Budete na vodítku !

451 31 5
                                    

Sophia

Během toho co jsmě byli v klubu jsem měla tu čest se poznat se zbytkem party. Je tu tolik jmen! Pamatuju si tak pět, šest lidí. Andy měl v sobě už asi sedmou skleničku a usnul na baru a myslím, že jeho milá sestřička udělá to samý.

"Měli bychom je odvést. Biersack spí na baru, Lenny s Ashem se na sebe lepí jak izolepy, Jinxx, CC a Niall někomu šlohli trávu, takže...no comment a zbytek hraje flašku." Drmolil v rychlosti Jake, toho si zrovna pamatuji a za ním stál...ten tmavý vlas. Myslím, že Zayn a motal se.

"Tak si je rozdělíme. Ty si vezmeš  Andyho, Lenny, Ashe, CCho, Nialla a Harryho a já si vezmu Nicole, Kate, Louise, Jinxxe, Zayna a Liama." Zavelel Jake. "Vezmeš je do vily a já k sobě." Řekl, dal mi klíče a nadiktoval mi adresu.

Andyho jsem sebrala na baru, ten semnou šel. Lenny s Ashem se na sebe lepili na sedačce a Lenny spala? Ježiš. Chytla jsem Ashe, proto se vzbudila Lenny a chytla se ho. Už mám tři a ještě tři. Harry hrál u stolu flašku a ten, když mě viděl, šel dobrovolně, pervezák. Lepil se na mě a 'nenápadně' mi čuměl na prdel.
Teď mi zbyl už jen CC s Niallem. Ti dva se váleli na zemi a tlemili se bůh ví čemu. "Hej kluci! Jdeme!" Ječela jsem na ně, ale asi mě nevnímali. "Kluci, duhový jednorožci čekají!" Najednou oba vyskočili a následovali mě ven. Já za sebou táhla polospícího Andyho a Ashe, kterého se držela Lenny, taky polospící. Kluci šli zatím poslušně zamnou.

Když jsem řekla to zatím, myslela jsem to vážně. Andy najednou ožil, vysmekl se mi a odběhl někam do pryč za klukama a začal skákat po lavičkách a po stromech. Já tam jen stála s Ashem a Lenny, kteří se po sobě zase plazili a nevěřícně sledovala kluky a přemýšlela jak je dostat do vily, která je ještě tak pět ulic daleko. Rozhlížela jsem se okolo sebe a na něčí zahradě našla tenké, ale pevné lanko, kterým někdo věšel krmítko pro ptáčky na strom. Popadla jsem to lanko, pochytala kluky a přivázala jsem každého na lanko, abych je měla pohromadě. Lenny a Ashe zvlášť, aby se na sebe nelepili.

Mám je všechny! Můžeme vyrazit. Chytla jsem konec lana a táhla je jak pejsky na vodítku. Počkat! Kde je Harry?! Rozhlédla jsem se kolem sebe a uviděla Harryho, jak si ustlal na nějakým záhonu v něčí zahradě.

Přivázala jsem i Harryho a táhla je za sebou. Teď vážně moc děkuji svojí síle! Bez tebe bych to nezvládla zlato!

Přitáhla jsem je k vile a odemknula dveře. Ty vole, to je barák jak kráva! (S prominutím) CC si hned ustlal na gauči, super to bychom měli. Nialla a Harryho jsem odvedla do suterénu a teď ty ostatní nahoru. Prvního Ashe, ten bude lehčí než spící Biersack famílie.

Chytila jsem ho pod paží a přehodila si ho lehce přes rameno a hodila ho do prvního pokoje co jsem potkala. Andy byl těžší a hlavně vyšší. Musela jsem ho několikrát pustit na schody, abych si odpočinula. Tak sorry, ale 85 kilo do schodů běžně netahám. Dala jsem ho do pokoje vedle Ashe a seběhla jsem dolů.

Lenny jsem si vzala do náruče, jako nějaký miminko a pomalu šla po schodech. "Nevím proč tě tady tahám do postele. Nejradši bych tě nechala někde na ulici. Doufám, že si alespoň zítra vzpomeneš na to, kdo tě tady tahal nalitou do schodů." Řekla jsem do ticha vily a odnesla Lenny nejspíš do jejího pokoje, podle fotek s Ashem.

Vzhledem k tomu, že jsem hodně zvědavá tak jsem vyběhla nahoru na půdu, kde byly ještě nějaký pokoje. Na něčím stolku byly hodiny. Tři hodiny v noci. Super, když musím vstávat v šest, abych si došla domů než se vzbudí. Ještě, že bydlím dvě ulice odtud.

Vyběhla jsem schody do třetího patra, abych si mohla lehnout do postele, přičemž jsem ve druhém patře do někoho narazila. Byla jsem přitisklá na něčí hrudi, takže to byl Andy.

"Andy! Co tu děláš?!" Zašeptala jsem mu do hrudi. "Pojď ke mně." Vzhlédla jsem k němu a nedůvěřivě jsem si přeměřila jeho obličej. Viděla jsem v něm strach, obavy a chtíč. "Prosím Soph."  Smutně se usmál a zastrčil mi pramen vlasů za ucho. Přikývla jsem na souhlas, že půjdu.

Znovu, ale teď už upřímně se usmál, chytil mou ruku a vedl mě do pokoje. Byl z něj cítit alkohol a cigarety, ale vycítila jsem, že většina množství alkoholu vyprchala.

"Chceš půjčit něco na spaní?" Přešel ke skříni a aniž by čekal na odpověď mi podal svoje černé tričko s nápisem Saviour. Sama pro sebe jsem se pousmála. "Chceš, abych odešel než se převlékneš?" Zvedal se z postele.

"Ne to je v pohodě, jsem zvyklá převlékat se před lidma." Řekla jsem mu upřímně a svlékla si tričko. Pohled mu spadl na mou podprsenku a lehce se kousnul do rtu. Rozhodně jsem nechtěla vědět, co se mu přemítá v hlavě. Poté jsem se otočila, svlékla jsem si podprsenku a navlékla si přes hlavu Andyho tričko. On už seděl na posteli a tak jsem šla k němu a lehli jsme si spolu. Obejmul mě okolo pasu a natiskl si mě na svou hruď. Během pár minut jsme oba usnuli.

Ladies and Gentleman! Noo pochybuju, že mojí 'cool' story čtou nějací chlapci. Ne vážně, čte to nějaký kluk?:D potěšilo by mě to♥ rrrrr*-*:DD sorry, jsem hrozně perverzní:D když tak dejte vote, koment♥ vždyť to znáte!:) mám vás ráda!♥
Nici vzkazuje: a milujte @Niciina (je nejlepší:'DD) a taky @kacmacanek a @Lenyyy

Different [1D+BVB]Kde žijí příběhy. Začni objevovat