O dva týdny později:
Nicole
Lenny je fakt super. Je hodná, milá, vtipná a strašně praštěná. Snad víc než Kate nebo Loui a to je co říct. Nikdy mě nenapadlo, že to vůbec jde.
Chodí k nám každý den. Chodíme do kina, na jídlo, nakupovat. Už u nás asi pětkrát spala. A Liam? Ten je z ní úplně mimo! Fakt! Od té doby co to skončil s Eleanor jsem myslela, že už nikdy žádnou holku mít nebude, ale teď je to jinak. Je to lepší.Kate
S Lenny je fakt sranda. Jsem ráda, že jsme ji poznali. Hlavně jsem ráda za Liama. Nevypadalo to s ním poslední dobou moc dobře.
"Hele, nechcete dneska ke mně. Přijede brácha s kámošema a můžete se seznámit." Navrhla nám Lenny. To není špatný nápad.
"Proč ne?" Rozzářil se Liam. Ten je z ní úplně paf! "Super." Řekl nadšeně Niall. Docela jsem se k Lenny těšila. Došli jsme nahoru a šli si zabalit.
Bylo něco po desátý hodině ráno, když jsme vyjížděli k Lenny. Bude to zase super den.
Ashley
Je to tady! Sedíme v letadle na cestě do Londýna. Na konzert a hlavně za Lenny. Tak moc se na ní těším! Bude to super. "Těšíš se?" Položil mi ruku na rameno Andy. "Joo." Usmál jsem se. "Já se těším hlavně na její zadek. Budu se mít zase na co koukat. Takhle se můžu na zadek dívat jen Jakeovi." Řekl CC a všichni na něj koukali jak na debila. Až na Jakea, ten si prohlížel svůj zadek. "Co, že děláš?!" Vyprskl smíchy Jinxx, až vylil colu na svoje kalhoty. "Sakra." Hlesl a začal to utírat.
To jsme se smáli všichni až na Jakea. "Ty mi čumíš na prdel?! Teď budu mít trauma a budu muset nosit dlouhý kabáty." Vyjel po CCm Jake. Smáli jsme se jak blbý a potom jsem usnul.
Kate
Dojeli jsme k Lenny a ona nám udělila pokoje. Já s Nicole na půdě. Joo na půdě. Má pokoje na půdě a dokonce i v suterénu, nebo sklepě. Nevím přesně co to je. Dohromady má teda čtyři patra! Takže já a Nici na půdě. Harry s Louisem taky na půdě a Niall s Liamem a Zaynem v suterénu. Nechápu jak tu Lenny může bydlet sama.
Seděli jsme v obýváku a povídali si. Harry si četl časopis a Nicole s ním.
"Bože." Řekl otráveně Harry. "Co je?" Zeptal se ho Loui vedle mě.
"Black veil Brides tu budou mít pozítří konzert." Řekl zničeně. B-black veil B-brides? Dech se mi zatajil a na sucho jsem polkla. To ne.
"A to je co?" Nadzvedla obočí Nicole. "Ta emo kapela." Řekl Louis. "Kriste." Zasmála se Nicole. Já tam jen seděla a klepala se.Lenny
Nemají rádi Black veil Brides. To není dobrý. Za necelý tři hodiny tu budou. Popotáhla jsem z cigarety a zhluboka se nadechla. Neboj se, budou z nich dobří přátelé.
Opakovalo mi moje svědomí. Nebyla jsem si jistá. Někomu bych chtěla zavolat. Pokecat s ním, svěřit se. Nemám s kým. V mojí starý škole se semnou nikdo nebavil. Kvůli klukům. Možná se ptáte proč mě vlastně vyhodili. Noo...zmlátila jsem jednu holku, protože o Ashovi řekla, že je jen alkoholik a děvkař. Možná dříve byl, ale teď se hodně změnil.
Vlastně jsem zmlátila víc holek. No co? Mají držet hubu. O mě si mohli říkat co chtěli, ale jedno křivý slovo o mojí rodině a líbali asfalt.
To jsem, ale docela odběhla od situace. Buď si sednou nebo ne. Však ono se to poddá.
Andy
Za deset minut budeme na letišti v Londýně. Už se těším na mojí malou sestřičku.
Vystoupili jsme z letadla. Zamířili pro kufry a vydali se k Lenny domů.
Lenny
Teď se díváme na film. Na Toy Story. Samozřejmě, že to vybral Liam, kdo jiný.
Sedíme a mně se pomalu zavírají oči. Už jsem skoro spala a Niall vedle mě taky.
Najednou mi někdo dal ruce před oči, až jsem leknutím nadskočila. "CC!" Zaječela jsem a skočila mu do náruče. "Ahoj Lenny." Přivítal se semnou a do místnosti vešel Jinxx. "Jinxxi!" Obsejmula jsem i jeho. "Jakeu!" Přivítala jsem se i s Jakem. U prahu stál Andy a usmíval se na mě jak sluníčko. "Andy!!!" Skočila jsem na něj a co nejpevněji ho obejmula. "Chyběla si mi sestřičko." Zašeptal mi do vlasů. "Ty mně taky Andy." Odtáhla jsem se od něj. U dveří stal Ashley. Stála jsem naproti němu a po tváři mi stékaly slzy. Ash roztáhnul ruce a já k němu přiběhla a silně ho obejmula. "Tak moc si mi chyběl Ashi. Hrozně moc." Šeptala jsem. "Ty mně taky Biersack, ani nevíš jak." Pomalu jsem se od něj odtáhla. Na pohovce pořád seděli holky s 1D. Dívali se na nás jak na blázny. "Lidi tohle je Black veil Brides. Andy, Ash, Jinxx, Jake a CC. Kluci tohle je 1D. Harry, Niall, Zayn, Louis a Liam. Tohle je Nicole a Kate." Ashley byl chvíli v klidu, ale potom se začal klepat a nakonec zaječel jako holka a objal Harryho. Bože, chová se jak dítě.
"To je ten tvůj kámoš?" Zašeptala Nicole a zasmála se. "Jo." Řekla jsem v klidu. Všimla jsem si, že Kate už tady nebyla. Asi šla ven na vzduch. "Jdu na cígo." Prohlásil Andy a vyšel ven.
Kate
Je pořád stejný. Pořád tak krásný. Po tvářích mi stékaly slzy. Dveře od terasy se otevřely a já přesně věděla, kdo tam stál. Andy.
"Kate?" Zašeptal a přistoupil ke mně. Vzhlédla jsem k němu a vzlykla. Sednul si vedle mě a mlčel. Mlčeli jsme dlouho. Už vykouřil nejmíň tři cigaretu a my pořád tiše seděli. "Víš...ranilo mě to. Zapomenula jsem a doufala, že už tě nikdy neuvidím." Sklopila jsem hlavu. Andy mě obejmul. "Omlouvám se ti Kate. Omlouvám. Byl jsem hloupý a slepý, když jsem té tam nechal. Moc mě to mrzí." Řekl to tak zraněně a krásně. Odtáhla jsem se a vešla dovnitř. Už na to nemám.
Máme tu další část. Je to docela velký skok. Jak to vidíte dál? A co říkáte na Kate a Andyho? Čekali jste to?:) Děkuji za votes a komenty!:3
Miluju vás!♥♥♥
ČTEŠ
Different [1D+BVB]
FanfictionNicole je sestra Nialla Horana z One Direction a s její nejlepší kámoškou Kate jsou jejich velké fanynky, ale co se stane, když do jejich školy nastoupí nová holka Lenny? Budou kámošky nebo ne? A co když se zjistí, že Lenny je vlastně sestra Andyho...