kdo se mi naskytl byl Ash. Okamžitě mě k sobě přitiskl. "Měli bychom začít balit." Plačky jsem přikývla a odešla. Chvíli jsem balila. Potom někdo zaťukal. Mlčela jsem a dotyčný vešel.
"Lenny? To jsme my." Byla to Kate s Nicole. "Nebereme ti to za zlé." Přitáhly si mě do společného objetí. "Půjdeme ven?" Navrhla Nicole.
Šly jsme dolů do obýváku. Všichni souhlasili, tak jsme společně vyšli. Nevěděli jsme kam, ale šli jsme, co nejpomaleji, aby jsme si to užili. Já vedle Ashe. Vedle Ashe byl Andy s Kate. Před náma Nicole s Niallem, Harrym a CCm. Za náma šli Liam, Jinxx a Zayn.
My čtyři jsme šli mlčky, zatímco ostatní si povídali. Kate s Andym šli za ruku a Kate pomalu stékaly slzy. Nebylo to skoro ani vidět. Jen jste občas zpozorovali slzu tekoucí od oka až na její oblečení.
Ashley se na mě podíval a potom mi s úsměvem stiskl ruku. Najednou jsem si to uvědomila. Uvědomila jsem si pro, co chci žít. Pro něj.
Chtěla jsem to udělat. Musela jsem to udělat. Zastavila jsem se a políbila ho. Přede všemi, před Andym, před Liamem a bylo mi to jedno. Políbila jsem ho dlouze a bylo mi všechno jedno. Byl tu jen on a já.
Odtáhla jsem se od něj a usmála se. Chvíli byl v rozpacích a potom se taky usmál. Chytla jsem ho znovu za ruku a dohnali jsme ostatní. Andy se na nás podíval a usmál se. Chytil mě za druhou ruku.
Najednou jako by všechno špatné bylo pryč. Byla jsem šťastná. Těšila jsem se domů a chtěla jsem tuhle kapitolu uzavřít. Život v Anglii mě spoustu naučil. Bude chybět, ale Los Angeles mu chybí víc.
"Kdy, že chcete jít pro to auto?" Otočil se na mě Andy. "Nevím, jestli zítra bude čas. Musíme ho tam přivést dřív, aby se naložilo do letadla.
No jo! Moje auto! "Tak tam Ashi zajdeme teď ne? Odtud je to kousek." Usmála jsem se na Ashe a pustila Andyho. Na první odbočce jsme se oddělili od skupiny z cílem, přivést moje auto.
Bylo pět hodin odpoledne, takže autoservis měl ještě půl hodiny otevřeno. "Tak jsme tady." Usmál se Ash, když jsme přišli do autoservisu, kde seděl Will u nějakých papírů.
"Ani nevíte jak dlouho mi trvalo namíchat tu barvu." Plácnul se do čela. Zčervenala jsem. "To auto jste si vybrala a koupila sama? Máte dobrý vkus." Pochválil mě, i když bezprávně. "Koupil mi ho tady Ash. K narozeninám." Usmála jsem se na Ashe.
"Jste moc krásný pár." Zmateně jsme se na něj podívali. "Ehm, jsme nejlepší kamarádi." Vysvětlil Ash. "Aha. Tak to se omlouvám. Vypadáte jako byste byli spolu." Omlouval se Will. Zaplatili jsme a vyrazili v mém autě domů. Byla jsem trochu unavená, tak se Ashley nabídnul, že bude řídit a já ráda souhlasila. Doma už všichni byli a buď koukali na televizi, do mobilu a někdo do notebooku.
Ležela jsem hlavou na Ashově hrudi, nohama na spícím Andym, který ležel zády ke Kate, která ho objímala okolo zad. Vedle nás ležela Nicole s Niallem a Harrym a všichni jsme tam byli naskládaní v mém obýváku. Buď na zemi, nebo na gauči a koukali se na televizi. Teda ta menšina, co neusnula.
Tak jsem tu s předposledním dílem. Ano, opravdu je toto předposlední díl. Different 1 mi bude opravdu chybět:// Chtěla bych strašně moc poděkovat za více než 5k přečtení:)) :3 Doufám, že jste si tento díl užili:)) Mám vás ráda:3
ČTEŠ
Different [1D+BVB]
FanfictionNicole je sestra Nialla Horana z One Direction a s její nejlepší kámoškou Kate jsou jejich velké fanynky, ale co se stane, když do jejich školy nastoupí nová holka Lenny? Budou kámošky nebo ne? A co když se zjistí, že Lenny je vlastně sestra Andyho...