Lenny
Přijela jsem s Ashem z projížďky a musím říct, že to auto je naprosto super. Už teď ho miluju víc než Paní Jahůdku. Ash byl kvůli tomu naštvaný, ale pak byl rád, že se mi auto líbí. Přijeli jsme a v domě vládla zvláštní atmosféra. Všichni si nás měřili pohledem a podezíravě se na nás dívali.
"Nic nebylo." Řekl rychle Ash a odešel do kuchyně. Měl pravdu. Vážně nic nebylo, šlo jednoduše jen o auto. Já vyšla do svého pokoje, abych si na chvíli odpočinula. Tipuji, že dneska večer bude mega párty.
Andy
Obul jsem si svoje černé boty a vyšel na ulici Londýna s tím, že musím přemýšlet. Byla středa, krátce po šesté hodině večerní a já šel zrovna po malém parku vedle, kterého bylo malé fitness centrum. Nic pro mě.
Šel jsem dál, když mi zabrněl telefon. Upozornění z Instagramu od Ashe. Přidal fotku na, který jsme byli já, Nicole, Lenny a Jake, když Ash přivezl auto pro Lenny. Všichni jsme měli stejný výraz v podobě otevřené fousy dokořán a nefalšovaného překvapení a u toho byl popisek This is Lamborghini faces.
Chtěl jsem k tomu napsat comment, ale najednou jsem narazil do slečny, která pod mojí váhou spadla. "Moc se ti omlouvám! Vůbec jsem si tě nevšimnul." Vstala a já si všiml, že má luxusně vypracovaný tělo a je fakt pěkná. Pozvedla hlavu, čímž ji její špinavě blonďaté až hnědé vlasy spadly z obličeje na ramena a ona se s mou pomocí zvedla že země.
"V pohodě." Řekla dost hlubokým hlasem. "Umm..." dělej Andy, seber se! "Nechtěla bys na skleničku, jako omluvu?" Zeptal jsem se opatrně a ona se usmála.
"Nepiju alkohol." Jemně se zamračila, ale potom se zase usmála. Nepije alkohol, to se mi líbí. "Tak na colu." Zasmál jsem se a už chtěl říct kam půjdeme, ale ona mě zase přerušila.
"Na vodu. Můžeme." Zasmála se a dala mi svoje číslo a já ji řekl kam půjdeme a kdy tam ma přijít. Přijel bych pro ní, ale bylo by to blbý vůči Lenny.
"Jsem Andy." Představil jsem se, když jsem si uvědomil, že neví moje jméno. "Sophia." Usmála se a každý jsme odešli svou cestou.
Guys! Trochu kratší díl:/ co říkáte na Sophii s Andyho? Myslíte, že to bude dělat dobro?:D :) tešte se na další díl:)
PS: v médiích máte Sophii. Na instagramu najdete tuto slečnu jako pamela_rf
PPS: strašně moc děkuji za přesažení 1k votes!:3 moc si toho vážím♥ děkuji*-*
ČTEŠ
Different [1D+BVB]
FanfictionNicole je sestra Nialla Horana z One Direction a s její nejlepší kámoškou Kate jsou jejich velké fanynky, ale co se stane, když do jejich školy nastoupí nová holka Lenny? Budou kámošky nebo ne? A co když se zjistí, že Lenny je vlastně sestra Andyho...