Nejlepší narozeniny. Díky Ashley!

485 41 5
                                    

Lenny

Ubíhaly vteřiny, minuty, hodiny a já stále skenovala mobil a čekala. Mobil na stole zavibroval a já vyskočila do stoje a doufala, že to nebude další upozornění z facebooku nebo při nejhorším zpráva od operátora.

Odemkla jsem mobil a radostně vypískla, když jsem uviděla Ashovo jméno. 'Pojď ven' stálo v sms. Třískla jsem s mobilem o stůl a rozběhla se do chodby a nazula si boty, ani nevím čí byly v tom spěchu, ale padly mi.

Otevřela jsem dveře, ale to co jsem uviděla venku mi vyrazilo dech. Bylo to to nejúžasnější, nejkrásnější a nejlepší auto co jsem, kdy viděla. Lamborghini Huracan. O kapotu stál opřený Ash a usmíval se.

Já stála jako opatřená a skenovala to nádherné auto. Zlatý lak, který by se leskl i v tý nejvíc barama zaplněnou ulici, kde svítí jedna neonová upoutávka vedle druhý. Rudé, naprosto dokonalé elektrony, (to na co je nasazená pneumatika:D pro nezkušené dámy-kola/poklice:D) které díky neonovému efektu jako by svítily, vzadu mělo krásné křídlo a bylo naprosto dokonalé.

Stála jsem tam nejmíň tři minuty dokud se Ashley nenarovnal a nedal se do chůze. Rozběhla jsem se proti němu a skočila mu do náruče a pevně ho obejmula.

"Děkuju, děkuju ti hrozně moc." Opakovala jsem a div ho nerozmačkala. "Všechno nejlepší Lenny." Zdá se mi to nebo mi řekl jménem. Řekl ti tak krásně až jsem se zachvěla. Do ruky mi vtiskl klíče a já si je vzala. U prahu stál Andy s Nicole a Jakem a měli podobný výraz jako jsem musela mít já.

"Chceš se v něm projet?" Stiskl mi ruku Ash a naznačil, za pojedeme. Andy se nejdřív nedůvěřivě podíval na Ashe, ale potom zase skenoval moje auto. Já si ho s přivřenýma očima přeměřila jestli si náhodou nemyslí, že pojede s náma. Nemá šanci, v autě jsou jen dvě místa a já rozhodně beru Ashe, stejně mi to musí trochu vysvětlit. (Nejsem si jistá jestli je zo dvoumístný auto, ale od teď už ano:D)

"Jasně, jen se skončím převléknout." Usmála jsem se na Ashe a když jsem procházela kolem Andyho, jasně jsem mu naznačila, že ho sleduju.

Guys!♥ dneska je naprosto božský den (spíš část dne od šesti do osmi) a já se mám naprosto skvěle!:333 nevíte proč? To nevadí, třeba vás to napadne nebo tady někdo (zdravím moje milé kamarádky:D) to prozradí a vy to stejně budete vědět-.-:D prostě miluju dnešek*-* a to je teprve pondělí, takové věci se stávají většinou jen ve středu (viď Kačenko:DD)...kecám tu děsný blbosti, protože jsem děsně šťastná a samou láskou bych někoho udusila v objetí:3*-* tohle rádoby info je delší než samotná kapitola, takže se vám moc omlouvám:(:D v médiích je Lamborghini Huracan*-*
Miluju vás!♥♡♥*-*

Different [1D+BVB]Kde žijí příběhy. Začni objevovat