Harry
"Harry? Hazz?" Cítil jsem dotek na rameni a slyšel holčičí hlas. Stále jsem však dělal, že spím. "Harrolde!" Zaječela a praštila mě po hlavě.
"C-co je?" Zamumlal jsem nevrle a otevřel oči. U postele stála Nicole se založenýma rukama na prsou. "Odvezeš nás do školy? Prosím." Zamumlala neutrálním tónem hlasu. Nadzvedl jsem obočí.
"Proč nejedete samy?" Rozhodil jsem rukama. "Nemáme řidičák?" Řekla, jako by to bylo jasné. "A co autobus? Nebo běžte pěšky." Bože ty děti jsou tak otravný. "Harrolde!" Řekla výhružně, spíš zaječela.
"Proč zrovna já? Nemůžeš říct někomu jinému?" Fakt už mě štve. "Ty jsi jedinej, kdo tu má auto." Řekla už zoufale. Nemá pravdu. "A co Niall?" Nadzvedl jsem obočí. "Toho nebudu budit. Harry prosím." Řekla už fakt zoufale a rozhodila rukama. Bylo mi jí až líto.
"Tak fajn noo." Řekl jsem poraženecky. "Díky!!" Skočila mi kolem krku a vyběhla z pokoje. Zakroutil jsem nad ní hlavou a šel do koupelny. Je teprve sedm, mám ještě čas se vysprchovat. Sundal jsem si tedy svoje oblečení a vešel do sprchy a vysprchoval se. Za patnáct minut jsem měl už dokonce upravený vlasy a teď už se jenom obléknout. Vešel jsem do svého -Niallova- pokoje a začal něco hrabat ve skříni, ano mám tu věci.
Hledal jsem něco normálního na sebe, když mi zabrněl mobil. Přišla mi zpráva z WhatsAppu.
Nicole: kde jsi?-.-
To je vážně tak líná vyjít pár schodů, že mi musí psát sms?
Já: ty jsi fakt hrozně líná:D už se oblékám.
Nakonec jsem si na sebe vzal šedivé jeansy a bílé tričko a šel dolů, kde už stopovala Nicole s Kate. "No to je dost, že jdeš." Neodpustila si Kate a nazula si neonově růžové Air Maxi.
Nicole udělala to samé se svými tyrkysovými convers. Já si nazul svoje červené convers a z věšáku sebral klíče a vyšel za holkama ven."Já budu sedět vepředu!" Zahulákala Kate a drala se k předním dveřím. "To ani nezkoušej!" Běžela za ní Nicole. Já, ale odemknul auto a na přední sedadlo si sedla Kate, která byla u dveří první. Nicole něco zabručela a sedla si na zadní sedadla.
"Ale zítra sedím vepředu já." Zabručela naštvaně. "Hmm...možná." zasmála se a já vyjel na silnici.Lenny
Zjistila jsem, že škola je kousek od vily. I přesto jsem, ale chtěla jet autobusem. Už jen kvůli tomu, že nevím jestli bych to pěšky stihla. Taky se mi nechtělo chodit.
Ráno jsem vstala v sedm a šla do sprchy. Umyla jsem si své fialové vlasy a poté je i vyfénovala. Sčesala jsem si je do drdolu a chytila svojí rádoby patku pinetami. Na víčka jsem si dala černé linky a nanesla řasenku.
Došla jsem do pokoje, kde jsem si vzala černý legíny a černou mikinu s americkou vlajkou. Do tašky jsem si dala housku se šunkou, klíče, sešity a penál. Seběhla jsem dolů a nazula si své černé conversky a vyšla na ulici a rozešla se k zastávce, která byla o dva domy dál než moje vila, naštěstí. Autobus akorát přijel. Sedla jsem si do zadní části autobusu a do uší si dala sluchátka do, kterých jsem si pustila Rebel Yell.
Tady máte další díl:) Jinak opravdu díky za votes a komenty v minulých dílech a v My dream life:) mám velikou radost!:3 Budu moc ráda za každý vote nebo koment:) Miluju vás!:33
ČTEŠ
Different [1D+BVB]
FanfictionNicole je sestra Nialla Horana z One Direction a s její nejlepší kámoškou Kate jsou jejich velké fanynky, ale co se stane, když do jejich školy nastoupí nová holka Lenny? Budou kámošky nebo ne? A co když se zjistí, že Lenny je vlastně sestra Andyho...