Andy
Jak jsme usnuli, tak jsme se taky probudili. Kate mi ležela na rameni a spokojeně spala. To samé Lenny, ale na Ashovi. Ležela na jeho hrudi a on měl hlavu v jejích vlasech a rty se letmo dotýkal jejího krku. Už to nebyla moje malá sestřička, kterou jsem musel na každým kroku hlídat a chránit jí. Teď se o ní musí starat Ashley. I když trochu nerad, musel jsem přiznat, že jim to slušelo. Věděl jsem, že spolu nejsou, ale taky jsem věděl, že tomu brzy bude jinak. Byli jsme tam my čtyři a Niall. Podíval jsem se na hodiny. Půl desáté ráno. Opatrně jsem vstal, tak abych nevzbudil Kate, Lenny a ani Ashe. Zamířil jsem do pokoje, který mám společný se CCm s tím, že jdu balit. CC už měl zbaleno, což byl na CCho nezvyk. Já přešel ke svojí skříni a začal z ní vyndavat věci a skládat je do kufru.
Za necelou odinu a půl jsem měl zbaleno, byl jsem převlečený a měl jsem umytou hlavu. Ještě jsem se trochu upravil v zrcadle a sešel po schodech dolů, kde už všichni až na Lenny byli vzhůru. Panovala tu napjatá a depresivní nálada. Všichni mlčeli, hleděli si svého a vypadali, jako kdyby týden nespali. Jediný, kdo byl v kuchyni byla Kate, která ke mně byla zády a myla nádobí. Obejmul jsem jí zezadu a ona leknutím ucukla.
"Dobré ráno princezno." Zašeptal jsem těsně u jejího ucha. Otočila se ke mně a natáhla se. Já se sehnul a obejmul jí okolo boků. Naklonil jsem hlavu na stranu a ona se přisála na mé rty. Začala svými rty pohybovat a já spolupracoval. Skousla mi piercing ve rtu a já jí vzdychnul do rtů. Pokaždé mě odzbrojilo, když to někdo udělal. Zmáčknul jsem jí zadek v ruce a ona se pousmála. Najednou jsem slyšel kroky a odtrhli jsme se od sebe. Byla to Lenny, která si šla pro mléko.
"Nenechte se rušit." Řekla napůl ve spánku a i s mlékem a cornflakes někam odešla. Posadil jsem Kate na linku, abych se nemusel shýbat a taky, abych jí viděl do očí. "Budeš mi strašně moc chybět, Andy." Oči se jí zaleskly a po tváři jí steklo pár slz. Natáhl jsem k ní ruku a setřel jí slzy z tváře. "Neplač lásko. Miluju tě a už nikdy se tě nevzdám. Jsi moje a vždycky budeš. Já tě nenechám odejít. Už nikdy." Poslední slova jsem zašeptal. Přitáhl jsem si jí k sobě a ona mi smáčela triko. Už nikdy se jí nenechám samotnou jako tenkrát. Už ne.
Pohled vypravěče
Slunce hřálo a vlny se odrážely o skálu, spolu s větrem. Z útesu byla vidět jen voda, žádná pevnina, ani loď. Jen nekonečný oceán. A tam stálo jedenáct lidí. Měli toho tolik společného, ale zároveň nic. Dívka, která přišla o kluka, kterého milovala. Opustil jí a nechal jí samotnou na pospas světu. Druhá dívka, která podvedla svého přítele, protože on podvedl jí. Třetí dívka, která by vyvázla přinejmenším se zraněním, kdyby její nejlepší kamarád přišel, ba jen o dvě minuty později. Za tu dobu se toho hodně stalo. Ať už dobrého nebo špatného. Dvě úplně odlišné kapely a jediné, co měli společného byla hudba. Milovali hudbu a žili pro hudbu. Úplně jiný styl, ale i přesto si rozuměli. Věděli, že si navzájem budou chybět, ale nikdo z nich nevěděl, že koncem všechno začíná.
Tak...a tohle je opravdu konec. Nebudu vás tu něčím nudit a kazit vám konec. Další kapitola bude poděkování a nějaký to info. Zatím vám děkuju za všechno:)
ČTEŠ
Different [1D+BVB]
FanfictionNicole je sestra Nialla Horana z One Direction a s její nejlepší kámoškou Kate jsou jejich velké fanynky, ale co se stane, když do jejich školy nastoupí nová holka Lenny? Budou kámošky nebo ne? A co když se zjistí, že Lenny je vlastně sestra Andyho...