Sophia
Budík mi zazvonil v půl sedmý a začal řvát po celým pokoji. Rychle jsem po něm sáhla, aby nevzbudil Andyho. Vyprostila jsem se z Andyho objetí, sebrala jsem svoje oblečení a zamířila ke skříni do, které jsem vrátila Andyho tričko. Vyšla jsem potichu z pokoje a zamířila dolů, kde mezi konferenčním stolkem a gaučem ležel na zemi Christian a klepal se zimou a vydával u toho divné zvuky. Přehodila jsem přes něj deku a šla zkontrolovat kluky dolů-spali jako miminka, naštěstí.
Vyšla jsem ven na ulici a zamířila k sobě domů. Za deset minut jsem už stála před svým domkem. Je to menší dvoupatrový baráček se zahradou a garáží.
Odemknula jsem branku a vstoupila dovnitř. Vypadal tak jak jsem ho včera nechala. Myslela jsem, že bych si šla zaběhat, ale už jsem za těch patnáct minut zlenivěla. Zamířila jsem do koupelny a napustila jsem si vanu.
Ohh, to jsem přesně potřebovala. Užívala jsem si ticha a pohody, dokud jsem nezjistila, že je půl osmý a, že bych měla jít. Došla jsem do svého pokoje a našla moje nejoblíbenější legíny. Černý na, kterých bylo napsáno I love Crossfit a tmavě modré tílko. Seběhla jsem dolů a přemýšlela jestli pojedu autem nebo pěšky, nakonec jsem zvolila auto, protože ve čtyři musím do gymu. Zamknula jsem dům a vešla do garáže. Odemnula jsem svoje matně černé Bentley a vyjela k vile. Za dvě minuty jsem už stála před vilou a odemykala hlavní dveře.
Všichni přítomní ještě spali a tak jsem se rozhodla, že si udělám snídani-míchaný vejce. Musela jsem je dělat velmi potichu, abych nevzbudila Christiana.
Právě jsem dávala nádobí do myčky, když jsem uslyšela nahoře kroky. Šla jsem pomalu do koupelny, kde už Lenny objímala záchodovou mísu. Vypadala tak zničeně, že mi ji bylo líto. Došla jsem k ní a sehnula se, abych byla na její úrovni.
"Jsi v pohodě?" Zeptala jsem se a podržela jí vlasy. "Vypadám na to?" Zasmála se a zvedla hlavu, pomohla jsem ji vstát, aby neudělala moc prudký pohyb a nemusela se zase svíjet v křečích nad mísou.
"Ale hlavně, že ti je do smíchu. Dojdu ti pro nějaký prášek." Řekla jsem a vydala se do kuchyně pro prášek. Našla jsem jenom rozpustný tablety na bolest žaludku a hlavy, tak jsem to zalila vodou a nesla to nahoru. Byla jsem děsně unavená a tak jsem se rozhodla, že si půjdu ještě lehnout.
Došla jsem do Andyho pokoje, kde už Andy checkoval notebook. "Tobě není špatně?" Sedla jsem si k němu na postel. "Ne, já toho tolik neměl, celou dobu jsem pil jenom colu, jen na začátku jsem měl jednoho panáka, ale měl jsem trávu takže..." aha, tak proto byl schopný se semnou bavit. Pousmála jsem se a ustlala si na jeho klíně. On se jen pousmál a jednou rukou mě hladil po zádech a druhou mačkal v počítači. Spokojeně jsem zabručela a usnula jsem.Nicole
Ráno, spíš odpoledne, jsem se vzbudila s kocovinou a v něčí náruči. Po chvíli jsem zjistila, že to byl Jake. Bylo mi tak svinsky blbě, že jsem se nezmohla na nic jiného než na bolestné zaúpění. Po chvíli jsem se, ale zvedla a pospíchala na záchod.
Po vyprázdnění celého žaludku jsem se přesunula dolů do obýváku. Vážně jsem nevěděla, že má Jake byt i v Anglii, asi je dost bohatý. No ještě, aby ne. Já to moc dobře znám, Niall má taky byty všude. V New Yorku, v Austrálii. Prostě všude.
Na lince ležel něčí mobil a tak jsem ho otevřela a našla první kontakt, Andy.
"Andy? Prosím tě, jak jsem se dostala k Jakovi a co se včera dělo a proč jsem se s ním probudila v posteli a kde vlastně jsi?!" Chrlila jsem na něj jednu otázku za druhou a čekala na odpověď.
"Ehm...nejdřív mi řekni kdo jsi." To se mi snad zdá! Ironicky jsem se zasmála. "Nicole." Zvedla jsem oči v sloup i, když to nemohl nejspíš vidět.
"Aha...no to by ses měla zeptat někoho, kdo byl včera střízlivý, dám ti Soph." Řekl a v telefonu se ozval rozespalý ženský hlas. "Ahoj." Řekla rozespale nejspíš ta Sophia na, kterou si vůbec nepamatuji.
"Ehm...ahoj..holko co spí s Andym. Nevíš jak jsem se dostala k Jakovi domů a proč jsem se s ním probudila?" Chrlila jsem na ní otázky. "Za prvé: nespím s Andym! Za druhé: jmenuju se Sophia. Za třetí: Jake vás vedl k sobě, protože byl střízlivý a za čtvrté: nevím, proč ses vedle něj probudila, to se budeš muset zeptat jeho a za páté: je jedna hodina odpoledne a já jdu na oběd...ahoj, ráda jsem tě poznala!" Skončila svůj monolog a v telefonu se zase ozval Andy. "Čau Nicole!" Hvízdnul Andy, až jsem malém ohluchla a položil to.
Fakt skvělý! Moc díky. Vzala jsem Jakův telefon a šla zpátky do postele. Chvíli jsem projížděla fotky, pak instagram a potom mě napadlo, že Jakea vyfotím.
Byl tak roztomilý, když spal. Nechápu, že stále spal i, když bylo po jedný odpoledne. Vyfotila jsem nejdřív jeho a dala to na instagram a pak jsem se vyfotila s ním jako, že úplně nejvíc spíme. To jsem potom radši vymazala, protože jsem vypadala jak bezdomovec.
Ladies! (Maybe gentleman?)
Jak se máte? Já zase úplně na nic...fakt jsem děsně zklamaná! Aspoň, že psát pořád můžu!♥
Tak co říkáte na Soph a Lenny? Budou se mít nakonec rády? Jak byste to chtěli? A co Nicole a Jake?
Já vím, je to děsná nuda a nic se tam neděje, žádná akce, nic...:// nevím jestli tam vůbec nějakou akcičku hodím:/
No nic...přemýšlím, že rozjedu něco nového a definitivně skončím s My dream life. Hoďte mi sem nějaký nápad na příběh, comment co mě potěší, vote, cokoliv:)
Mám vás moc ráda!♥
ČTEŠ
Different [1D+BVB]
FanfictionNicole je sestra Nialla Horana z One Direction a s její nejlepší kámoškou Kate jsou jejich velké fanynky, ale co se stane, když do jejich školy nastoupí nová holka Lenny? Budou kámošky nebo ne? A co když se zjistí, že Lenny je vlastně sestra Andyho...