Saviour.

311 22 0
                                    

Flashback:

Kate

Seděla jsem  u stolu a pila ze své skleničky džusu. Vedle mě seděla Nicole a z druhé strany Lenny a Ash a něčemu se horlivě smáli. Chyba! Ničemu se horlivě smáli. Takže tráva už tu taky kolovala. Pokaždé se přese mě někdo z nich natáhl. Nejhorší bylo, když se natahoval Ash přese mě a Lenny, protože vždycky skončil hlavou v mým klíně. "Panebože Ashi!" Zvedla jsem ho už po několikáté z mého klína. Naproti nám seděl Liam a Niall a taky se smáli. "Nevím, co je tu k smíchu." Řekla jsem a urovnala si šaty. "Proč máš zelený vlasy?" Začal se zase smát Niall a Ash. "Mně příjdou spíš fialový." Řekl Ash a celý náš koutek vybuchnul smíchy, až na mě. Hahaha...moc vtipný.

Všude smrděl cigaretový kouř a mně se z toho točila hlava. Zvedla jsem se ze svého místa, vzala svou skleničku a překročila jsem Nicole, která pomalu, ale jistě usínala. Začala jsem se protahovat mezi lidmi na parketu, což bylo vzhledem k mé postavě težký. Pokaždé to do mě někdo napálil a buď si mě ani nevšiml a dál tancoval, nebo se omluvil a dál tancoval. Závěr? Dál tancoval.

Už jsem byla skoro u dveří, ale samozřejmně to do mě opět někdo napálil, ale tentokrát zezadu a, když jsem se otočila, abych se podívala jestli to dotyčný přežil, viděla jsem něco, co jsem vidět neměla. Upustila jsem svou sklenici a ta se roztřístila na malé kousku. Pár lidí se na mě otočilo, ale hned se zase věnovali svým věcem. Stál tam Louis, u zdi s nějakou holkou a líbal se sní. Do očí se mi nahrnuly slzy a já okamžitě vyběhla ven.

Běžela jsem jak nejrychleji jsem mohla. Běžela jsem neznámo kam, ale bylo mi to jedno. Poznávala jsem některé domy a ulice a pomalu mi docházel dech. Došel mi úplně a já se skácela k zemi. Začalo pršet a po vlasech mi stékaly kapky deště. Po chvíli jsem si uvědomila, že jsem na silnici a ze všech sil jsem se odplížila k vysoké a špinavé budově. Opřela jsem se o fasádu a zavřela oči. Cítila jsem jak mi po tvářích stéká řasenka a linky. V rukách jsem drtila kus cihly s doměním, že se roztříští. Jako ta sklenička v osudném klubu.

Mohla jsem tu sedět dobrých deset minut, když jsem v dáli uslyšela kroky. Neřešila jsem, kdo to je a dál drtila v rukou onu cihlu. Najednou ke mně někdo natáhl ruku. Zvedla jsem hlavu a pohlédla na osobu, co stála předemnou. Černé vlasy, výrazné lícní kosti, tetování na krku, piercing ve rtu a v nose a ty nejkrásnější oči, které bych poznala všude. Andy...

Stiskla jsem mu ruku a on se ke mně nahnul. Natáhl ruku k mé tváři a setřel mi mé černé slzy. "Všechno jsem to viděl." Zašeptal a pomohl mi vstát. Přehodil přese mně svojí černou koženou bundu. Byla opravdu krásná. Právě sis odcizil bundu Andy, gratuluju ti. Šli jsme pomalým krokem a došli k mému domu.

Konec Flashbacku:

Andy

Probudil jsem se vedle tý nejkrásnější osoby. Klidně spala a lehce se usmívala. Její hnědé vlasy se jí lepily na obličej. Působilo to děsně roztomile. "Přestaň mě sledovat a radši mi něco zazpívej." Řekla a já se pousmál. Chvíli jsem přemýšlel, co jí zazpívám. Potom jsem se natáhl pro polibek a stisknul jsem jí ruku a začal zpívat.

Kate

So hear my voice,
remind you not to bleed
I am here

Saviour
Will be there
When you are feeling alone, oh

Zpíval tak krásně, pořád mi držel ruku a já se usmívala. Byla jsem šťastná. Je to on? Můj spasitel?

Tak, kdo z vás čekal, že to bude Andy? :DD Překvapilo vás to?:DD a kdo je šťastný?:DDD a kdo by byl radši, kdyby spala s Louisem?:DD Chtěla jsem vám ještě říct, že mám trailer k Dont believe it a najdete ho v příběhu.                                                                                                                                          Taky jsem se chtěla říct, že Different nejspíš rozdělím na dva díly. Tak, že by tento díl brzy skončil a druhý díl by byl o 4 roky později. Rovnou upozorňuji, že tam nebudou jejich děti, jako je to ve většině amerických filmů:DD Tak mi popřípadě napiště svůj názor:) Mám vás ráda:)) Nahoře máte Andyho:)))                                   




Different [1D+BVB]Kde žijí příběhy. Začni objevovat