Lenny
Přivezli jsme s Ashem moje auto do opravny a čekali až se nás někdo ujme. "To s tou zatáčkou..." začal Ash. "Jo já vím, mohlo se něco stát. Neměla jsem to dělat." Prohrábla jsem si vlasy.
"Shh..." Dal mi Ash ruku na tvář. Trochu jsem sebou cuknula. "Bylo to geniální." Usmál se na mě a přitáhl si mě do náruče.
"Oh, koho nám tu čerti nesou? Vás bych tu nečekal." Prudce jsme se s Ashem otočili. Stál tam kluk, tak kolem dvacetipěti let, nejspíš nás poznal. "Jsem Will." Podal mi ruku a přívětivě se usmál.
"Lenny...Biersack." Usmála jsem se nazpátek. Potom přišel k Ashovi. "Ashley Purdy." Stisknul mu ruku. "Vás bych tu vážně nečekal. Vaše auto?" Ukázal na moje auto a podíval se na Ashe. "Je moje." Řekla jsem a jemně zčervenala, když jsem si vzpomněla jak se to stalo.
"Jak se vám to povedlo?" Zakroutil hlavou a prohlížel si auto. "Mmm...není to jedno?" Falešně jsem se usmála a Ash mi stisknul ruku.
"Pouliční závody?" Zeptal se a důvěřivě se usmál. "Tak nějak." Řekla jsem a zasmála se. "Bylo mi to jasný. Ke konci týdne si pro něj přijeďte." Usmál se a tím jsme s Ashem odešli.
Kate
Potom, co se vrátila Lenny s Ashem jsme unaveně padli do postele. "Kate! Nicole! Vstávejte všichni, jde se do klubu!" Začala pořvávat Lenny po domě a tím nás všechny probudila. "Vždyť je tak jedenáct večer pryč!" Začal protestovat Andy. "Nejvyšší čas vyrazit." Začal po domě pobíhat Harry a hledal cokoliv v čem by vypadal alespoň trochu k světu. Já jsem unavená z našeho závodu, kdy jsem nedělala nic jiného než řvala na Ashe ať zrychlí a předjede všechny a vyhraje a pak ať zabrzdí nebo sejme Lenny a Andyho a pak, že je hloupý, když se nechá předjet Harrym. Chudák ho to štvalo.
Došla jsem ke svojí skříni a vytáhla z ní černé šaty po kolena a boty na podpadku, abych byla aspoň stejně vysoká jako Loui a Nicole. Nebudu zmiňovat pana Biersacka, který je ještě vyšší než Harry a Nicole s podpadkama. Vlasy jsem si učesala a nechala je volně vyset na mých ramenou. Dala jsem si jenom řasenku a tenké linky a mohla jsem vyrazit. Neměla jsem v plánu pít, to v žádném případě. Taky si myslím, že jsem nebyla jediná.
Všichni už jsme byli připraveni, takže jsme mohli s chutí vyrazit. Šla jsem ruku v ruce s Louisem vedle Andyho, který si povídal s Nicole a Jinxxem, bůh ví o čem. Lenny šla vedle Ashe a probírali se CCm závod a Louis se bavil s Harrym. Já jsem šla mlčky a nic kolem sebe neposlouchala, jen jsem občas zachlechla nějakou frázi, ale hned jsem zase přepnula do režimu Offline.
Došli jsme před klub, kde se všichni rozprchli. Já jsem šla s Lenny k baru. Lenny si objednala bílý rum s colou, tedy Cuba Libre a já pomerančový džus. Seděly jsme a povídali si občas jsme někoho viděli na parketu, občas k nám někdo přišel a pár slov pronesl. Po chvíli mě to přestalo bavit, tak jsme šly na parket, kde jsme se připojili k Nicole, Harrymu, Andymu a Ashovi. Ashley nám právě představoval svůj tanec aka hlavně se ztrapnit, jak bych to nazvala já. Lenny umírala smíchy a ještě víc se smála, když se k němu pomalým krokem připlížil Andy a natisknul se na jeho zadek a Ash se začal vrťet do rytmu hudby.
Teď to byl spíš tanec aka #teploušiforever. Teď jsme se smáli všichni. Jediný, kdo byl opilý byl Ash na, kterým to bylo značně vidět a trochu Lenny, která měla svojí úžasnou Cuba Libre, která je tak hnusná, že bych se rozkrájela a zakopala. Nicole a Harry nebyli úplně opilý, ale zase bych řekla, že nebyli úplně střízlivý. Andy se CCm, který se k nám právě připojili bych řekla, že na tom budou dneska stejně jako já a dostanou funkci přivést domů všechny živý a zdravý.
Přesto jsem věděla, že si to tady dneska všichni pořádně užijeme.
Ladies! Jsem tu opět s dalším díle, který je trochu o ničem, ale upozorňuji vás (!!!)...Těšte se na příští díl!:) Myslím, že se vám bude moc líbit:DD :) Nechte se překvapit!:D Mám vás ráda!:333 :* PS: Tohle je třicátý díl!:)) Tak strašně moc to letí:( Napište mi jak se vám zatím můj příběh líbi, prosím:)) PPS: Myslím, že fotka v médiích přesně vystihuje tento díl:DD
ČTEŠ
Different [1D+BVB]
FanficNicole je sestra Nialla Horana z One Direction a s její nejlepší kámoškou Kate jsou jejich velké fanynky, ale co se stane, když do jejich školy nastoupí nová holka Lenny? Budou kámošky nebo ne? A co když se zjistí, že Lenny je vlastně sestra Andyho...