Lenny
"Snad ses neurazil?" Vešla jsem se smíchem do jeho pokoje. Seděl na posteli a něco dělal na mobilu. Jen něco zamumlal a dál se věnoval twitteru na, kterým běželo to video pod Andyho jménem. Chvílema jsem se musela smát. Bylo vidět, že Ash by se taky smál, ale chtěl si zachovat vážnou tvář. Na konci se stejně pousmál.
"Musím říct, že si to měla skvěle promyšlený." Zasmál se. Až teď jsem si všimla, že z něho stále kape voda a za chvíli bude mít mokré povlečení. "Jdi se převléct." Nakázala jsem mu jako malému dítěti. Zvednul se a šel do koupelny. Po chvíli se ozval zvuk tekoucí vody a já toho využila a nejela na jeho galerii. Měl tam spoustu fotek semnou. Nad některými jsem se pousmála a nad jinými kroutila hlavou. Některý byly fakt strašný! Ty nejlepší jsem si poslala a poté ty zprávy v Ashově telefonu vymazala, aby nezjistil, že jsem se mu hrabala v telefonu.
Za chvíli přišel a vytáhl ze skříně triko a tepláky. Podotýkám, že měl kolem sebe jen obmotaný ručník. Potom zase zmizel v koupelně a nakonec přišel oblečený.
"Doufám, že si ten ručník a to mokrý oblečení pověsil na topení." Dívala jsem se do svého mobilu a checkovala instagram. Mlčel, vzhlédla jsem k němu a on se jen blbě usmíval.
"Takže ne." Prudkým pohybem jsem se zvedla a došla do koupelny. Samozřejmě, že to mrsknul hned před dveře! Na topení byly i moje věci a na umyvadle moje líčení. Tady něco nehraje! Pak mi to došlo. On se nastěhoval do mého pokoje?!
"Ashley?" Došla jsem k němu. Ležel na mojí manželský posteli a v klidu něco dělal na mém notebooku. U postele ležel jeho kufr. "Jo?" Zvedl hlavu od notebooku. "Ty ses ke mně nastěhoval?!" Vyjela jsem po něm.
"Noo, pokud vím tak půda a suterén jsou obsazený a tady v tom patře jsou jenom tři pokoje a to je tvůj, Andy a CC a Jake s Jinxxem. Mohl jsem si to vyměnit s Andym, ale tvůj pokoj je jediný s vlastní koupelnou." Usmál se a dál se věnoval notebooku. To se mi snad zdá! Andymu bych řekla ať jde na gauč a s radostí by tam šel, ale jeho nepřinutím!
"A nechceš jít třeba na gauč? Nebo k Zaynovi! Ten je sám na manželské posteli, určitě by byl rád." Usmála jsem se a zvedla palce nahoru.
"Počkej, nech mě přemýšlet." Poškrábal se na hlavě, aby to vypadalo, že přemýšlí.
"Ne." Udělal poker face a potom se věnoval notebooku. Bože!
Nicole
Tak to nee! To se Lenny fakt povedlo. Musím říct, že Black veil Brides jsou super! Hlavně ten Jake, je úplně boží. Když jsme byli venku, pořád jsem se na něj dívala. Asi dvakrát se na mě podíval a vždycky se tak hezky usmál! Asi jsem se zamilovala.
Blbost! Znáš ho necelé tři hodiny a ještě jste spolu ani nemluvili!
Možná máš pravdu...
Jistě, že mám pravdu, já mám vždycky pravdu.
Jasně. No nic, prostě je nádherný! Kolik mu vlastně je? Dvacet pět? Třicet?
"Noo, a kolik vám je?" Seděli jsme všichni až na Ashe a Lenny v obýváku a buď někdo byl na mobilu nebo jen tak čuměl do blba, jediný Andy s Louim se bavili o muzice.
[Pozn. Věk je smyšlený, doopravdy je to jinak. Jak u koho.]
"Noo, mně je dvacet jedna, Ashovi dvacet čtyři, Jinxxovi dvacet dva, CCmu dvacet čtyři a Jakovi dvacet šest." Řekl Andy.
Je z nich nejstarší. Páni, to bych neřekla, řekla bych, že nejstarší je CC nebo Ashley. Hmm, skoro o deset let. Není to jedno? Bude mi osmnáct, tak co.
Čauky moji Katyiers! (Bože, to je hrozný:D) jsem tu s dalším dílem! Co říkáte na Nicole? Nějak to rozjela:D nebo Ash s Lenny, budou spolu?:) napište mi názor do komentu:)
Taky jsem vám ještě chtěla říct, že jsem opět začala psát nový příběh. Je to o mém životě a zcela pravdivé! Vím, hrozně prudím-.- jmenuje se to My(secret)life♥
Určitě to najdete na mém profilu:) děkuji moc ta všechno!♥
PS: v médiích máte Jakea, pro ty co neví:)
ČTEŠ
Different [1D+BVB]
FanfictionNicole je sestra Nialla Horana z One Direction a s její nejlepší kámoškou Kate jsou jejich velké fanynky, ale co se stane, když do jejich školy nastoupí nová holka Lenny? Budou kámošky nebo ne? A co když se zjistí, že Lenny je vlastně sestra Andyho...