Nicole
Nebyla jsem schopna slova, jen jsem se otočila a rozeběhla se pryč. Slyšela jsem ještě za sebou volat své jméno, ale bylo mi to jedno. Běžela jsem neznámo kam, až na okraj města. Nohy mě bolely a vítr, který foukal proti mně mi v běhu moc nepomáhal.
Doběhla jsem až k lesu a nehledě na to, kam běžím jsem nezastavovala. Zastavila jsem až, když se předemnou objevila vysoká zeď, která mi nedovolila běžet dál.
Sjela jsem po ní a propukla v nekonečný pláč.
Jake
Tak tohle se mi vážně nepovedlo. Bez toho, aniž bych to někomu řekl jsem se vydal k sobě.
Nastoupil jsem do svého auta a vydal se neznámo kam. Musím jí okamžitě najít.
Ashley
Jake s Nicole někam zmizeli. Zatím jsem si toho nejspíš všiml jen já. Došel jsem zezadu k Lenny a dal jí svojí ruku na rameno. Cukla sebou, ale usmála se.
"My už s Lenny půjdeme. Chceme se ještě projít." Chytil jsem jí za ruku a šel s ní ven. Nechápavě se na mě podívala.
"Děje se něco?" Ustaraně se zeptala v půlce cesty a zastavila se. "Jake s Nicole zmizeli. Mám dojem, že se pohádali." Vyndal jsem z kapsy telefon a hledal Jakovo číslo.
"Proč myslíš?" Zeptala se. "Protože má přijet Ella." Lenny jen chápavě přikývla. "Chudák Nicole." Řekla a promnula si spánky.
Jake mi to konečně zvedl. "Jaku?...ty si jí to řekl, že jo?...a kde je?...jak nevíš?...a kde jsi ty?...a víš vůbec něco?...tak přijeď k Lenny a společně jí pojedeme hledat." Položil jsem hovor a šel s Lenny ruku v ruce domů.
Přišli jsme domů a vyčerpaně si sedli na gauč a čekali na to až přijede Jake. Chudák určitě bloudí po městě a snaží se najít cestu.
Pomalu už se stmívalo, když přijel. "A ostatní jsou kde?" Zeptal se Jake, když přijel. "No tak ti, co byli s námi jeli do klubu a ti, co tady celý den spali tu nejsou." Řekl jsem jednoduše.
"Psala jsem Harrymu a ten jel něco vyřídit do studia. Zatím jsem mu, ale neřekla, co se děje." Řekla Lenny a zkoušela volat Nicole. "Ta ti to nezvedne. Telefon si nechala u mě." Řekl Jake a schoval obličej do dlaní.
Dal jsem mu ruku na rameno a pokynul mu, že půjdeme. Nastoupili jsme do jeho auta a vyjeli bůh ví kam a za tmy bloudili po městě. V záři světel a hledali jen jedinou osobu.
Nicole
Vzbudila jsem se, když mi začala být zima. Už byla tma a já ani nevěděla, že jsem usnula, natož kolik je nebo jestli mě vůbec někdo hledá.
Víc jsem se zádama přitulila ke zdi a ponořila se zpátky do říše snů. S ledovýma rukama a slzami v očích.
Ashley
Ta holka prostě nikde není! Projeli jsme celý město snad pětkrát. Byli jsme ve všech možných podnicích a nikde prostě není. Potom nás napadlo jet za město.
Dojeli jsme až k nějakému lesu. Vystoupili jsme z auta a hned si zapnuli baterky v mobilu, protože tma nám nedovolila jít dál. Měli jsme jen jeden cíl. Najít naší kamarádku.
Jsem tu s další části! Přiznejte se, kdo čekal, že jí přidám tak brzy? Já vím je úplně nudná, krátká a o ničem, ale potřebovala jsem se posunout:/ :) jak myslíte, že to bude dál? Těšíte se na další část?:)
PS: psala jsem vám, že píšu nový příběh, ale mám takový problém-mažou se mi části...proto jsem ještě nic nepřidala, protože se mi doposud napsané části vymazaly...takže se uvidí jak ti bude dál://
Mám vás ráda!♥♡
ČTEŠ
Different [1D+BVB]
FanfictionNicole je sestra Nialla Horana z One Direction a s její nejlepší kámoškou Kate jsou jejich velké fanynky, ale co se stane, když do jejich školy nastoupí nová holka Lenny? Budou kámošky nebo ne? A co když se zjistí, že Lenny je vlastně sestra Andyho...