Chci domů!

316 23 0
                                    

Lenny

Sedíme na mé zahradě. Já, Andy, Ash, CC a Jinxx. Jsou asi dvě ráno. Jediný, co tu svítí je bazén. Ležím v trávě, hlavu mám v Andyho klíně a v ruce svírám cigaretu, kterou sdílím s Andym. Řešíme, že pojedeme domů.

"Hele, stejně by se ta naše dovolená pomalu začala rozpouštět. Třeba Jinxx by jel za rodinou, CC taky, Ashley by...Ashley by byl u sebe doma." Andy se na chvíli odmlčel, když jsem mu podala cigaretu. Ashley protočil očima nad Andyho připomínkou. Andy se podíval na mě.

"Tak co Lenny?" Byla jsem fakt hrozně unavená a přemýšlení mi moc nepomáhalo. "Budu o tom přemýšlet." Řekla jsem a vyrazila přes zahradu k hlavním dveřím, protože terasa byla zevnitř zamčená.

U dveří jsem, ale zaváhala. Vytáhla jsem z kapsy telefon a začala psát Ashovi.

Jdu se projít. Potřebuju si to v hlavě srovnat. Řekni to prosím Andymu. Vrátím se...

Stiskla jsem tlačítko odeslat a vyšla do toho lesa, kde jsme našli Nicole. Šla jsem kolem toho klubu, kde se stalo to s Kate. Vyprávěla mi o tom. O tom jak seděla u zdi zničeného domu a v ruce drtila kus cihly.

Věděla jsem, který to je dům. Šla jsem několikrát kolem něj. Přišla jsem k němu a rozhlížela se po zemi, jestli nenajdu ten kus cihly. Vítr mi čechral vlasy a já stále hledala onu cihlu.

"Lenny?" Řekl někdo zamnou, až jsem leknutím nadskočila. Prudce jsem se otočila a prohlížela si člověka, co stál naproti mně.

"Louisi?" Jemně se usmíval, jako bychom byli dávní přátelé, co se po dlouhé době potkali. Za tenhle pohled bych mu nejradši vrazila facku. Najednou jsem k němu cítila takový vztek.

"Kde je Kate?" Zeptal se a v očích se mu zalesklo. "To tě nemusí zajímat." Řekla jsem rázně a rychlým krokem ho obešla a pokračovala ve své cestě. "Ale já jí miluju Lenny." Chytil mě za ruku a znemožnil mi mou cestu.

"Na to si měl myslet dřív a teď mě pusť." Řekla jsem a on mě pustil. Šla jsem rychlým krokem jen, abych už byla pryč.

Ještě jsem se ohlédla jestli nejde zamnou, když jsem ho nikde neviděla, pokračovala jsem v cestě. Vyhnula jsem se náměstí, protože potkat Sophii by mi opravdu nepomohlo.

Sedla jsem si na to místo, kde jsme našli Nicole. Z kapsy jsem si vyndala cigarety a jednu z nich si zapálila. Najednou to na mě všechno spadlo a z očí mi začaly téct slzy. Začala jsem přemýšlet.

Odjedu? Neodjedu? Zničím tím něco? Komu to pomůže? Stejně by to jednou skončilo. Tak proč ne hned?

Vstala jsem a rozběhla se domů. Běžela jsem dlouho. Jakmile jsem přiběhla ke dveřím, rychle jsem je odemknula a vyběhla po schodech. Přesně jsem věděla, co Ashovi řeknu.
"Chci domů!" Vběhla jsem do pokoje a skočila do náruče Ashovi, který zrovna vycházel z koupelny. "Lenny, počkej!" Stisknul mě víc k sobě a sednul si semnou na postel.

Podívala jsem se mu do jeho krásných očí a víc ho stiskla. "Proč pláčeš?" Víc si mě k sobě přitáhl. Zabořila jsem si hlavu do jeho vlasů a rty se dotkla jeho krku. Cítila jsem jak mu naběhla husí kůže. "Já ani nevím. Všechno se to stalo tak rychle. Nicole a Jake, pak to se Sophií, Kate a Louis a ta sprcha. Taky na to nemůžeš zapomenout? Všechno to bylo..." Nedořekla jsem to, protože se přisál na mé rty. Začal s nimi pohybovat a já spolupracovala. Jeho rty byly měkké a jemné a já je nechtěla opustit. Teď už nás nikdo nevyruší. Přetočil si mě pod sebe a líbal mě. Líbal mě dlouho a vášnivě. S láskou a spokojeností. Odtáhnul se ode mně a usmál se. 

"Tak a teď na to nemysli, ano?" Svléknul mě do kalhotek a přes hlavu mi přetáhnul tričko, co měl na sobě a zhasnul světlo. Přitiskla jsem se na jeho nahou hruď a prsty mu přejížděla přes jeho hruď a on mě hladil ve vlasech. 

Kate

Slyšela jsem bouchnout dveře a hlasy. Vstala jsem z postele a zabalila se do deky. Došla jsem dolů a zaslechla dva hlasy, který bych poznala kdekoliv. Kdyby mluvilo sto lidí najednou, tyhle dva hlasy bych bal schopná poznat. Dva úplně rozdílné hlasy. Andy a Ashley. "Nesmíš na ní tak tlačit Andy. Musí se rozhodnout sama a co, že ses tak rychle rozhodnul?" Mluvil Ashley potichu, aby nikoho nevzbudil. "Chybí mi to. Chybí mi studio. Chybí mi ten stereotyp. Chybí mi domov. Chybí mi Kalifornie, Ashley! Copak tobě ne?" Andy zněl zoufale a já mu rozuměla. 

Najednou si mě všimli. "Kate?" Zeptal se Ash s jemným údivem. "Proč nespíš?" Zeptal se Andy. Protože jste mě vzbudili?

"Nemůžu spát." Přitiskla jsem se na jeho bok a hlavu si opřela o jeho žebra. "Tak půjdeš ke mně." Stiskl mi ruku a společně i s Ashem jsme vyrazili nahoru. Na chodbě jsme se rozloučili a zavřeli za sebou dveře pokoje, kde už spal CC.

Lehli jsme si spolu. Usmál se na mě a společně jsme usnuli. Já s myšlenkami k tomu jestli to mysleli vážně.

Tak jsem tu s dalším dílem:) napište mi prosím názor:) zítra odjíždím do Francie tak budu mít trochu víc času:)) mám vás ráda děti♥♡



Different [1D+BVB]Kde žijí příběhy. Začni objevovat