To nemyslíš vážně.

400 29 2
                                    

Ashley

Když jsem se vzbudil, bylo něco kolem třetí hodiny, vzbudil jsem se u sebe, což bylo zvláštní. Zamířil jsem tam, odkud byly slyšet hlasy-Andyho pokoj.

Na posteli seděla Sophia s Andym a dívali se na film. "Čau Andy, ahoj Soph." Řekl jsem a přeměřil jsem si je pohledem.

"Čau Ashi, před čtvrtou jedeme do fitka, tak se připrav." Řekl Andy, čímž mě vlastně vyhodil z pokoje. Šel jsem k sobě-k Lenny.

Oblékl jsem si jeansy a tričko a šel dolů, kde na gauči spal CC. "Hej CC, jedeš taky do fitka?" Křiknul jsem po něm. Jenom něco zabručel, takže asi ne. Přišel jsem do kuchyně, kde stála u linky Lenny a něco tvořila. Potichu jsem k ní přišel zezadu a přitáhl si jí za boky k sobě, zalapala po dechu-takže se lekla, ale neotočila se.

"Jedeš taky lásko?" Zašeptal jsem jí těsně u ucha až se zachvěla. "S tebou kamkoliv." Otočila se a...

"Ashley! Pusť mojí sestru! Až budete manželé, smíš se jí dotýkat! Zatím spolu ani nechodíte, takže kušuj." Slyšel jsem ječet Andyho a pustil jsem Lenny a věnoval jí zdrcený obličej a ona se jen zasmála a odešla.

Na Andyho obličeji hrál vítězný úsměv, jen jsem ho probodl pohledem a odešel se upravit.

Jake

"Ježiš dělejte brzdy! Tolik času nemáme!" Už jsem byl vytočený. Za půl hodiny tam musíme být a cesta trvá tak dvacet minut, nestíháme! Do chodby už přišel i rozespalý Liam s Kate a Louisem a za nimi Nicole. Obuli si boty a mohli jsme vyrazit. Šli jsme kousek až k domu, který patřil Niallovi a Nicole mi podala klíče od jeho auta, které jsem následně odemknul a vyjeli jsme na náměstí.

Lenny

Přijeli jsme Sophiiným autem na náměstí. Zajela za jeden dům na parkoviště, kde stálo asi pět dalších lidí. "No to je dost, že jdeš. Už jsme ti chtěli volat." řekla drobná zrzka s taškou v ruce. "Ale trénink stejně začíná až za půl hodiny Emily." zašklebila se na ní Sophia. Akorát odemknula dveře, když jsem viděla zajíždět na parkoviště Jakea. Počkala jsem tam na ně.

"Ty si jela se Sophii? Včera se ti dost hnusila." Zasmála se Nicole s Kate, jakmile vystoupily z auta. "To se mi hnusí pořád." Zamumlala jsem skrz zaťatý zuby.

Nicole

Po tréninku jsem šla ven, na čerstvý vzduch, kde telefonoval Jake. Slyšela jsem jen ústřižky jeho hovoru.

"Kdy? Za dva dny? Super, moc se na tebe těším zlato....Pa." přišla jsem k němu a zezadu ho obejmula. "S kým si mluvil zlato?" Zašeptala jsem mu u ucha a on sebou cuknul a otočil se ke mně čelem.

"Uhm...Nicole, podívej se. Začnu od začátku. Jsi fakt super holka. Jsi milá, krásná, vtipná, chytrá a bez váhání bych s tebou byl, ale je tu jeden problém." O čem to k sakru mluví? Jakej problém?! 

"Ale..." skočila jsem mu do řeči. "Počkej, nech mě domluvit. Mluvil jsem s Ellou. Chci říct, že si zasloužíš někoho lepšího. Někoho, kdo bude sám." Do očí se mi pomalu začaly hromadit slzy.

"Ella je moje přítelkyně." Teď už jsem nechala slzám volný průběh.

Guys! Kdo z vás to čekal? Muhahaha! :D jsem tak ďábelsky zlá:3 :D máme tu další problém a tím je naše slavná Ella :D jako by těch problémů bylo málo co? :) Těšte se na další část!:))

Za prvé bych chtěla tento díl věnovat své kamarádce Lenny, která měla 28.10. narozeniny. Takže všechno nejlepší!♥

A za druhé bych chtěla moc poděkovat za přesažení 2k přečtení!*-*

Mám vás ráda!♥♡

Different [1D+BVB]Kde žijí příběhy. Začni objevovat