Kate
Ráno jsem se probudila už kolem osmí, takže všichni spali. Včetně Louiho. Šla jsem se vysprchovat a rozhodla jsem se, že udělám ostatním snídani. Připravila jsem na stůl lívance, vafle, chleby, cornflakes, mléko, pomerančový džus a já nevím, co všechno. Nedivte se, je nás hodně.
Kolem deváté přišla Lenny s Ashem, pak Andy, Jinxx, CC, Zayn a potom samozřejmě až Louis. Spáč jeden. Vtiskla jsem mu lehkou pusu na rty a potom jsme se pustili do jídla.
Nicole
Celou noc jsem nespala. Jen jsem projížděla fotky s Jakem a brečela. Měla jsem jich v telefonu spousta. Ať už tam byl sám, nebo s klukama, semnou, nebo jsme tam byli všichni. Takhle jsem fotky projížděla snad tři hodiny, než jsem znala jak ty fotky jdou za sebou.
Potom mě nenapadlo nic jiného než zavolat člověku s, kterým jsem už dlouho nemluvila. "Nicole? Děje se něco? Vždyť jsou tři ráno." Řekl mi do telefonu, ale já mlčela. "Nicole? Jsi tam?" Řekl znovu. "Jo..já jen, chtěla jsem si promluvit." Řekla jsem s nejistotou a natáhla jsem se ke stolku pro vodu.
"Aha..a o čem?" Řekl teď s nejistotou on. "O všem. O tom jak je všechno těžké. Jak si myslíš, že si konečně šťastný, ale během vteřiny je všechno pryč." Řekla jsem a utřela si hřbetem ruky slzy z tváře. "Za koncem je většinou nový začátek." Řekl a povzdechl si. "Harry, já...potřebuju tě." Řekla jsem a do očí se mi znovu nahrnuly slzy. "Za deset minut tam budu." Řekl a ukončil hovor.
Natáhla jsem si tepláky a mikinu a seběhla potichu schody. Vzala jsem si papír a tužku a napsala Niallovi vzkaz.
'Jsem u Harryho. Sejdeme se na obědě u Lenny. -Nicole'
Položila jsem papír na stůl a vyšla ze dveří. Sedla jsem si na schody přede dveřmi a čekala dokud jsem neviděla zajíždět Harryho k nám do ulice. Přijeli jsme domů a beze slova si šli lehnout. Myslím, ze to bylo to, co jsme oba potřebovali.
Jake
Jen, co jsem přijel domů, převléknul jsem se a šel si lehnout. Ležel jsem a přemýšlel nad tím, co se stalo a potom jsem si vzpomněl na ten dopis. Seběhl jsem schody dolů a vytáhl z bundy obálku a byl jsem tak nedočkavý, ze jsem to v té předsíni otevřel a četl.
Milý Jakeu.
To, co si mi udělal se nedá odpustit. Tak hrozně to bolí a mrzí mě to. Přemýšlela jsem nad tím, že kdyby si za mnou, ale přišel a omluvil se mi, nejspíš bych ti odpustila, protože spoustu lidí odpouští jen proto, že se bojí. Bojím se, bojím se, že už se nikdy neuvidíme, nepromluvíme spolu. Každý říká: "nejradši bych na něj zapomněla."
Ale na některé věci si už zapomněl, na některé zapomenout nejde a na, některé prostě zapomenout nechceš. Zkrátka na tebe zapomenout nechci.
Ani nevíš Jakeu jak mi chybíš i přesto, že si teď dole v kuchyni a čekáš na letadlo.
Pokud si neporušil to, co ti řekla Lenny tak si teď nejspíš doma. Tak strašně moc bych tam chtěla být s tebou. Ublížil si a v tu chvíli, co jsem utekla, přála jsem si, aby mě už nikdy nikdo nenašel. Když si mě našel a brečel si, bylo mi tě líto, ale nemohla jsem povolit. Věděla jsem, že si tam byl ty, Lenny a Ash a taky jsem věděla, že ten, kdo mě nesl byl Ash. Celou dobu jsem byla vzhůru.
Tím jsme došli k tomu, že jsem slyšela, co si mi říkal. Byla to pravda? Opravdu mě miluješ? Odpověď se asi už nedozvím. Ale zapamatuj si! Vždycky tě budu milovat a vždycky tu pro tebe budu. Nedávej mi nic za vinu, to ty si mě nechal odejít.
S láskou a zklamáním-Nicole.Slzy mi stékaly po tvářích na papír a rozmazávaly modrou propisku.
"Ano Nicole. Opravdu tě miluju."
Taaak..zase trošku smutnější, ale příští už bude zase v pohodě, ale možná se něco stane:O něco, co nikdo nečekal:O těšte se na další díl:3 Mám vás ráda♥(promiňte, že je to tak krátký)
ČTEŠ
Different [1D+BVB]
FanfictionNicole je sestra Nialla Horana z One Direction a s její nejlepší kámoškou Kate jsou jejich velké fanynky, ale co se stane, když do jejich školy nastoupí nová holka Lenny? Budou kámošky nebo ne? A co když se zjistí, že Lenny je vlastně sestra Andyho...