Tři dny po konzertu:
Kate
"Miluju tě." Obejmul mě zezadu Louis, když jsme seděli já, Nicole, Liam, Harry, Andy a CC v obýváku asi v jednu ráno a dívali se na televizi. Ano, jsem s Louisem už od konzertu. Takže necelý čtyři dny.
"Ježiš Ashley! Nelep se na mě! Tady se člověk nemůže ani pořádně vyspat!" Slyšeli jsme ječet Lenny zeshora. Všichni jsme propukli v záchvat smíchu, dokud neprošla Lenny s tím, že se jde najíst.
"Je tu něco k smíchu?!" Zavrčela naštvaným hlasem a odešla i s kámoškou Nutellou zpátky nahoru.
Andy
Odešel jsem nahoru, abych si šel lehnout. Vážně nepotřebuju vidět Kate jak se objímá s Louisem. Už jsem se smířil s tím, že s ní nebudu, ale pořád to bolí.
"Lenny? Co tu děláš?" Zašeptal jsem do pokoje, když jsem viděl mojí malou sestřičku sedět na posteli s Nutellou v ruce. "Nedá se s ním spát, furt se na mě lepí." Pronesla naštvaně a vzala si lžičku nutelly.
"Děláš jako by ti to vadilo." Pokroutil jsem hlavou a sedl si vedle ní. "Však vadí." Jedla dál svou Nutellu.
"Víš...přemýšlel jsem, že bych se vrátil do L.A." začal jsem. "Co? Vždyť si sotva přijel. A co kluci?" Odvrátila pohled od nutelly.
"Kluci by nejeli, chtějí tu zůstat. Chápeš, nechci tu být s Kate. Ale ještě uvidím." Usmál jsem se.
"Ale určitě bych tu počkal na tvoje narozeniny, které máš pozítří." Doufal jsem, že na ně nezapomněla jako posledně.
"Cože mám pozítří?" Vykulila na mě oči. Takže zapomněla. "Osmnáctiny! Párty, chlast, dárky, hhh?" Připomněl jsem jí to.
"Jo tohle. Vždyť to slavíme každý rok." Řekla otráveně. "Že by, protože máš narozeniny každý rok?" Začala se smát a já s ní. "A teď už upaluj za Ashem a pořádně ho obejmi." Postrčil jsem ji dopředu a ona s pouhým "Dobrou" odešla.
Lenny
Přišla jsem i se svou milovanou Nutellou do pokoje a sedla si na svojí půlku postele. "Biersack?" Zamumlal Ash ospalým tónem. "Hm?" Zamumlala jsem s plnou pusou. "Promiň." Zamumlal roztomile. "Hm." Řekla jsem nezaujatě.
Ashley byl něco jako můj brácha, nejlepší kamarád, kluk a otec v jednom. Nikdy v životě bych ho za nic nevyměnila.
Tenhle je dost krátký a o ničem:/ moc se vám omlouvám, fakt mě to mrzí:( mám špatné období a nic není tak jak bych si přála:'( je to na příběhu vidět:/ tak se ještě jednou omlouvám:/
ČTEŠ
Different [1D+BVB]
FanfictionNicole je sestra Nialla Horana z One Direction a s její nejlepší kámoškou Kate jsou jejich velké fanynky, ale co se stane, když do jejich školy nastoupí nová holka Lenny? Budou kámošky nebo ne? A co když se zjistí, že Lenny je vlastně sestra Andyho...