Ashley
Zaklapnul jsem notebook a zvednul se z postele. Lenny jen naštvaně odešla do koupelny a já se vydal pomalu dolů do obýváku. Všichni kromě Lenny tu seděli a kecali nebo dělali něco na mobilu. V televizi zrovna začali hrát Goodbye Agony. Začal jsem si pobrukovat slova spolu s Andym v televizi.
"Hele! To jste vy!" Zvýšila hlasitost Nicole a taky si začala pobrukovat. Za chvíli přišla i Lenny a odešla do kuchyně. Jakmile ji uviděla Kate, zvedla se a odešla za ní. Šel jsem do lednice a vytáhl z mrazáku zmrzlinu a sednul si ke stolu.
"V pohodě?" Obejmula jí a Kate hned propukla v pláč. Nemůžu se do toho plést.
"Ne. Je stejný jako ten večer. Pokaždé když mu chci odpustit, vzpomenu si na to a zhroutím se." Brečela a celá se klepala. Co se to tady děje?!
Lenny pustila Kate a šla s Andym nahoru. Kate si taky sedla ke stolu a sklonila hlavu do dlaní.
"Kate? Jsi v pohodě?" Opatrně jsem se zeptal. Zvedla hlavu a na obličeji měla rozmazanou řasenku a vypadala jako kdyby se právě probudila. To mi bylo teď, ale úplně jedno spíš jsem chtěl vědět co se stalo. "Stalo se něco?" Podal jsem ji zmrzlinu a lžičku, aby si taky vzala.
Kate
"Stalo se něco?" Zeptal se Ash, když jsem k němu zvednula hlavu a podal mi zmrzlinu. S radostí jsem si jí vzala a utřela si slzy. "Když jste před dvěmi lety měli předávání cen, pamatuješ? My tam byli taky a..." vzlykla jsem a sklonila hlavu. Ash mě obejmul kolem ramen. Zvedla jsem hlavu, ale Ash byl naproti mně. Podle tetování jsem poznala, že mě objímá Louis. "Tak jsem se vyspala s Andym." Obejmula jsem Louise a brečela.
Louis
To co Kate vyslovila mě dostalo. Ona spala s Andym! S bráchou Lenny, tak proto šla Lenny s Andym nahoru.
Jenom doufám, že s ním nebude chodit, já Kate miluju a nechci o ní přijít.
Andy
"Já za to nemůžu Lee! Tenkrát jsem byl ještě s Juliet a nešlo to!" Byl jsem zničený a poslední co jsem teď chtěl bylo, aby na mě Lee řvala.
"Jak nemůžeš?! Měl si se s tou blbou blonďatou krávou rozejít!" Řvala.
(Omlouvám se těm, kteří mají Jul rádi, nic proti ní nemám.)"Neřvi tu po mně Lee! To je to poslední co teď chci. Teď to musím s Kate nějak urovnat a nepromrhat šanci." Sklopil jsem hlavu.
"Ona, ale miluje Louise." Šla ke dveřím. "Co?" Vyděšeně jsem se na ní podíval. "Slyšel si!" S touhle větou za sebou zabouchla dveře. Já šel za ní.
Dole v kuchyni seděla Kate a brečela Louisovi na rameno. Naproti nim seděl Ash a pojídal zmrzlinu. U lednice stál, kdo jiný než Jinxx a horlivě se snažil něco najít. Po chvíli sebral ve skříňce nutellu a sednul si s ní ke stolu. Sednul jsem si naproti němu vedle Ashe a Louise s Kate a zničeně jí sledoval.
Za pár sekund přiběhla Lee a zůstala stát na prahu. "Nemám si kam sednout!" Vypískla a úsměv ji zmizel.
"Můžeš si sednout na mě lásko." Odsunul se zpod stolu Ash. "Komu týkáš vole?!" Nadzvedla obočí a Jinxx propuknul v záchvat smíchu a já se jen pousmál.
"To máš za to, že si se ke mně nastěhoval." Usmála se a sebrala ze stolu pár liber.
Liam
"Kam jdeš?" Otočil jsem hlavu na Lenny, která si obouvala v předsíni boty. "Nakoupit něco k jídlu." Nazula si druhou botu a z věšáku vzala klíče. "My jdem s tebou!" Vypískli Niall s Nicole. "Mluvil někdo o jídle?!" Přiběhnul Jinxx a zvednul se i Jake. "Tak já půjdu taky." Začal jsem si i já obouvat boty.
Tak nás bude víc.Tahle část je docela o ničem:/ příště snad bude lepší:)) chtěla bych vás poprosit jestli by vás napadlo jak by tenhle příběh mohl pokračovat, aby jste mi to napsali do zpráv:) byla bych hrozně moc ráda^^
A kdybyste chtěli, tak bych byla hrozně, ale hrozně moc ráda kdybyste mi chtěli třeba poslat dopis nebo kdybyste mi chtěli třeba napsat na fb nebo tak něco:') opravdu by mě to potešilo:'3 určitě si napište o fb nebo adresu do zpráv^^ samozřejmě vás do ničeho nenutím:)
Děkuji za všechno:') Mám vás moc ráda♥
ČTEŠ
Different [1D+BVB]
FanfictionNicole je sestra Nialla Horana z One Direction a s její nejlepší kámoškou Kate jsou jejich velké fanynky, ale co se stane, když do jejich školy nastoupí nová holka Lenny? Budou kámošky nebo ne? A co když se zjistí, že Lenny je vlastně sestra Andyho...