Nicole
Jsme na konzertě Black veil Brides a je to tu naprosto super! Kluci mají už za sebou dvě písničky. Heart of Fire a Fallen Angels. Celou dobu jsem s nima zpívala i když ty písničky slyším poprvé.
Po třetí písničce byla přestávka a my šli za klukama do back stage.
"Lenny! Máme problém. Juliet se odmítá dostavit na představení a my nemáme nikoho kdo bude zpívat Lost it all." Pobíhal tu Andy. Za chvíli k němu přišel Jake a něco řešili.
"Nicole?" Přišel ke mně Jake. "Ano?" Čekala jsem co z něho vypadne. "Potřebujeme zpěvačku na druhý hlas." Vyhrkl Andy.
"Nee...to nejde. Neumím zpívat!" Odmítala jsem spolupracovat. "Umíš zpívat. Prosím Nicole, potřebujeme tě." Chytil mě za ruku. "Já tě potřebuju." Vyděšeně jsem se mu dívala do oči a potom jsem souhlasně přikývla.
"Skvělý. Tady máš můj telefon. Párkrát si to zkus a my potom pro tebe dojdeme. Děkuji." Řekl poslední slova, podal mi svůj telefon a odešel na stage.
Hledala jsem v seznamu Lost it all a pustila si jí do sluchátek. Když se píseň schylovala ke konci, zazněl něco jako jekot a já pochopila, že to budu zpívat já. Potom začal zpívat zase Andy a ozýval se druhý hlas, to budu taky zpívat já.
Naučila jsem se slova, kdy mám nastoupit, jak vysoko to budu zpívat a párkrát jsem si to zkusila.
Vzhlédla jsem ke stolu na, kterým ležel seznam písniček. Teď kluci hrají Goodbye Agony. Potom je Saviour, Wretched and Divine, Perfect Weapons, Rebel Love Song a potom Lost it all a nakonec ještě In the end.
Udělala jsem si kafe a vzala do ruky Jakeův telefon. Najela jsem na foťák a vyfotila docela slušnou fotku. Nastavila jsem jí jako tapetu na zamykání a lehce se zasmála. Přišla na řadu Rebel Love Song a já začínala být nervózní. Ještě jednou jsem si to zazpívala a nalila do sebe poslední lok kafe.
"Nicole?" Přišel zamnou Jake a já se zvedla z pohovky. Andy na pódiu začal mluvit. "Všem se moc omlouvám, ale moje bývalá přítelkyně Juliet Simms se odmítla dostavit na konzert a my si za ní museli vzít náhradu. Přivítejte naší kamarádku Nicole Horan!" Všichni fanoušci začali ječet a já vyšla spolu s Jakem na stage.
Andy začal zpívat první slova Lost it all a kluci začali hrát na své nástroje. Přišla moje část a já začala zpívat. Soustředila jsem se jen na zpěv a na fanoušky a nervozita náhle odpadla. Začala jsem se pohupovat s ostatními do rytmu hudby a užívala si to. Lost it all skončila a na řadu přišla In the end a já se pomalu vrátila do zákulisí.
Po koncertě šli kluci na autogramiádu a já s ostatními jsme na ně čekali. "Byla si skvělá Nicole!" Pochválila mě Kate. "Ale nemel! Proč si Andy nevybral tebe Lenny?" Napadlo mě najednou.
"Protože neumím zpívat. Už jsem, ale hrála na jejich konzertě na bicí, když CC onemocněl." Usmála se na mě a ostatní se zasmáli.
Kluci za námi přišli a vydali jsme se pomalu domů. "Bylo to super Nicole." Zašeptal mi Jake do ucha, když jsem mu vracela telefon. Rozsvítil displej a zasmál se. "Super fotka." Smál se ještě víc a mně teprve teď došlo o co jde. Musela jsem být červená až na zadku, bože to je trapný!
Tak a jsem tu s dalším dílem! Všichni jsme štastní!:3 :D líbí se vám to?:) já vím, zatím nic moc:/
Budu ráda za koment, vote a tak dále:)
ČTEŠ
Different [1D+BVB]
FanfictionNicole je sestra Nialla Horana z One Direction a s její nejlepší kámoškou Kate jsou jejich velké fanynky, ale co se stane, když do jejich školy nastoupí nová holka Lenny? Budou kámošky nebo ne? A co když se zjistí, že Lenny je vlastně sestra Andyho...